Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 10:28

Ik klets hier ook gezellig mee! Ik heb mn vriend niet via Tinder ontmoet (ik zit er niet eens op), maar via Pokemon Go. O:) Maar ik vind jullie verhalen heerlijk om mee te lezen!

@sunnyenjarno: volgens mij heb ik redelijk wat berichten van jou te laatste tijd voorbij zien komen omtrent relaties en daten, kan dat kloppen? Je legt er vaak nogal de nadruk op dat je iemand zoekt die helemaal paardengek is en samen met jou allemaal paardendingen wil doen. Ik denk zelf dat je daar juist mensen bij voorbaat mee afschrikt. Hou het wat meer open en neutraal, dan kan je op een later moment altijd nog kijken of iemand wel of niet die spark bij je oproept. Wie weet kom je juist wel een heel leuk iemand tegen die niet zoveel met paarden heeft.

Adonis B+11 L1+10 L2+19 M1+28 M2+15Z1+1
Escada B+16 L1+19L2+2

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 12:00

anjali schreef:
het klopt dat als je foto's plaatst waarop je met je dieren te zien bent, en zeker met paarden,dat je dan veel mensen afschrikt. maar het is toch juist goed om op die manier een voorselectie te maken. Het heeft toch geen zin om te gaan investeren in een relatie met iemand die zo'n andere voorkeuren heeft dat er toch geen toekomst in zal zitten.

Eens, maar als je voorselectie al superstreng is, moet je niet klagen dat je geen matches hebt. Als je alleen wilt daten met iemand die vooraf aan al je vereisten voldoet, kan het wat langer duren voor je die vindt. Niets mis mee overigens hoor, ik ben zelf ook super kieskeurig. :j

Escada B+16 L1+19L2+2

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:13

Silly1972 schreef:
Soms denk ik ook wel eens dat een mens niet gemaakt is om maar 1 partner te hebben.
Hooguit 1 vaste partner.
Waarom zouden er anders zo ontzettend veel mensen vreemd gaan.
En sites als second love zo goed lopen

Mhwua, ik denk zelf dat het een beetje ook het probleem van de huidige mensen is. Mensen zijn zo gewend om alles nu en meteen te hebben en bij een beetje tegenslag door te gaan naar het volgende, dat het niet meer normaal is om ergens veel tijd en energie in te steken. Dit zie ik tenminste bij een aantal mensen om mij heen. Is je studie niet helemaal wat je ervan verwacht? Hoppa, laten vallen en wat anders doen. Toch niet helemaal die klik met dat paard wat je vorige maand kocht? Verkopen en een ander halen. Dit werkt ook door in relaties.

Nu is het natuurlijk ook dat het leven veel opener is dan vroeger. Misschien werd er vroeger wel net zoveel vreemdgegaan, maar werd dat beter/makkelijker stilgehouden. :o

Escada B+16 L1+19L2+2

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie