Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 09:36

Ach zolang het maar niet tegen valt als ze je in het echt zien, ik hoor wel eens verhalen over "een compleet ander persoon" :o dat is wel erg...

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:03

Mijn oudste foto is 11 maanden oud , mijn nieuwste 2 dagen haha

Quarter1994

Berichten: 147
Geregistreerd: 11-06-16
Woonplaats: someren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:20

Zo tehoren gaat bij jullie wel heel erg goed af leuk zeg

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:50

Nou mij niet hoor

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:05

Silly1972 schreef:
Nou mij niet hoor

Kwestie van geluk hebben, komt vast wel :)

Ik heb nu ook weer iets niet serieus gestart via Tinder (was niet de bedoeling :+ ), maar we vinden elkaar wel erg leuk en interessant.
Voor mij hoeft er niet persé een relatievorm aan te hangen, een leuke tijd samen is ook prima.
Ik zie altijd wel waar het schip strandt....houdt het op dan next, er zijn zoveel leuke mannen!
Ik verwacht wel interesse, respect en eerlijkheid. (en nog een paar eisen :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:15

listiglistje schreef:
Ach zolang het maar niet tegen valt als ze je in het echt zien, ik hoor wel eens verhalen over "een compleet ander persoon" :o dat is wel erg...


Ik had eens een man die was 30 kilo zwaarder en 10 jaar kaler.. Hij gaf ook wel toe dat zijn foto's niet recent waren.. Joh :roll:

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:19

Relaxed schreef:
listiglistje schreef:
Ach zolang het maar niet tegen valt als ze je in het echt zien, ik hoor wel eens verhalen over "een compleet ander persoon" :o dat is wel erg...


Ik had eens een man die was 30 kilo zwaarder en 10 jaar kaler.. Hij gaf ook wel toe dat zijn foto's niet recent waren.. Joh :roll:

Wat denken die mannen wel niet :') dat je ze wel leuk zal vinden in het echt en er nog aantrekkelijk uit zien?

Ik zou mezelf kapot schamen 30 kilo zwaarder en een ouwe (kale) kop erop :+

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:29

Ik begrijp dat ook niet. Heb zelf mijn beste fotos weggelaten omdat ik niet wil dat ze teleurgesteld zijn als ze me in het echt zien....en dan ben ik nog hetzelfde gewicht en zie ik er nog vrijwel hetzelfde uit!

Mijn oudeste foto is 8 jaar oud :+ Maar ik moet zeggen dat ik er niet zoveel ouder uitzie nu. Andere fotos zijn wel recent.

Gisteren avond nog een super like gekregen, en ook een leuk kort gesprek gehad! Lijkt een erg leuke jongen, ben super enthusiast.

Voor de rest nog een paar andere matches maar vooral deze laatste steekt er boven uit!

Hoe snel spreken jullie af? Ik wil liever niet te snel door al het gesprek voer komen d.m.v chat. Wil ook nog wat te zeggen hebben face to face!

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:32

FatCat schreef:
Ik begrijp dat ook niet. Heb zelf mijn beste fotos weggelaten omdat ik niet wil dat ze teleurgesteld zijn als ze me in het echt zien....en dan ben ik nog hetzelfde gewicht en zie ik er nog vrijwel hetzelfde uit!

Mijn oudeste foto is 8 jaar oud :+ Maar ik moet zeggen dat ik er niet zoveel ouder uitzie nu. Andere fotos zijn wel recent.

Gisteren avond nog een super like gekregen, en ook een leuk kort gesprek gehad! Lijkt een erg leuke jongen, ben super enthusiast.

Voor de rest nog een paar andere matches maar vooral deze laatste steekt er boven uit!

Hoe snel spreken jullie af? Ik wil liever niet te snel door al het gesprek voer komen d.m.v chat. Wil ook nog wat te zeggen hebben face to face!

Ik liefst binnen een week, moet toch een klik/chemistry zijn in het echt.
Is er dat niet, dan is het verspilde tijd/moeite :o kun je chatten wat je wil, maar in het echt valt het soms tegen.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:34

listiglistje schreef:
Silly1972 schreef:
Nou mij niet hoor

Kwestie van geluk hebben, komt vast wel :)

Ik heb nu ook weer iets niet serieus gestart via Tinder (was niet de bedoeling :+ ), maar we vinden elkaar wel erg leuk en interessant.
Voor mij hoeft er niet persé een relatievorm aan te hangen, een leuke tijd samen is ook prima.
Ik zie altijd wel waar het schip strandt....houdt het op dan next, er zijn zoveel leuke mannen!
Ik verwacht wel interesse, respect en eerlijkheid. (en nog een paar eisen :P )



Ga je dan ook nog door met je andere FWB? Of zet je die in de ijskast? :)

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:35

Ik was een weekje op Tenerife (wat helaas het gay paradijs blijkt te zijn maar hee) dus ik ga geen 14 pagina's bijlezen helaas. ;)

Nog hele schokkende dingen gebeurd?

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:36

Ok - dat was ook een beetje mijn idee. Als we nu nog een paar leuke gesprekjes hebben ga ik voorstellen om vrijdag/dit weekend een coffee ergens te drinken. Kan ik ook meteen pijlen of die mij echt wel leuk vind.

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:42

gribaldi schreef:
listiglistje schreef:

Kwestie van geluk hebben, komt vast wel :)

Ik heb nu ook weer iets niet serieus gestart via Tinder (was niet de bedoeling :+ ), maar we vinden elkaar wel erg leuk en interessant.
Voor mij hoeft er niet persé een relatievorm aan te hangen, een leuke tijd samen is ook prima.
Ik zie altijd wel waar het schip strandt....houdt het op dan next, er zijn zoveel leuke mannen!
Ik verwacht wel interesse, respect en eerlijkheid. (en nog een paar eisen :P )



Ga je dan ook nog door met je andere FWB? Of zet je die in de ijskast? :)

Een is er al in de friendzone (nog wel iedere dag contact mee),
de ander wil ik binnenkort Friendzonen :+ maar gooi geen oude schoenen weg voor ik nieuwe heb :')

Wil gewoon wat nieuws (Frisse wind) of dat nu FWB of Latten is of zoiets maakt mij niet uit.
Zolang het aan mijn eigen eisen/wensen voldoet.

Heb nog wel een date met serieuze intenties in de planning, oude bekende... even kijken of dat wat is.
Heb hem nl nooit op die manier bekeken, dus weet niet hoe het met de chemistry zit. Klik/gesprekken zit wel goed.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 12:48

Met FWB's kan dat, het niet weggooien voor je nieuwe hebt bedoel ik dan.

Maar ik ben ook eens de potentiële nieuwe schoenen geweest in een relatie... :') Dat zag ik toch niet zo zitten.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 13:30

listiglistje schreef:
Silly1972 schreef:
Nou mij niet hoor

Kwestie van geluk hebben, komt vast wel :)

Ik heb nu ook weer iets niet serieus gestart via Tinder (was niet de bedoeling :+ ), maar we vinden elkaar wel erg leuk en interessant.
Voor mij hoeft er niet persé een relatievorm aan te hangen, een leuke tijd samen is ook prima.
Ik zie altijd wel waar het schip strandt....houdt het op dan next, er zijn zoveel leuke mannen!
Ik verwacht wel interesse, respect en eerlijkheid. (en nog een paar eisen :P )



Dat is precies hoe ik er ook in wil zitten, maar merk dat mij dat toch niet echt lukt.
Ben al zo lang alleen dan ik gewoon heel graag iets vasts wil, niet alleen gezelligheid en Sex, maar ook echt liefde en houden van :o
Niet dat ik mij ondertussen niet vermaak hoor, maar toch

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 13:32

Ik krijg die kerel van gisteren niet echt uit mijn kop, dus ga m vanavond maar eens een berichtje sturen.. Onder het mom, niks te verliezen :') Iemand tips? Wil het gewoon kort houden, iets van dat ik het gezellig vond en dan?

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 13:33

Hoe omschrijven jullie wat je zoekt?

Vind dit nogal moeilijk en vaag. Ik wil wel iets wat langzaam kan uitgroeien tot iets serieus. Echter geen trouw of kinder plannen, maar wil het wel overwegen. Eigenlijk wil ik iets wat organisch groeit tot iets waar we beide gelukkig mee zijn, zonder vast te zitten aan de ''norm''.

Lekker vaag....hoe omschrijf ik dit?

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 13:35

Doen relaxed! Maar wat..daar ben ik als beginnen niet bevoegd tot om advies over te geven vrees ik haha

Gini
Berichten: 17906
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 13:48

Relaxed schreef:
Ik krijg die kerel van gisteren niet echt uit mijn kop, dus ga m vanavond maar eens een berichtje sturen.. Onder het mom, niks te verliezen :') Iemand tips? Wil het gewoon kort houden, iets van dat ik het gezellig vond en dan?


Kan je niet inpikken op iets waarover je gesproken hebt?
Ik vind die berichtjes: ik vond het leuk, het was gezellig,... juist zo een conversatiestopper. De ander zegt: 'ja, ik ook wel' en dan stopt het gesprek al bijna. Ik zou dus interessanter binnenkomen. :D

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 13:56

Relaxed schreef:
Ik krijg die kerel van gisteren niet echt uit mijn kop, dus ga m vanavond maar eens een berichtje sturen.. Onder het mom, niks te verliezen :') Iemand tips? Wil het gewoon kort houden, iets van dat ik het gezellig vond en dan?

Gewoon aanhalen dat je de gesprekken en hem interessant vindt en dat je het leuk zou vinden om hem nog een keer te treffen (of zoiets)
of iets aanhalen uit jullie gesprek (soort van vraag van maken, mannen helpen graag).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:00

Gini schreef:
Relaxed schreef:
Ik krijg die kerel van gisteren niet echt uit mijn kop, dus ga m vanavond maar eens een berichtje sturen.. Onder het mom, niks te verliezen :') Iemand tips? Wil het gewoon kort houden, iets van dat ik het gezellig vond en dan?


Kan je niet inpikken op iets waarover je gesproken hebt?
Ik vind die berichtjes: ik vond het leuk, het was gezellig,... juist zo een conversatiestopper. De ander zegt: 'ja, ik ook wel' en dan stopt het gesprek al bijna. Ik zou dus interessanter binnenkomen. :D


Dat is idd precies waar ik bang voor ben haha! Ga er nog ff over nadenken :+

Iig maar eindigen met de vraag om nog eens af te spreken of sauna te doen :j

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:03

ik ga met listiglistje mee.

Ik probeer meestal ( maar nog niet heel vaak gedate) toch wel met uiterlijk een week af te spreken, inderdaad om te zien of er chemistry is.

Mijn FWb gaat elke keer in de ijskast als ik aan het daten ben haha, gaat dat niet, zoals de laatste dan haal ik hem er weer uit :P.
Ik had er 2 maar 1 ben ik nu wel weer klaar mee.

Ik kreeg van het weekend een verzoek voor FWB van iemand uit groningen, nee gezegd, toch wel een beetje spijt van, hij zal er toch wel erg goed uit :+

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:09

Maar ook aan een FWB stel ik bepaalde eisen/verwachtingen (Op veel vlakken), platte sex kan je overal krijgen.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:11

Nou idd, een fwb ontstaat bij mij pas uit een date die goed klikt en waarbij het ook tussen de lakens goed klikt. Op dergelijke verzoeken zo ga ik niet in hoor, das te makkelijk :')

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:15

Relaxed schreef:
Ik krijg die kerel van gisteren niet echt uit mijn kop, dus ga m vanavond maar eens een berichtje sturen.. Onder het mom, niks te verliezen :') Iemand tips? Wil het gewoon kort houden, iets van dat ik het gezellig vond en dan?

‘Hopelijk komen we elkaar nog eens tegen’ :))