Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 21:28

Eulogy schreef:
Mlies schreef:
Stille meelezer heeft vanavond ook weer een date, weinig geappt dus redelijk blanco of we elkaar liggen.. Een Brit dit keer, alleen het accent al is een pluspunt!

Ligt er heel erg aan wat voor Brits accent of het een pluspunt is of niet :')


Dit. :') Meisjes worden altijd helemaal wild van het idee van een Britse vriend. Heb aardig wat Britse jongens ontmoet in mn leven, en 9 vd 10 zou ik toch echt niet in mn bed willen hebben. :))

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 21:52

__Sannne schreef:
Dit. :') Meisjes worden altijd helemaal wild van het idee van een Britse vriend. Heb aardig wat Britse jongens ontmoet in mn leven, en 9 vd 10 zou ik toch echt niet in mn bed willen hebben. :))

Precies, de stereotype Britse jongen is echt ver van de realiteit _O- En een accent uit het Noorden, Scotland of de Valleys of zo zou ik niet bepaald warm van worden.

Hoewel het voor mij blijkbaar wel werkt want zelfs toen ik nog in Nederland woonde scharrelde ik met een Brit. Heb nog maar 1 Nederlandse jongen gedate :+

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 22:06

Ik heb met veel britten gewerkt en hou van de meeste accenten. Nu waren dat wel britten ''op niveau''

Idd je hebt er ook waar ik mezelf spontaan uit een raam zou gooien, maar die filter je er zo uit dmv chatten.

De meeste accenten kunnen in mijn optiek zowel mooi als lelijk klinken...behalve heel zwaar west vlaams :')

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 22:23

FatCat schreef:
Gaan jullie snel over tot een ontmoeting?



Bij mn huidige date heeft dat lang geduurd, maar normaal wel snel.. soms ook wel eens dezelfde dag nog

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 00:26

Resistance schreef:
Nummus schreef:
Toch niets dus Resistance? Tssss... :P

Dat is zeker een goed teken Maanlicht!



Haha, hoe bedoel je? :+


Hij was toch een 11 op een schaal van 1 tot 10? :P

Ik ben zelf eerst heel terughoudend, dus direct ontmoeten doe ik nooit. Maar te lang uitstellen is ook niet goed (dan is mijn interesse alweer gezakt namelijk, ik ben echt heeeeel erg geloof ik haha) dus probeer binnen 2 weken wel iets af te spreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 00:34

Nummus schreef:
Resistance schreef:



Haha, hoe bedoel je? :+


Hij was toch een 11 op een schaal van 1 tot 10? :P

Ik ben zelf eerst heel terughoudend, dus direct ontmoeten doe ik nooit. Maar te lang uitstellen is ook niet goed (dan is mijn interesse alweer gezakt namelijk, ik ben echt heeeeel erg geloof ik haha) dus probeer binnen 2 weken wel iets af te spreken.



Dat was hij zeker, maar denk dat je m'n afgelopen berichten ook nog in het vorige topic hebt gemist over hoe het opeens uit het niets is gelopen...

Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 08:09

FatCat schreef:
Mlies schreef:
Stille meelezer heeft vanavond ook weer een date, weinig geappt dus redelijk blanco of we elkaar liggen.. Een Brit dit keer, alleen het accent al is een pluspunt!


Hoe heb jij een Brit gevonden!!! damm dat wil ik ook wel.


Uit Duitsland haha, zit redelijk dicht bij de grens. We hadden al wat spraakberichten heen en weer gestuurd, dus wist wel dat het charmant Brits was.
Was leuk!

Eulogy, haha ik vind Schots wel enorm charmant. Maar ben dan ook erg verliefd op dat land. Date heeft ook Schots bloed dus hij heeft voor mij ook nog even een Schots accentje gedaan haha, lof it!

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 08:21

Je gaat wel erg snel over Resistance naar hopeloos hoteldebotel, naar liefdesverdriet die ontrootstbaar is, naar 'matties en gozer'. Pas beetje op jezelf dat je, jezelf niet voorbij loopt.

Tinder is maar saai de laatste tijd, nu praat ik zelf ook niet echt maar alles wat praat is echt super saai qua gesprek. :+

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 08:39

ohh ik vind het schotse accent geweldig! Nu ben ik ook wel weg van het land en de mensen erin moet ik zeggen.
Zit nu te babbelen met een Fransman, maar ik weet niet of ik het wat vind.
Hij komt een beetje autoritair over.

Nu net vanochtend ineens 2 matches eens even kijken wat dat is, al zit er 1 107 km verderop (was niet zo toen ik hem naar rechts swipte) maar we zien het wel.

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 08:45

Ik houd het bij de nederlanders. Veel te onhandig om met een buitenlander te daten met mijn Louis van Gaal engels :') al snap ik wel wat jullie leuk vinden aan die accenten. Ik heb ook een zwak voor belgen. Dus ik ben altijd helemaal blij met Belgische serieus op netflix

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 08:58

Nou ik spreek de hele dag op mijn werk Engels en ik heb niet heel veel zin om dat in mijn vrije tijd ook nog te doen.
Maar had niet door dat hij geen nederlander is, ik heb hem net ook ontmatched, had er niet zo veel zin haha

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 09:02

LL, jeetje dat is heftig! Daar krijg ik toch direct kippenvel van..

Engelstalig vind ik ze ook altijd interessant, maar liefst ook met een kleurtje :))

Gisteravond eindelijk appje terug maar ik lag al te slapen :') Dat kwam al vaker voor, volgens mij heeft hij geen mobiel internet. Mooi de tijd om alles te laten bezinken en niet hard van stapel te lopen.

Voelde echt wel een connectie maar ik weet ook wel dat mannen mooie praatjes kunnen hebben en ik daar gevoelig voor ben. Gewoon realistisch blijven :D

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 09:19

Super leuke jongen, komt erg aardig en lief over. Maar start de gesprekken niet echt uit zich zelf... stelt ook niet echt vragen aan me. Ben nu op t punt dat ik nu even niks zeg, hij mag nu even een berichtje sturen om een gesprek te starten, weet ik meteen of er toekomst in zit := Hopen dat hij initatief neemt, het is best een leuke jongen om te zien

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 09:23

Er zijn mannen die communicatief niet zo vaardig zijn.
Ik kan daar slecht tegen.
Kan ook andersom zijn, heb eens een date gehad met een man die op de chat echt ontzettend gezellig en grappig was, maar tijdens de date nog geen 3 woorden kon spreken.

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 09:35

Is hij dan niet gewoon heel erg verlegen?

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 09:39

Ik weet het niet, als het gesprek een beetje loopt, dat isnhetvwek gezellig en komt hij helemaal niet verlegen over. Maar kan goed zijn dat ie wel verlegen is, maar ik het eerder gewoon niet door heb gehad ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 09:49

Yonker schreef:
Je gaat wel erg snel over Resistance naar hopeloos hoteldebotel, naar liefdesverdriet die ontrootstbaar is, naar 'matties en gozer'. Pas beetje op jezelf dat je, jezelf niet voorbij loopt.

Tinder is maar saai de laatste tijd, nu praat ik zelf ook niet echt maar alles wat praat is echt super saai qua gesprek. :+



Heb je gelijk in. Echter ben ik afgelopen 5 dagen in Londen geweest met m'n studie en dat is zo ongelofelijk druk en leuk geweest dat ik m'n prioriteiten weer even heb gevonden, haha. Ik ben iemand die mezelf kan verliezen in een ander, en dan vergeet ik de rest. Dat is niet goed, en ik heb ook voor onder andere dat een afspraak bij de psycholoog.

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 09:56

Jeuhhhhh gisteren eindelijk mijn FWB aan de kant gezet na 2,5 jaar, voelt goed...opluchting!

Nu verder...zij het met de huidige Tinderlover, danwel een nieuwe frisse start!

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 10:03

Montgri schreef:
Super leuke jongen, komt erg aardig en lief over. Maar start de gesprekken niet echt uit zich zelf... stelt ook niet echt vragen aan me. Ben nu op t punt dat ik nu even niks zeg, hij mag nu even een berichtje sturen om een gesprek te starten, weet ik meteen of er toekomst in zit := Hopen dat hij initatief neemt, het is best een leuke jongen om te zien


Laat hem idd even zelf de kans om een gesprek te beginnen. Het is namelijk echt niet moeilijk om even ''Hey hoe gaat het met je vandaag'' te verzinnen

Had een match gisteren avond, en we praten even over Tinderzelf. Zeg die dat hij het spijtig vind dat de gesprekken vaak en snel dood bloeien....terwijl hij zelf geen vragen stelt en gewoon antwoord op wat je heb vraagt :') Dus ik stopte met vrangen stellen, kwam die na 40min stilte met de prachtvraag: ''En jij dan?'' hahaha niet meer geantwoord want het was al laat. Deze ochtend wel een nieuwe berichtje ontvangen.

Ik begrijp wel dat je even geen tijd hebt om te chatten, maar zeg dat dan gewoon even weet je?

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 10:51

Resistance schreef:
Dat was hij zeker, maar denk dat je m'n afgelopen berichten ook nog in het vorige topic hebt gemist over hoe het opeens uit het niets is gelopen...


Oei dat denk ik... ben een week weg geweest en had gelijk 20 pagina's door te lezen terwijl ik ook nog iets moest regelen zodat ik kon afstuderen. :+ Sowwy...

Edit: Oh help dat is echt erg... ik zie dat ik 't verhaal gewoon gelezen heb, gereageerd heb, en nu ik het teruglees weet ik het ook weer.

Het spijt me zo... Ik ben echt zo'n enorm vergiet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 13:00

listiglistje schreef:
Jeuhhhhh gisteren eindelijk mijn FWB aan de kant gezet na 2,5 jaar, voelt goed...opluchting!

Nu verder...zij het met de huidige Tinderlover, danwel een nieuwe frisse start!


Is dat die met zijn zus nu zit ook? Of de andere? :+

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 13:10

listiglistje schreef:
Jeuhhhhh gisteren eindelijk mijn FWB aan de kant gezet na 2,5 jaar, voelt goed...opluchting!

Nu verder...zij het met de huidige Tinderlover, danwel een nieuwe frisse start!

Hoe reageerde je FWB?

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 13:30

listiglistje schreef:
Jeuhhhhh gisteren eindelijk mijn FWB aan de kant gezet na 2,5 jaar, voelt goed...opluchting!

Nu verder...zij het met de huidige Tinderlover, danwel een nieuwe frisse start!

Haha welke heb je aan de kant gezet?
Die in een band zit?

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 13:37

Blijven jullie dan nog wel gewoon bevriend, of dat ook niet meer?

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 14:11

Dit was de tropische verrassing, de zanger inderdaad :D

Blijven gewoon vrienden, hij snapt ook wel dat de koek op was....nieuwe frisse start!
Ik ga volgende week zaterdag nog naar een optreden van hem en binnenkort tuinfeest BBQ voor zijn verjaardag.
Moet ook nog mijn tuinspullen/gereedschap ophalen, maar dat doe ik dan wel.

De andere FWB zat al in een soort friendzone, ook met hem blijf ik bevriend.

Maar mijn nieuwe Tindervlam is echt <3 maakt het wel heel makkelijk :o