Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 19:36

Relaxed schreef:
Jammer pareltje, maar probeer niet vooruit te denken en Nivea.. ;)

Niet Invullen Voor Een Ander. ;)

Ik zou het toch doen. Uitproberen. Als je het niet probeerd weer je het ook niet.

xPareltje

Berichten: 941
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-19 19:39

Ik merk gewoon dat ik er slecht tegen kan om bijna 3 weken te wachten voor een date. Omdat ik vaak het idee krijg dan mijn gevoelens teveel gaan zeggen hij is zo leuk, dus ga ervoor. En als je dan ineens gekrenkt wordt van: 'ik voel geen klik, of je bent geen relatiemateriaal' dan voel ik mij echt door de grond gaan. Achteraf was ik heel blij dat mijn vorige date zo snel en eerlijk was, want achteraf was die alleen maar uit op seks op date 1. :+ Maar deze jongen zegt ook constant: ik zou geen reden zien dat het niks zou kunnen worden, we hebben elkaar nog nooit in rl ontmoet dus hoe kun je nu al oordelen? Hij heeft verdomd gelijk, maar ik vind het zo ontzettend moeilijk om het uit mijn kop te krijgen.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 19:42

Pareltje, 3 weken is ook lang, ik red dat nooit.. Of eerder afspreken of het bloed dood..

xPareltje

Berichten: 941
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-19 19:45

De gesprekken zijn echt gewoon enorm leuk met elkaar. Maar hoe sneller ik afspreek, hoe minder 'pijn' het mij zou doen als er wordt gezegd ik voel niks voor je. Nu begin ik een gevoel te kweken van ik vind hem echt leuk en dadelijk over 1,5 week zegt die het wordt toch niks. Ja dan voel ik me echt wel weer rot :')
Laatst bijgewerkt door xPareltje op 03-06-19 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 19:46

Waarom zo onzeker zijn?
Wat je voelt straal je uit hè...

En misschien vindt hij je wel geweldig en is het erg leuk en gezellig tijdens je date.
Of heb je een glazen bol die kan voorspellen :+

Kijk bij daten hoort soms ook afwijzing, maar geen hand vol maar een land vol :Y) next...

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 19:53

Ik heb er precies ingestaan zoals Pareltje, maar daardoor sloot ik mij steeds meer ad en stootte ik ook gewoon mensen af.
Nu ben/wordt ik er steeds makkelijker in.
En dat maakt het leven een stuk prettiger. Tuurlijk doet afwijzing zeer.
Maar even janken en weer door.
Ik heb allang gemerkt dat er veel ergere dingen in het leven zijn.

xPareltje

Berichten: 941
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-19 19:55

Ja onzekerheid is zo een boosdoener..

Hij heeft dit weekend ook al over mij verteld aan 2 van zijn goeie vrienden. Ze vonden het heel erg leuk voor hem dat we een match waren. Hij kijkt er ook naar uit om over 1,5 mij te ontmoeten! Ik denk dat ik maar gewoon ga en dat ik mijn gevoel nu een beetje moet onderdrukken. En niet te positief moet gaan denken over de date, pakt het misschien allemaal minder erg uit als het 'fout' gaat.

MyWishMax

Berichten: 25302
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:12

listiglistje schreef:
MyWishMax schreef:
Ik snap ook niet zo goed wat er negatief is aan getrouwd geweest. Kinderen kan ik inkomen, maar getrouwd of niet niet echt.

Ach, ik wil eigenlijk iets ouders maar heb het ingesteld van 2 jaar jongen tot 8 of 9 jaar ouder haha.

getrouwd geweest niet nee, maar meestal zitten er kids aan vast met een exloeder :+


Nee, jij zei niks over getrouwd zijn, maar Peelie bijvoorbeeld wel. Daarom zei ik dat ik kinderen snap dat je dat niet wilt, maar niet wat er mis is met iemand die getrouwd geweest is ;) Ik heb liever ook niet iemand met kinderen, hoewel het ook weer geen absolute no go is als het verder leuk is.

Ik heb mijn date mijn auto laten maken. :') Parkeerde en 2 minuten later komt er iemand naast me staan, was date dus. Raam ging niet meer omhoog, dus even samen gemaakt. Jammer genoeg heb je dan niet nog even paar minuten voor jezelf :+

Ik ben ook getrouwd geweest, heb er ook geen problemen mee als date dat zou zijn. Na een tijdje is er geen verschil meer tussen relatie waarbij je al jaren samen bent en samenwoont of getrouwd bent, het zijn allebei serieuze relaties dan.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:13

Weet je, als het niet is, is het jammer, maar dan ben je er in ieder geval voor gegaan en ben je weer een ervaring rijker.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:36

Hmmmm deze werkt ook niet :? _O-

Hoi..... , ik ben normaal gesproken niet van de vaste openingszinnen die je hier kan kiezen (ja je hebt hier een hele lijst om uit te kiezen) maar deze vond ik toch wel briljant

Hey! Laten we beginnen met je gênantste verhaal. Biecht op! :D

Peelie

Berichten: 13415
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:37

Hahaha. Ik zou dat dan weer wel grappig vinden :')

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 21:11

Het is in veel gevallen wel heel erg makkelijk om te zeggen "Niet onzeker zijn, gewoon jezelf zijn!" maar dat is niet voor iedereen heel erg makkelijk en simpel hè? :P

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 21:12

Nee maar je kunt wel proberen te denken dat er werkelijk helemaal niets van een date afhangt.. Het is gewoon iemand leren kennen, niet meer, niet minder..

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 21:13

Dat heeft mij zeker wel geholpen ja. :j
En als er iemand onzeker is... :')

Dus tja tip voor de andere onzekeren: niet zo veel van af laten hangen! (Dat vergt ook oefening maar het is wel te doen.)

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 21:13

Zitten best grappige tussen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vertel mij wat Nummus, ik ben er expert in geweest.
Maar hoe vaker het je gezegd wordt hoe eerder je een klein stapje verder komt.
Het zijn ook kleine stapjes die je steeds neemt.
Alles ineens werkt niet, maar niets doen ook niet

beenjesshar

Berichten: 1217
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: uitgeest

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 21:16

Ik lees gezellig mee , Heb me vriend ook via Tinder getroffen we zitten helemaal op 1 lijn zo leuk na een hele lange relatie met me ex die overigens 10 jaar ouder was dan ik is dit toch zo een schat
We gaan van de zomer verhuizen ons eigen paleisje

xrobbiee

Berichten: 300
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 21:17

Ik werd gevraagd welk eten ik zou zijn, daar is ook nog wel een heel grappig gesprek uit gerold :+

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 21:18

Peelie schreef:
Hahaha. Ik zou dat dan weer wel grappig vinden :')


Werkt toch wel, duurde even, maar hij antwoord net terug en vond het grappig :P

Leuk Beenjes!!
Laatst bijgewerkt door Silly1972 op 03-06-19 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

xPareltje

Berichten: 941
Geregistreerd: 14-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-19 21:21

Ik ga gewoon over 1,5 week met hem op date gezellig iets drinken! We weten al redelijk veel van elkaar dus er zal vast wel een leuk gesprek uit gaan rollen, voel ik me wel meteen minder ongemakkelijk en zenuwachtig. Ik laat het gewoon lekker op mij afkomen en ik zie wel wat er gaat gebeuren. :D

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 21:21

Helemaal goed! En je zal gerust wel een leuke avond hebben

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 21:57

xPareltje - goed zo. Ik, als onzekere persoon, heb ook de insteek ''gewoon nieuwe mensen ontmoeten'' genomen en dat werkt het beste. Ik noem het dan ook geen date maar een ontmoeting in de gesprekken. Heb ook met opzet meteen 3 dates in 1 week ingepland - zodat ik niet het gevoel had ''Dit is het en dit moet hem worden'' bij de persoon waar ik het meeste bij voel

Intussen een bericht gekregen van een 4de match, ik moet er nog allemaal op antwoorden. En toch wil ik het liefste met SuperLike-man kletsen...toch maar even een appje sturen straks.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 09:42

Komt vast goed Pareltje!

FatCat heel slim. :j

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 10:11

xPareltje schreef:
Ik ga gewoon over 1,5 week met hem op date gezellig iets drinken! We weten al redelijk veel van elkaar dus er zal vast wel een leuk gesprek uit gaan rollen, voel ik me wel meteen minder ongemakkelijk en zenuwachtig. Ik laat het gewoon lekker op mij afkomen en ik zie wel wat er gaat gebeuren. :D



Gewoon van genieten, hij heeft al over je verteld aan zijn vrienden. Kan alleen maar een goed teken zijn!
Probeer je onzekerheid de baas te blijven als ik je zo hoor is dat voor deze jongen niet nodig :)

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 10:30

xPareltje schreef:
Ik ga gewoon over 1,5 week met hem op date gezellig iets drinken! We weten al redelijk veel van elkaar dus er zal vast wel een leuk gesprek uit gaan rollen, voel ik me wel meteen minder ongemakkelijk en zenuwachtig. Ik laat het gewoon lekker op mij afkomen en ik zie wel wat er gaat gebeuren. :D


Goedzo! Voor mij scheelt het altijd heel erg als ik ergens zonder verwachtingen in ga! Dan kan het eigenlijk alleen maar mee vallen! :)


FatCat schreef:
xPareltje - goed zo. Ik, als onzekere persoon, heb ook de insteek ''gewoon nieuwe mensen ontmoeten'' genomen en dat werkt het beste. Ik noem het dan ook geen date maar een ontmoeting in de gesprekken. Heb ook met opzet meteen 3 dates in 1 week ingepland - zodat ik niet het gevoel had ''Dit is het en dit moet hem worden'' bij de persoon waar ik het meeste bij voel

Intussen een bericht gekregen van een 4de match, ik moet er nog allemaal op antwoorden. En toch wil ik het liefste met SuperLike-man kletsen...toch maar even een appje sturen straks.


Slim! :)*

Morgen date 3 met Pakistaanse match! :D Eerst samen wat eten, dan naar de film (wilde een love seat, OK! :))) en dan daarna naar zijn huis. Spannend maar super veel zin in! *\o/*

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 10:49

Spanned Captain *\o/*

Gisteren lauwe antwoorden terug gekregen van SuperLike-man. Maar goed tenminste wel duidelijk gemaakt dat ik nog contact wil en hij kan er mee doen wat hij wil. Geen probleem als er geen interesse meer is van zijn kant, of mogelijk had die het gewoon druk. We zien wel. Ik vind hem wel leuk.

Intussen druk bezig met nieuwe matches. Eens zie of daar wat tussen zit

Gisteren nacht werd ik wakker en voeld ik me zo droevig. Heb mijn teddy uit de kast gehaald en een extra kussen om te knuffelen. 2 jaar alleen zonder problemen, en nu ik begin te daten voel ik me af en toe plots eenzaam :')