kletspraat voor moeders die hun kinderen 'alleen' opvoeden

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pantykous

Re: kletspraat voor moeders die hun kinderen 'alleen' opvoeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 10:47

Ik ben vanaf aankomend weekend niet meer alleen, maar heb het wel 2 jaar alleen gedaan. Aan mijn ex heb je letterlijk helemaal niks.

Alleen opvoeden vind ik heerlijk, ik mis het klankbord dan ook niet. Probeer nu met mijn vriend juist wel alles samen te doen en dan vind ik het moeilijk om niet dwingend te zijn in mijn mening en overtuiging.

Pantykous

Re: kletspraat voor moeders die hun kinderen 'alleen' opvoeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:03

Ah dat zou wel fijn zijn poetser. It takes a village to raise a child zeggen ze wel eens, en dat is ook zo eigenlijk. Nooit verkeerd om familie en vrienden om je heen te hebben.

Ik kom mijn narcistische ex overigens niet tegemoet bij dat soort ongein. Ik ben van mening dat dat ook niet in het belang is van mijn zoon. Hij moet niet leren dat je maar in 3 kronkels moet gaan liggen om iemand anders tegemoet te komen die duidelijk een eigen agenda heeft. Slecht praten over mijn ex zal ik niet doen maar als hij hem straks een keer vergeet of een paar weken andere dingen te doen heeft wil ik dat gewoon uitleggen. Dan kan hij zijn eigen mening vormen over zijn vader.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 23:10

Kimbers schreef:
Wat een vervelende overeenkomst hebben we dan Storm.. hoe is hij verder met jullie kinderen?

Pittig poetser. Ik herken het wel een beetje, heb eigenlijk op mijn fwb na :')) geen sociaal leven. Tijdens mijn relatie ben ik erg in het isolement geraakt helaas. Ik hoop dat zodra mijn oudste naar school gaat aan het einde van dit jaar dat ik weer wat sociale contacten op kan doen.
Kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt om weer terug te komen.

Pantykous, is mijn geval is het ook niet tegemoet komen maar ik word gewoon voor het blok gezet. Hij zegt er niet te zijn dus ik heb geen andere keuze dan oppas te regelen omdat ik immers de kinderen moeilijk alleen kan laten.

Demolenhoek, wat bizar van je zus, maar wat fijn dat beide kindjes een goede vader hebben.

Sannert, ook herkenbaar dat er niet veel is veranderd. Is in mijn geval net zo. Het enige wat nu anders is, is dat ik 's avonds zelf de vaat in de vaatwasser moet doen :')

Dat is weer een ander verhaal natuurlijk, dat heb ik met mijn ex ook. Bedoel meer naar mijn zoon toe, als ik een afspraak met hem heb en hij komt niet, ga ik me niet in 13 bochten wringen om het alsnog te laten gebeuren.

Vermoeiend zo’n plakkerige ex Sannert!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie