Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 18:32

Misschien Van Cranenbroek?


_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 22:08

Kan je ergens de aflevering van RTL Boulevard van vandaag terug kijken als Belgje.
Tijdens het werk een stukje gezien en iemand van de presentatrices had een super leuk kapsel.
Ik zou er graag een foto van hebben

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 21:48

lovelyfiefy schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Kan je ergens de aflevering van RTL Boulevard van vandaag terug kijken als Belgje.
Tijdens het werk een stukje gezien en iemand van de presentatrices had een super leuk kapsel.
Ik zou er graag een foto van hebben


rtlgemist.nl toch gewoon?
dat is online


Thanks!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:39

Iemand die me kan helpen om iets uit te zoeken betreffende mijn salaris.
Ik moet voor een sollicitatie een maandloon opgeven op basis van 40 uur, maar alles wat ik vindt ik op 36 uur. Zo is die schaal bepaald.
Ook weet ik niet goed waarnaar ik moet kijken bij het kolommetje periodiek.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 11:07

Haha zo ver kwam mijn brein niet!
Ik werk nu 2,5 jaar op mijn huidig werk, dat wil dus zeggen 2 jaar ervaring?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:18

Ghostattack schreef:
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik 'zoek' het volgende:

Jaren geleden ben ik met de middelbare school als tripje naar een soort museum geweest wat ging over de Tweede Wereldoorlog. Het museum bevond zich in een soort grote villa, met een brede trap naar de ingang. Voor dit gebouw lag een pad en daarvoor een meertje. Als je het museum naar binnen ging, ging je met een trap naar beneden, alsof je de kelder in ging. Verder kan ik me vrij weinig herinneren.

Daarnaast ben ik ook bij een concentratiekamp geweest met school, maar ook hiervan weet ik oprecht niet meer waar het was. Ik weet enkel nog dat we een rondleiding kregen in een groep.

Iemand enig idee welke plekken ik bedoel? Het kan zijn dat het één locatie was, dat weet ik echt niet meer. Het kan in Nederland, België of Duitsland zijn geweest. Maar ik dacht toch echt hier in Nederland.

Pin me er niet op vast hoor, dit zijn enkel mijn herinneringen.. Kan ook zijn dat ik dit gedroomd heb :') Maar ik vraag het me echt af omdat ik geïnteresseerd ben in geschiedenis en destijds waren we allemaal in de 'puberfase' en heeft het helaas weinig indruk gemaakt.


Ik zou gewoon even naar school bellen/mailen/gaan en het navragen. Die weten dat vast nog wel!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 17:45

Etsy heeft regelmatig van die dingen, of Keltic leatherwork op facebook

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 21:34

Je hebt er waarschijnlijk niks aan, maar ik heb zo een zeep-naar-schuim pompflesje van Balea.
Is best een leuk flesje, al staat er heel groot het logo op, maar hij pompt echt ontzettend fijne schuim.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-19 22:22

Een betonlook eettafel met eikenhouten poten.
Liefst rond, of rechthoekig met X poten. En betaalbaar...
De meeste tafels die ik nu tegen kom kosten 1200-1700 euro. En die wordt me een beetje te zot.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 06:13

Niet meer als 1200 euro...

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:05

Iemand die me even kan helpen met de NS Reisplanner.
Ik moet morgen vanuit Weert naar Nijmegen, er staat bij dat ik halverwege in Roermond moet afstappen - uitchecken van NS e inchecken op Arriva.
Als Belg zijnde is dat erg ingewikkeld :+

Kan dat met hetzelfde ticket? Moet ik ergens nog iets speciaal doen ofzo?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:19

Nee, moet een kaartje kopen


_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 20:26

Pfoee knijp hem nu al. Ben hier nooit goed in geweest. Maar even goed opletten op de palen dus!

Fohadie, waar kan ik dat gemakkelijk zien?
Ik moet namelijk naar de HAN, heb nu gekeken naar de trein met minste overstappen en op wandelafstand van de school af.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 21:16

Thaaaannksss!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 14:00

Ik zou bijna zeggen, koop een blok hout, zoek een creatieve ziel en bijtelen/zagen/... maar

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 16:19

Waar woon je? Als ik me niet vergis heeft Emmers in Hamont België nog steeds een uitgebreide collectie staan

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 09:20

Shaggy09 schreef:
Ik weet niet echt of hier iets voor bestaat :') het klinkt waarschijnlijk ook heel raar.
Maar ik wordt soms heel misselijk van tanden poetsen. Ik denk omdat ik gewoon heel de tijd iets in m'n mond heb steken ofzo. Laatst was ik m'n tanden aan het poetsen maar was m'n pa bij de wastafel bezig waardoor ik niet m'n tandenpasta binnen 2 seconden kon uitspugen en ik ging gelijk kokhalzen. Ik dacht misschien hebben meer hier last van en eventueel een tip voor? :P


Klinkt misschien heel stom, maar kan een psycholoog hier niets mee?
Ooit op stage bij zwaar autistische jongen een jongetje gekend die dus panisch was voor alle eten wat groen is.
Schil een groene appel, dat eet ie. Laat de schil errond en hij is panisch. Kokhalzen, etc.
Die zijn ze spelenderwijs en met veel psycholoog bezoekjes gaan aanleren dat groen eten lekker is, geen reden tot kokhalzen.
Toen ik daar vertrok dronk/at hij al gladde smoothies van groenten en fruit!
Om even de vergelijking te maken dat je kokhalsreflex misschien tussen je oren zit?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 15:49

Shein is betrouwbaar maar er zit vaak ook slechte kwaliteit tussen

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 17:41

Een goed boek over leiderschap op de werkvloer, of leiderschap in het algemeen.
Eentje die gemakkelijk weg leest, aangezien dit soort boeken eigenlijk niet mijn interesse is..
Mag ook een kortdurende cursus zijn om als HBO gediplomeerd de leiderschapscaardigheden aan te scherpen

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 20:52

IwanLuver schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Een goed boek over leiderschap op de werkvloer, of leiderschap in het algemeen.
Eentje die gemakkelijk weg leest, aangezien dit soort boeken eigenlijk niet mijn interesse is..
Mag ook een kortdurende cursus zijn om als HBO gediplomeerd de leiderschapscaardigheden aan te scherpen

Mag het ook over veranderingen op de werkvloer zijn? Dan kan ik dit boek aanraden. Leest weg als een leesboek en is ook zo geschreven
https://m.managementboek.nl/boek/9789049101268?


Ik sta open voor alles, als ik er uiteindelijk maar in hoop te vinden wat ik zoek. Dank je wel!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 10:18

Jet schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Een goed boek over leiderschap op de werkvloer, of leiderschap in het algemeen.
Eentje die gemakkelijk weg leest, aangezien dit soort boeken eigenlijk niet mijn interesse is..
Mag ook een kortdurende cursus zijn om als HBO gediplomeerd de leiderschapscaardigheden aan te scherpen


Misschien kan je iets met deze site: https://hrcommunity.nl/ . Ik denk dat daar wel bruikbare zaken voor je tussen staan.


Dank je wel! Ik ga er zeker naar kijken!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 19:16

Weet iemand of je bij McDolands ook iets van cadeaubonnen kan krijgen?
Een vriend van me is bijna jarig, gaat graag/geregeld bij McDo en weet dus dat ik hem daar wel een plezier mee doe.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 19:40

Jej dank je wel!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 17:59

Lenovo is een aanrader! Ik heb er eentje als werklaptop

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 18:32

Een verklaring voor mijn raadsel.
Sinds een tijdje de DEO Niveau Beauty elixir, dry/sensitive. Eerste bus, wat een heerlijke deo. Spuit fijn en ruikt super lekker dus van de week zag ik dat ze bij kruidvat in de reclame zijn 1 en 1 gratis, dus inslaan die handel.
Van de week een bus geopend en steeds weer witte poeder onder mijn oksels. Ik draag veelal zwart en dat maakt het dus echt vervelend.
Nu kan ik me niet echt herinneren of ik echt goed schud voor gebruik, maar ik schud wel wat, maar zou het echt daaraan kunnen liggen dan?
Of is er een andere verklaring voor de onmiddellijke poedervorming onder mijn oksel?

Andere deo is wel weer een optie, maar ik heb nu dus nog 2 bussen van deze deo staan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, Facebook, Hootje, Koekie_186, LiDi, mvdende, tessaaa24, Urona447, VivianHesen en 143 bezoekers