Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: EvelijnS, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Montgri

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 16:28

Zit er aan te denken het weer op me mobiel te zetten. Als ik dat durf hahha. Het was 3 jaar geleden uit met me ex en ging een aantal maanden later op tinder, kwam ik hem tegen. Hij berichtje naar me gestuurd met de vraag waarom ik er op zat, of ik echt zo hopeloos was en dat er rare mannen op zitten. Heb gezegd dat hij even een spiegel voor moest houden. En heb tinder er snel vanaf gegooid, sinds dien nooit meer gedaan. Slecht eigenlijk, had toen gewoon geen zin in zijn gezeur. Binnenkort maar weer eens op me mobiel zetten.

You Will Never Make A Bad Decision When You Follow Your Heart

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 07:44

TheJokerr schreef:
Montgri schreef:
Zit er aan te denken het weer op me mobiel te zetten. Als ik dat durf hahha. Het was 3 jaar geleden uit met me ex en ging een aantal maanden later op tinder, kwam ik hem tegen. Hij berichtje naar me gestuurd met de vraag waarom ik er op zat, of ik echt zo hopeloos was en dat er rare mannen op zitten. Heb gezegd dat hij even een spiegel voor moest houden. En heb tinder er snel vanaf gegooid, sinds dien nooit meer gedaan. Slecht eigenlijk, had toen gewoon geen zin in zijn gezeur. Binnenkort maar weer eens op me mobiel zetten.

Ik kom mijn ex ook geregeld tegen, maar ben zo boos geweest om wat ze heeft gedaan dat het heerlijk voelt om haar weg te swypen :')

Mijn date doet een beetje moeilijk := gaan sowieso morgen naar de film maar zij boodt eerst woensdag(vandaag) aan. Dus ik ging er op in dat ik dat wel ook leuk zou vinden ipv alleen maar in de bios stil moeten zijn := maar helaas gaat ze daar niet op in en ik wil niet pushen met of ze al een besluit heeft genomen.. Maar aan de andere kant ben ik wel toe aan planning van hoe mijn avond eruit ziet :')

Tot nu toe ben ik hem niet tegen gekomen, maar wat niet is kan nog komen haha.

Een date in de bios lijkt me zo saai, tenzij je daar voor/na samen iets gaat eten ofzo en daarbij lekker kan praten. Wat ook vaak een uitdaging is, want je eet dus meestal zit er wat in je mond... Maar in iedergeval een date is een date. Hoop dat het gewoon super gezellig wordt morgen!

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 17:14

Heb ooit een relatie gehad met iemand die kleiner was dan ik (ik 1,73 hij 1,65 ofzo) toch voelde dat raar ofzo. Maar dit verschilt natuurlijk ook per persoon. Mijn voorkeur gaat wel uit naar groter, maar niemand wordt bij mij weg geswiped op lengte. Wel als ze veel (of alleen maar) foto’s hebben met drank of snapchat filters...

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 08:10

Dat moment dat je beide verlegen en introvert bent, slecht in gesprekken gaande houden en het telkens stil valt en je dan maar met zo’n stomme basic vraag komt omdat ik niks anders kan bedenken... Gaat geweldig hier :Y)

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 08:45

MarlindeRooz schreef:
Dingen die je kan vragen
- heb je nog plannen voor dit weekend
- hoe was je weekend
- ga je deze zomer nog op vakantie?
- wat doe je naast je werk / studie
- opmerkingen over muziek
- opmerkingen over foto
- opmerkingen over biografie

En dan kan je altijd nog vragen stellen over het weer / zijn school, werk etc.

Thanks, maar ergens vind ik dat vaak toch ook een beetje basic vragen. Maar misschien moet ik daar maar aan beginnen haha, wie weet doen basic vragen wonderen :')
Heb je nog plannen voor dit weekend valt sowieso af. Ik vind dat zo erg overkomen alsof je dan vraagt om iets te gaan doen samen. Tenminste mijn vriendinnen vragen altijd of ik nog plannen heb voor het weekend en daar rolt altijd, maar dan ook echt altijd de vraag uit of we wat samen gaan doen.

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 09:52

StableDoor schreef:
Montgri schreef:

Thanks, maar ergens vind ik dat vaak toch ook een beetje basic vragen. Maar misschien moet ik daar maar aan beginnen haha, wie weet doen basic vragen wonderen :')
Heb je nog plannen voor dit weekend valt sowieso af. Ik vind dat zo erg overkomen alsof je dan vraagt om iets te gaan doen samen. Tenminste mijn vriendinnen vragen altijd of ik nog plannen heb voor het weekend en daar rolt altijd, maar dan ook echt altijd de vraag uit of we wat samen gaan doen.

Vraag gewoon de meest random vragen die in je opkomen. Mijn openingszin naar mijn tinderliefde was "wat is je favoriete chocola?", heeft goed gewerkt want we zijn al bijna een half jaar samen nu :D Vraag echt random dingen, of hoe hij denkt over bepaalde maatschappelijke onderwerpen als je wat dieper wilt gaan, of meer persoonlijke dingen als "wat is het mooiste dat je ooit hebt meegemaakt?".

Dat is een goeie! Ben een beetje onhandig met dit soort dingen altijd en dit helpt me echt heel erg. Thanks

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 16:10

linoleum schreef:
Montgri, ik hou zelf wel van aparte vragen stellen. Standaard vroeg ik altijd ‘hoe eet jij een tompouce?’. En dingen vragen hoe een perfecte vrije dag eruit ziet. Wat zouden ze doen met een miljoen euro. Zulke dingen. Simpele vragen, maar je moet er wel over na denken, je leert elkaar er door kennen en vind ze zelf ook leuk om gesteld te krijgen.

Dat zijn echt leuke vragen jah!

Zelf heb ik tot nu toe maar het gesprek gestart, uit zich zelf komen ze niet, dus dan maar zo :Y)

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 08:23

Of dat moment dat je een match heb, hij begint met een gesprek (enkel hello gifje), zijn omschrijving engels is en ik geen flauw idee heb of ik in het nederlands of engels moet reageren... Hij is wel echt schattig, op de foto’s dan he.

Mijn omschrijving is gewoon in het Nederlands, en heb er stiekem ook wel 2 foto’s bij zitten die ouder dan 1 jaar zijn, maar ik ben gewoon niet echt verandert door de tijd heen, qua gezicht en qua bouw niet. En van de 8 foto’s mogen er vast wel 2 iets ouder zijn toch? Ze staan wel voor wie ik ben namelijk.

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 08:19

Super leuke jongen, komt erg aardig en lief over. Maar start de gesprekken niet echt uit zich zelf... stelt ook niet echt vragen aan me. Ben nu op t punt dat ik nu even niks zeg, hij mag nu even een berichtje sturen om een gesprek te starten, weet ik meteen of er toekomst in zit := Hopen dat hij initatief neemt, het is best een leuke jongen om te zien

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 08:39

Ik weet het niet, als het gesprek een beetje loopt, dat isnhetvwek gezellig en komt hij helemaal niet verlegen over. Maar kan goed zijn dat ie wel verlegen is, maar ik het eerder gewoon niet door heb gehad ofzo.

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 07:06

Nou vandaag heb ik een date hoor haha. Hij vroeg het al 2 keer eerder, maar toen durfde ik niet. Nu heb ik maar wat aangeboden en me zelf in het diepe gegooid. Enige nadeel ik ben al sinds we afgesproken hebben vreselijk zenuwachtig... voor me examens was ik nog niet eens zo zenuwachtig :x Nou we zullen zien hoe akward ik het kan maken 8)7

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 07:46

Drankje en een film kijken :')

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 15:39

Dat moment dat je iemand beter wilt leren kennen enzo, op date geweest bent met hem en daar focus oo legt, maar een andere jongen via de chat je ook telkens aanspreekt en oprecht aardig is en moeite doet, maar er totaal geen zin in hebben. 1 man tegelijker tijd ja :') Maar afwijzen kan ik hem ook weer niet, want hij doet ze best.
Ulg

Me date was trouwens echt leuk! We zouden een film kijken, maar hebben vrij weinig van de film gezien :')

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 16:08

Dat klopt ook wel, ik schuif hem ook niet weg, maar merk het gewoon aan me zelf dat ik enthousiasme minder is bij die andere jongen, ookal doet ie oprecht ze best. Misschien moet ik iets mee me best doen om hem beter te leren kennen

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 08:02

Ik weet het niet meer. Of eigenlijk wel, ik heb geen idee. Op de date zei hij dat hij bijna niks meer doet met de Tinder app. 2 dagen later had hij me unmatched. Vond dat al iets wat raar. Vroeg aan het einde van de date of we nog contact zouden houden, top doe ik me best voor. Komt er niks vanuit hem. Nu al 1,5 dag stilte. En ergens voel ik me zo slecht dat ik na 1,5 dag niks te horen dat erg vind. Like hallo we zijn niet samen ofzo en hij is mij niks verschuldigt, hij heeft ze eigen leven, hij mag doen wat ie wilt. Maar waarom voelt het dan zo rot om niks te horen. Ik voel me echt zo’n klein meisje die zich genegeerd voelt en aandacht wilt, zo ben ik niet :?
Anders zijds misschien maar zo laten, misschien voelt ie het toch niks tussen ons maar durft t niet te zeggen. En ik ga morgen op vakantie, misschien moet ik me daar maar eens op focussen...

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 08:59

Is ondertussen al weer veel bijgekletst. Nou nog langer niks meer te horen van hem. Maar een berichtje gestuurd hoe het ging en dat het zo stil was. Hij reageerde gewoon normaal. Dus ik er achter aan gevraagd of hij gewoon eerlijk wilt zijn als hij het niet ziet zitten. En ja hoor daar kwam de aap uit de mouw. Hij heeft iemand anders gezien en wilt het daar mee proberen.
Nou thank God dat ik daarmee niet op een 2de of 3de date ben geweest. Als je niet eens eerlijk uit je zelf durft te zeggen dat het niks wordt, ben ik benieuwt hoe het zou zijn gegaan in de toekomst.

Heb nu al weer een week contact met een Belg. Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet vinden eerlijk gezegd. Enerzijds een lieve serieuze jongen. Anderzijds best kinds en super enthousiast (en qua uiterlijk niet helemaal mijn ding, maar dat mag ik niet zeggen. Want ik schreeuw altijd het hardste van de daken dat uiterlijk niet telt, maar innerlijk haha). Ben nog 2 weken op vakantie. Nog 2 weken de tijd om een keuze te maken of ik hem wil ontmoeten en beter wil leren kennen.

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 08:04

Onderweg naar vakantie zo slim geweest om nog eens te kijken op tinder, en hup een match. Ik praat nu al echt bijna een maand met hem, komt uit Belgie, we zitten best een flink stuk van elkaar af. Maar echt een lieve jongen. Ik kan echt over alles met hem praten en we liggen ook echt wel op een lijn. Zo erg dat het bijna eng is, want ik ben niet zo’n open persoon met alles vertellen en toch gebeurt het vlekkeloos bij hem. Vind ik hem aantrekkelijk? Ik weet het niet echt eerlijk gezegd, maar ik begin hem denk ik toch wel steeds meer te vertrouwen en te gaan zien als een zeer goeie vriend van me om wie ik geef. En hij heeft echt geweldig mooie blauwe ogen :j Ik heb werkelijkwaar geen flauw idee hoe dit gaat verder lopen...
Heeft ook helemaal geen nut om dit hier neer te zetten, maar oke :wave:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie