Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

xrobbiee

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 11:27

Leuk dit topic! Heb de rest niet gevolgd maar ben wel lekker aan het swipen om tijd te doden. Ik ben nu voor school in Spanje dus krijg ook (bijna) alleen maar Spanjaarden op mn scherm. Nou zijn de Spaanse jongens helaas niet zo knap als in de films dus de meesten gaan naar links. Verder zijn ze echt ontzettend direct, terwijl je dat toch eerder van de Nederlanders zou verwachten :D
Ik vind het ook best spannend om met iemand zomaar af te spreken, hebben jullie dat niet?

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 14:28

Luca03 schreef:
Captain schreef:
Zijn jullie dan niet gewoon te kieskeurig? :D

Ik ben inderdaad vrij kieskeurig, en om 1 of andere reden zijn alle leuke kerels kleiner dan mij :')

Ooh dat herken ik zo goed! Vind dat echt lastig aangezien ik toch echt wel iemand wil die langer is dan mij, maar op fotos is dat wel lastig te zien

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 20:26

Ik like heel vaak expres kennissen, ook al heb ik helemaal geen interesse. Ben altijd een soort van benieuwd of ze mij dan ook liken :')

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:40

Pfoee ik had nu een match die vroeg hoe ik heette, tja dan heb je wel iets een beetje gemist hoor :')

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 23:06

Ik heb dus geen idee hoe jullie die dates voor elkaar krijgen, ik vind het oprecht knap!
Nou ben ik ook niet heel serieus met tinder maar ik kom toch echt alleen viezeriken en vreemde mensen tegen. Ik had van de week een match en die leek heel leuk, toen eerst kwam ik er achter dat hij kaal was, hij had alle fotos vanaf zijn voorhoofd afgeknipt :') . Nu is er niks mis met kale mensen maar verberg het dan niet.
Vandaag een match, wiens openings bericht was dat ik mooie voeten had. Tja, dan haak ik snel af :+
Edit: ook heeeel veel die met vieze praatjes komen, maar ik denk dat jullie zelf ook wel weten hoe dat er ongeveer uit ziet :P

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:09

listiglistje schreef:
xrobbiee schreef:
van de week een match en die leek heel leuk, toen eerst kwam ik er achter dat hij kaal was, hij had alle fotos vanaf zijn voorhoofd afgeknipt :') . Nu is er niks mis met kale mensen maar verberg het dan niet.

De afgeknipte foto's of petjesdragers dat zijn leermomenten voor jezelf :') die zijn gewoon kaal, punt!

Swipe je veel mooiboys naar rechts of "gladde vlugge types", geen profiel gevuld?
:P

Hmmm goed punt. Misschien moet ik ook mijn profiel zelf ook even een beetje aanpassen en toch nog kritischer gaan swipen.

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 13:11

Oké toch maar even kritischer gaan swipen, en onder de noemer je leef maar 1 keer ga ik vanmiddag even iets drinken met iemand. Minpuntje is dat het een toerist is, maar je moet toch ergens beginnen. Iets serieus wordt het toch niet hier, aangezien ik op uitwisseling ben in Spanje, en over een maand weer terug ga naar Nederland, en Spanjaarden en Fransen toch niet zo mijn types zijn :+
Ben benieuwd hoe het gaat lopen

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 15:20

Nummus schreef:
Beetje spelen mag ook Robbie! Als het mij was gebeurd op vakantie vorige week had ik 't ook gewoon gedaan, maar niet verder dan even lekker zoenen ofzo.

Daar heb je een heeel goed punt :+

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:17

Ik werd gevraagd welk eten ik zou zijn, daar is ook nog wel een heel grappig gesprek uit gerold :+

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 19:39

Sorry, klinkt heel leuk maar is toch echt een beetje ver voor mij :\
Laatst bijgewerkt door xrobbiee op 04-06-19 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 20:42

Hahaha ik ook!

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 14:27

Fair schreef:
Iemand die even via PB tinder-date twijfels wil aanhoren? :):)

Ja hoor

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 20:29

Neee niet meteen opgeven! Dit is inderdaad wel een heel apart geval, maar die kan je ook tegenkomen als je ze met uit gaan heb ontmoet :+

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 22:46

Ik heb een foto van mijn hele lijf op mijn profiel staan, maar als ik daar kritisch naar kijk vertekend die misschien een beetje. Wanneer er gevraagd wordt om fotos ga ik daar niet op in en wanneer iemand gaat pushen haak ik heel snel af, uiterlijk is waar je op af ga hier maar wil dat iemand mij leert kennen om wie ik ben en niet om welke maat ik heb.

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:04

Silly1972 schreef:
Met berichten wil het nog wel eens helpen om uit te loggen en minuut later weer in te loggen.
Dan zijn de berichten er ineens wel.

Of de app even helemaal afsluiten, op mijn iPhone is het dan 2 keer op de home knop en dan weg vegen uit dat rijtje van alle apps die open staan en dan weer openen.

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 21:02

Jeetje LF wat een viezerik!
Silly: opgeruimd staat netjes :+

Ik heb nu 2 dates in 2 weken gehad, beiden toeristen, maar dit waren mijn eerste tinderdates dus goede oefening.
De eerste date was heel leuk en spontaan, last minute afgesproken om wat te drinken. Na de drankjes nog samen op het strand gewandeld.

Vandaag date 2 gehad, die was helaas een beetje saai, al vond de date het leuker dan ik denk ik. Ik had gezegd dat ik naar huis moest om te leren en hij bleef proberen om me te overhalen om te blijven want hij vond me “cute”. Baal er dan ook niet zo van dat hij morgen vroeg weer terug gaat naar de US :')
Laatst bijgewerkt door xrobbiee op 06-06-19 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 11:40

Silly1972 schreef:
Serieus?
Ik heb ze allemaal wel gehad, fwb, ons, bdsm, mr Grey's noem maar op :+

Hahaha same, ook eentje die op zoek was naar mrs Grey.
Weet niet of ik het zo mag delen, maar heb de naam en foto onherkenbaar gemaakt. Nadat hij zijn hotel suggereerde wist ik het al maar ben vaak toch een soort van benieuwd wat zo iemand daarna gaat zeggen.

Afbeelding

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:33

Shani_1984 schreef:
En dat zijn gewoon Mannen van 32 tot 44 jaar >;)

Misschien als ze ouder worden vergeten ze alle schaamte :')
Als ze extra fotos willen geef ik ook liever mijn insta, en als ze dan nog om meer vragen weet ik zeker dat ze niet serieus zijn.

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 12:05

Silly1972 schreef:
Geloof mij zelfs mannen van ouder doen dat nog, midlifecrisis ofzo haha.

Tegen die tijd zouden ze toch wel een keer doorhebben dat niemand op ongevraagde dickpicks zit te wachten? :')

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 12:45

Shani_1984 schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Kreeg er deze morgen ook eentje met goedemorgen erbij.
Mijn morgen was goed ja! Maar hou die ff lekker voor jezelf....

Issie nog boos ook! Heb hem maar gezegd dat ie weer moet gaan swipen en dat dit hem niet zou worden.

Wahahha ja dan zijn ze gelijk gepikeerd want het valt niet in de "smaak" :')
Zo jammer dat ze zelf niet inzien dat die dingen er eigenlijk helemaal niet uit zien :+

Hahaha niet te hard zeggen, heb ik 1 keer gedaan en dat werd niet gewaardeerd :+

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 13:02

Oh nee zei het tegen een vriend van me over banket staven in het algemeen, maar dat vond hij niet zo een geslaagde opmerking 8)7

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 13:15

Loose schreef:
Ik heb nog nooit een dick pic gehad (pffieuw), maar krijgen jullie die dan via Tinder zelf? Dacht altijd dat je daar geen foto's kon versturen namelijk.

Nee meestal via Snapchat

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 14:31

Hahahaha soms vraag ik me af waarom ik het nog doe, vandaag zei ik tegen een match: I miss home and the weather sucks. Waarop ik het prachtige antwoord kreeg: You could suck something else hahaha.
Wow ja nu heb ik daar echt zin in _O-

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 21:49

Hahah Linda lekker die wijnopener houden en dan een wijntje delen met de buurvrouw als jullie hem beiden als match hebben :')