Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:38

Ik zoek iemand die mij kan uitleggen waar in hemelsnaam de ingang is bij de Johan Cruijf ArenA, ik kom er maar niet uit..

_Roxanne

Berichten: 1060
Geregistreerd: 15-08-10
Woonplaats: Nieuw-Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:53

Ik ben op zoek naar de serviesset Juliet van Xenos. (Deze: https://www.xenos.nl/serviesset-juliet-16-delig-wit)

Heb destijds 2 sets gekocht maar zou er toch graag een bij willen hebben. Contact met Xenos heb ik al gehad, de set is en komt niet meer in het assortiment. Gezocht advertentie op Marktplaats heeft nog niks opgeleverd.

Toevallig iemand die hem ongebruikt of gebruikt heeft liggen en er vanaf wil? *D
Ik heb geen voorkeur voor kleur trouwens

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:32

Oh ik had roze en grijs
Ik dacht het ook nog pas te hebben zien staan maar dat kan dus niet?

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:54

ScarOfWars schreef:
Ik zoek iemand die mij kan uitleggen waar in hemelsnaam de ingang is bij de Johan Cruijf ArenA, ik kom er maar niet uit..



Welke ingang? Er zijn er nl meerdere.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:55

fohadie schreef:
ScarOfWars schreef:
Ik zoek iemand die mij kan uitleggen waar in hemelsnaam de ingang is bij de Johan Cruijf ArenA, ik kom er maar niet uit..



Welke ingang? Er zijn er nl meerdere.

Volgens mij Zuid G

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:03

Even op google zoeken naar ingang Arena zuid G.


En als je bij de ArenA bent, is het alsnog zoeken, maar weet je aan de hand van het plaatje waar je ergens moet zijn.

Ik mag naar M. Hoewel ik er al vaker ben geweest blijf ik zoeken. Zorg dat ik optijd ben en loop eerst een rondje.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:05

fohadie schreef:
Even op google zoeken naar ingang Arena zuid G.


En als je bij de ArenA bent, is het alsnog zoeken, maar weet je aan de hand van het plaatje waar je ergens moet zijn.

Ik mag naar M. Hoewel ik er al vaker ben geweest blijf ik zoeken. Zorg dat ik optijd ben en loop eerst een rondje.


Ik ben er nog nooit geweest haha.
Zal nog wel een keer googlen, werd daar niet veel wijzer van, maar misschien dat maps helpt.

Thanks in ieder geval!

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:07

ScarOfWars schreef:
fohadie schreef:
Even op google zoeken naar ingang Arena zuid G.


En als je bij de ArenA bent, is het alsnog zoeken, maar weet je aan de hand van het plaatje waar je ergens moet zijn.

Ik mag naar M. Hoewel ik er al vaker ben geweest blijf ik zoeken. Zorg dat ik optijd ben en loop eerst een rondje.


Ik ben er nog nooit geweest haha.
Zal nog wel een keer googlen, werd daar niet veel wijzer van, maar misschien dat maps helpt.



Thanks in ieder geval!


Graag gedaan. Heb je ook op afbeeldingen gezocht? Succes!

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:33

Zuid G is zo'n beetje de makkelijkste ingang. Je loopt vanaf station Bijlmer Arena langs de AFAS live, als je dan aan je rechterhand de Arena voor het eerst ziet is daar gelijk Zuid G. Heb er voor het idee een kaartje bij getekend.
Afbeelding

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 12:47

Kijk, das nog duidelijker SOW!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:21

Emmaa_ schreef:
Zuid G is zo'n beetje de makkelijkste ingang. Je loopt vanaf station Bijlmer Arena langs de AFAS live, als je dan aan je rechterhand de Arena voor het eerst ziet is daar gelijk Zuid G. Heb er voor het idee een kaartje bij getekend.
[ [url=m/qAQa1q.png]Afbeelding[/url] ]


Oh top! Super bedankt! Had net ook al de kaart op de site gevonden, die is ook super duidelijk.
Als ik hem nu niet vind, dan gaat het wel erg mis!

Allebei, dankjewel!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:29

ScarOfWars schreef:
Oh top! Super bedankt! Had net ook al de kaart op de site gevonden, die is ook super duidelijk.
Als ik hem nu niet vind, dan gaat het wel erg mis!

Allebei, dankjewel!! :D

Het staat ook goed op de gevels bij de ingangen aangegeven, dus in het ergste geval moet je even checken bij de eerste ingang die je tegenkomt welke kant het is, als het west is ben je iets te ver doorgelopen (dat is de hoofdingang) en moet je een stukje terug. Maar dat is het ergste geval want Zuid loop je echt tegenaan. Als je bij de Perry Sport uitkomt ben je te ver gelopen.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:31

Emmaa_ schreef:
Het staat ook goed op de gevels bij de ingangen aangegeven, dus in het ergste geval moet je even checken bij de eerste ingang die je tegenkomt welke kant het is, als het west is ben je iets te ver doorgelopen (dat is de hoofdingang) en moet je een stukje terug. Maar dat is het ergste geval want Zuid loop je echt tegenaan. Als je bij de Perry Sport uitkomt ben je te ver gelopen.


Oh kijk, dan moet het al helemaal goed komen! Echt super bedankt!

_Roxanne

Berichten: 1060
Geregistreerd: 15-08-10
Woonplaats: Nieuw-Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:44

Alja schreef:
Oh ik had roze en grijs
Ik dacht het ook nog pas te hebben zien staan maar dat kan dus niet?


Dat zou kunnen als een filiaal ze nog op voorraad zou hebben. Hier in de buurt zijn ze bij alle filialen weg, is ook al een jaar of 2 geleden dat ze ze hadden.

Bij welk filiaal heb jij ze zien staan? Die zou ik dan eens kunnen bellen

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 17:20

Ik dacht Klazienaveen en emmen

Janine1990

Berichten: 43803
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 21:49

Eigenaar van mijn paard heeft iets voor mij gemaakt, ik had er op gerekend dat me dit 200 euro zou gaan kosten bij hem. Tijd, materiaal, km's...
Maar wat vraagt hij: Een reep chocolade... Reden; ik doe ook regelmatig iets voor hem. Denk aan het kopen van supplementen voor mijn paard waar hij me overal mee naar toe chauffeurt en groomt :+

Ik wil zijn verzoek graag vervullen, maar dan wil ik wel even flink uitpakken natuurlijk.
Een telegram van chocola vind ik niet leuk en ik weet dat hij meer van de gewone chocola is. Dus nu zoek ik een creatieve manier van chocola verpakken...

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 21:53


Janine1990

Berichten: 43803
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 21:55

rien10 schreef:


Heb ik wel aan gedacht, maar hij is niet zo van dat soort dingen. Het is natuurlijk heel leuk om te geven, maar totaal niet zijn smaak :o Veel van die dingen zijn natuurlijk ook gemaakt van cacaofantasie, wat een chocoladeliefhebber meestal niet kan waarderen :P

Zit er nu aan te denken om wat hij voor mij heeft gemaakt na te maken met repen :')

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 21:56

Dat na maken is natuurlijk super origineel. En je kan kwaliteits chocolade gebruiken. Top idee.

laura1987

Berichten: 7129
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 21:57

Janine1990 schreef:
Eigenaar van mijn paard heeft iets voor mij gemaakt, ik had er op gerekend dat me dit 200 euro zou gaan kosten bij hem. Tijd, materiaal, km's...
Maar wat vraagt hij: Een reep chocolade... Reden; ik doe ook regelmatig iets voor hem. Denk aan het kopen van supplementen voor mijn paard waar hij me overal mee naar toe chauffeurt en groomt :+

Ik wil zijn verzoek graag vervullen, maar dan wil ik wel even flink uitpakken natuurlijk.
Een telegram van chocola vind ik niet leuk en ik weet dat hij meer van de gewone chocola is. Dus nu zoek ik een creatieve manier van chocola verpakken...

Je kan ook foto’s op chocolade laten drukken, misschien leuk met een mooie foto van je paard?

Angelaa2
Berichten: 4225
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 22:40

Janine1990 schreef:
Eigenaar van mijn paard heeft iets voor mij gemaakt, ik had er op gerekend dat me dit 200 euro zou gaan kosten bij hem. Tijd, materiaal, km's...
Maar wat vraagt hij: Een reep chocolade... Reden; ik doe ook regelmatig iets voor hem. Denk aan het kopen van supplementen voor mijn paard waar hij me overal mee naar toe chauffeurt en groomt :+

Ik wil zijn verzoek graag vervullen, maar dan wil ik wel even flink uitpakken natuurlijk.
Een telegram van chocola vind ik niet leuk en ik weet dat hij meer van de gewone chocola is. Dus nu zoek ik een creatieve manier van chocola verpakken...


Houd hij van Tony’s? Zelf een ontwerp maken :)?
https://tonyschocolonely.com/nl/nl/choc ... gen-wikkel

Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 06:45

Misschien niet heel creatief maar wel verrassend: zo'n hele grote toblerone zoals je op Schiphol kan krijgen.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 09:58

Janine1990 schreef:
Eigenaar van mijn paard heeft iets voor mij gemaakt, ik had er op gerekend dat me dit 200 euro zou gaan kosten bij hem. Tijd, materiaal, km's...
Maar wat vraagt hij: Een reep chocolade... Reden; ik doe ook regelmatig iets voor hem. Denk aan het kopen van supplementen voor mijn paard waar hij me overal mee naar toe chauffeurt en groomt :+

Ik wil zijn verzoek graag vervullen, maar dan wil ik wel even flink uitpakken natuurlijk.
Een telegram van chocola vind ik niet leuk en ik weet dat hij meer van de gewone chocola is. Dus nu zoek ik een creatieve manier van chocola verpakken...


Het kan aan mij liggen, maar ik begrijp je bericht niet echt..
Eigenaar van jou paard, dan ben jij toch de eigenaar?
Degene had iets voor jou gemaakt, en jij moet dat bekostigen?

Iniedergeval, terug op je vraag te komen, ik zie online wel eens van die chocoladepuzzels met eigen foto,misschien met foto van het paard, is dat een leuk idee? En meen me te herinneren dat je bijvoorbeeld bij Tony Chocolony een personaliseerde etiket maken!
Succes, ben benieuwd wat het uiteindelijk word! :D

Janine1990

Berichten: 43803
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 10:10

Banyu schreef:
Janine1990 schreef:
Eigenaar van mijn paard heeft iets voor mij gemaakt, ik had er op gerekend dat me dit 200 euro zou gaan kosten bij hem. Tijd, materiaal, km's...
Maar wat vraagt hij: Een reep chocolade... Reden; ik doe ook regelmatig iets voor hem. Denk aan het kopen van supplementen voor mijn paard waar hij me overal mee naar toe chauffeurt en groomt :+

Ik wil zijn verzoek graag vervullen, maar dan wil ik wel even flink uitpakken natuurlijk.
Een telegram van chocola vind ik niet leuk en ik weet dat hij meer van de gewone chocola is. Dus nu zoek ik een creatieve manier van chocola verpakken...


Het kan aan mij liggen, maar ik begrijp je bericht niet echt..
Eigenaar van jou paard, dan ben jij toch de eigenaar?
Degene had iets voor jou gemaakt, en jij moet dat bekostigen?

Iniedergeval, terug op je vraag te komen, ik zie online wel eens van die chocoladepuzzels met eigen foto,misschien met foto van het paard, is dat een leuk idee? En meen me te herinneren dat je bijvoorbeeld bij Tony Chocolony een personaliseerde etiket maken!
Succes, ben benieuwd wat het uiteindelijk word! :D


Ik mag het als mijn paard beschouwen ;)

Ik kon die gepersonaliseerde Tony nog niet, ik denk dat ik die ga doen met dat bouwwerkje zeg maar.

Hij heeft een frame gemaakt waar mijn wasmachine en droger op kunnen. Echt een stukje vakwerk. Dus alleen een reep is mij wat te gewoontjes haha.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 10:32