Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 15:36

Dat ik deze week 4 tentamens achter elkaar heb waarvan 3 hele pittige. En ik ze allemaal moet halen wil ik mn P halen dit jaar. -O- Ben al de hele dag aan het leren maar wil eigenlijk gewoon even een dutje doen. :')

Oh en dat ik morgen een tentamen moet maken op mn verjaardag. Blugh.


__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 08:34

Whale schreef:
Waarom ik vandaag niet gewoon vrij heb genomen, zodat ik niet al dat gefeliciteer op m'n werk hoef aan te horen. Vorig jaar waren ze het vergeten, maar nu staat het in de agenda, dus iedereen weet dat het mijn verjaardag is. Ik geef er gewoon niks om.


Gefeliciteerd! *\o/* gewoon lief lachen als ze je feliciteren :))

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:12

Jij ook! *\o/*

Ik erger me eraan dat ik al twee weken ziekjes ben. Heb nu helemaal geen stem meer, snotverkouden, hoofdpijn, slecht slapen, en niks helpt. :( En heb ook nog eens 4 tentamens deze week. Wat. Een. Timing.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 10:20

Mijn keelpijn..

Oh en de vrouw in de Appie, die het nodig vond om te bellen terwijl ze met haar kleine dochter boodschappen aan het doen was. Meisje zat rustig een banaan te eten in de buggy, maar moeder was alleen maar druk met de persoon aan de andere kant van de telefoon en hun roddels.. :n

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 23:08

Aan het studentenhuis aan de overkant die een veel te luidruchtig feestje heeft. Het is verdomme tentamenweek... _-:(

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 07:31

__Sannne schreef:
Aan het studentenhuis aan de overkant die een veel te luidruchtig feestje heeft. Het is verdomme tentamenweek... _-:(


Dat dit door ging tot een uurtje of 3. Super ruk geslapen hierdoor en vanmiddag een ontzettend belangrijk tentamen ;(

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 21:00

Pindakaa7 schreef:
Ik ben geslaagd. Leuk natuurlijk, maar ik weet niet wat ik nu moet :( ik heb me wel ingeschreven voor een opleiding maar ik weet nu al dat het niks gaat worden en ik weet ook niet wat ik anders moet.

En 'vriendinnen' die niet eens probéren te helpen.


Wat vervelend zeg. Welke opleiding heb je je voor ingeschreven? Waarom denk je dat het niks wordt?

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 09:06

Dat ik moet werken vandaag terwijl ik een ontzettend stressvolle en drukke week heb gehad met 4 tentamens, groepsopdrachten, verjaardagen (waaronder mn eigen) en ik eigenlijk gewoon de hele dag in bed wil liggen uitrusten. Ben ook al weken niet helemaal fit, maar ook niet ziek genoeg om me ziek te melden zegmaar. Maar goed, even dagje bikkelen en dan vanavond gezellig avondje met vrienden en stappen, en dan mag ik 3 dagen in bed blijven liggen want ik heb zomervakantie *\%/*

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 11:22

Aan bokkers die vragen of ze mee mogen praten in een topic.. Bokt is openbaar guys, iedereen mag meepraten.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 12:17

SindyKaya schreef:
__Sannne schreef:
Aan bokkers die vragen of ze mee mogen praten in een topic.. Bokt is openbaar guys, iedereen mag meepraten.

Nouuu, sommige kunnen erg goed laten merken dat je gewoon niet welkom bent :+


Nog nooit meegemaakt of gelezen. Een openbaar forum moet je ook niet zo persoonlijk nemen.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:00

Dat ik heb aangeboden een advertentie voor een beschikbare kamer in ons studentenhuis op fb te zetten, en ik even onderschat had hoeveel animo ervoor is. Hij staat er nu 2 uur op en heb al bijna 30 reacties. :')

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:27

sureido schreef:
__Sannne schreef:
Dat ik heb aangeboden een advertentie voor een beschikbare kamer in ons studentenhuis op fb te zetten, en ik even onderschat had hoeveel animo ervoor is. Hij staat er nu 2 uur op en heb al bijna 30 reacties. :')

In Utrecht krijg je er 30 x 10


Oke.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 08:16

Chiave schreef:
Dat ik gisteren mijn propedeuse verloren heb op 1 fout teveel. ;(


Ooohhh wat poedersuiker zeg.. :(:) Hier is het nog even in spanning wachten of ik hem wel of niet heb. Ga ook echt huilen als dat niet zo is.. -O-


__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 16:23

Aan de twee vrouwen die voor de kwantum liepen te schreeuwen en te schelden omdat de deuren al dicht waren. "het is nog geen 5 uur!". Het was 16:59. Doe normaal.

Oh en al dat gemiep over het warme weer vind ik ook heel ergerlijk.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 16:28

Mensen die buro en kado schrijven in plaats van bureau en cadeau.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 23:45

Jongeren die op dit tijdstip nog op het dakterras zitten met muziek en luid gepraat en gelach. Ik heb al zomervakantie, dus voor mij maakt het niet zoveel uit. Maar er wonen veel oudere mensen in deze buurt, heb een beetje respect naar elkaar.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 17:39

StillAngel schreef:
elnienjo schreef:
We hebben de afgelopen weken een stortvloed aan water gehad. Een goeie week geleden stonden hier nog straten blank. Blij dat het nu eindelijk 'ns betrouwbaar droog is, kan ik m'n tuinkussens 's nachts tenminste buiten laten liggen.


Naja, daar spreekt toch wel het menselijk egoïsme om eerlijk te zijn.. Er is nog lang niet genoeg gevallen namelijk :


En daar moeten wij ons schuldig om voelen omdat?

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 15:09

jumpyhorse schreef:
2 demoshows gedaan. Nog 2 te gaan. 35 graden. SHOOT.ME.


Met paard? :n

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 15:25

jumpyhorse schreef:
__Sannne schreef:

Met paard? :n

Die kan die 10 minuten wel aan is ook niet werken. (VD) Heeft vd rest een koeldeken van de hond geleend en staat id schaduw


:n :n


__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 16:45

Kabayo schreef:
Sorry maar dat is overantwoord met dit weer..


Is het ook.. Echt gestoord gewoon. 8)7

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 17:26

Ineke2 schreef:
Dit lijkt mij niet het topic / plaats om mensen te gaan afbranden. Nu weten we het wel en erger ik mij vooral aan de mensen die er mee doorgaan nadat je al hebt laten weten dat je het er niet mee eens bent. 1x is echt ook wel duidelijk.


Zolang er nog mensen zulke belachelijke acties uithalen, ten koste van dieren, kan daar niet vaak genoeg wat van gezegd worden imo.

Maar jij bent natuurlijk helemaal vrij om je daaraan te ergeren. ;)

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 17:38

Ineke2 schreef:
En nu heb ik er op getemd


Ben benieuwd wat eruit komt. Zullen we dan nu weer ontopic gaan? :j

Ik erger me eraan dat de tijd niet snel genoeg gaat. Vlieg morgenochtend naar Rome en kan echt niet wachten. Oh en ik erger mij aan mijn hoofdpijn.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 22:36

MarlindeRooz schreef:
MarlindeRooz schreef:
Mijn next level blaar op mijn hak. Huid is er helemaal af gewoon. Dankjewel dr Martens. :=

Sporten met blaar is 1, maar daarna douchen.... het is echt een rode plek ter grote van een euromunt. ;(


Kan echt Compeed blaren pleisters aanraden. Prijzig, maar geweldig! Zit nu in Rome en loop 25.000-30.000 stappen per dag op All Stars, en compeed maakt het doenbaar :))

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 22:02

Mensen die 1 konijn nemen onder het mom van: ja maar hij krijgt genoeg aandacht. 8)7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CarpeDiem_, Diddykong, GoogleAdsense, kaatje89, nafnaf, SemrushBot en 14 bezoekers