kletspraat voor moeders die hun kinderen 'alleen' opvoeden

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 10:02

Ik ben pas sinds kort alleen met mijn kinderen door een scheiding, maar wil je gewoon wel even een hart onder de riem steken. Mijn oudste liep nog langer met een speen en moest daardoor echt een beugel, net zoals tig andere kinderen van haar leeftijd, mijn jongste duimt nog lekker en moet ook flink aan de beugel over een tijdje bijvoorbeeld.

Ik was niet alleen en vergat ook vanalles en nog wat, ik ben soms helemaal niet consequent, heb de neiging om ze veel te veel uit handen te nemen en geef ze koekjes mee met teveel suiker *\%/* het ligt niet aan je alleen zijn dat er dingen net niet helemaal lekker lopen of je dingen vergeet, echt niet, je bent gewoon mens en je doet het vast hartstikke goed *\o/*

Kan me trouwens wel voorstellen dat het lastig is om bepaalde beslissingen echt alleen te moeten nemen zonder klankbord, maar vertrouw op jezelf, een vriendin van me zei altijd "ach ik probeer maar wat en later zie je pas of het gewerkt heeft of niet". Je kan het niet 100% perfect doen, ook niet als je met zn tweeen bent.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie