Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 15:24

Maar 2x per week is toch prima? Je doet alsof het maar 2x per maand is.. Ik ben nu 3 jaar alleen, ik zou 2x per week eerst echt prima vinden. Zou er toch weer aan moeten wennen

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 15:34

Ik vind het ook een beetje overdreven. Hij mag toch ook wel tijd voor zichzelf hebben? Ik moet er niet aan denken om bij het begin elke seconde die ik vrij ben, bij mijn date te zijn... Ik vind de tijd die ik voor mijzelf neem ook heel belangrijk.

MyWishMax

Berichten: 25298
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 15:45

Natuurlijk zijn werk en kinderen belangrijk, maar misschien zijn er wel andere dingen die voor diegene wel belangrijk zijn om te blijven doen. Ik vind zelf een avond niks en dus lekker op de bank hangen bijvoorbeeld ook belangrijk. Of langs mijn familie/vrienden. Dan is bij mijn date zijn ook belangrijk, maar dat wil niet zeggen dat ik andere dingen af moet/wil zeggen.

Maar hoe vaak zou jij dan willen afspreken? En heb je dat al eens aangegeven?

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 15:49

sabine1979 schreef:
Nou ben ik eigenlijk heel benieuwd hoe jullie dit zouden aanpakken in mijn situatie :o


Nou niet want ik hou van honden. En ik weet ook niet wat jij van hem wil?? Zijn hond hoort toch bij hem, dus als je hem wil moet je de hond accepteren. Als hij dagje bij jou is moet die hond toch ook ergens blijven??? Je hebt zelf ook dieren schrijf je, wat voor dieren?? Die laat je toch ook niet achter voor een geliefde?

Kimbers

Berichten: 5103
Geregistreerd: 04-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:01

Zo gek is het toch niet om te vragen of hij de hond een keer thuis kan laten? Ik neem de mijne ook niet mee naar vrienden, niet iedereen zit te wachten op een hond in huis.

Ik zou het dan ook gewoon vragen of hij de hond thuis wil laten als hij bij jou komt en daarbij het waarom vertellen. Moet niet al te moeilijk zijn :)

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:05

Ik kan me ook voorstellen dat een keer zonder hond fijn is. Hoe braaf ze ook zijn ze leiden soms wel af. Dus een keer een date zonder hond moet kunnen.

Verder jouw huis jouw regels. Maar ik zou jezelf wel goed afvragen hoe je het voor je ziet mocht het wel serieus worden. Die hond hoort idd bij hem.

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:12

Yonker schreef:
sabine1979 schreef:
Nou ben ik eigenlijk heel benieuwd hoe jullie dit zouden aanpakken in mijn situatie :o


Nou niet want ik hou van honden. En ik weet ook niet wat jij van hem wil?? Zijn hond hoort toch bij hem, dus als je hem wil moet je de hond accepteren. Als hij dagje bij jou is moet die hond toch ook ergens blijven??? Je hebt zelf ook dieren schrijf je, wat voor dieren?? Die laat je toch ook niet achter voor een geliefde?

Zou me persoonlijk schuldig voelen wanneer door mij zijn hondje alleen thuis zou zitten. Wanneer ik iemand zou ontmoeten die zijn hond vaak alleen thuis zou laten zou ik hem aansporen om hem mee te nemen. Heb een relatie gehad met iemand die zijn paard alleen had staan, die heb ik naar mijn paarden gehaald, vond ik zo zielig... Zelf ook een hond gehad die ik overal mee naar toe nam, wel meegemaakt dat mensen dat vervelend vonden, wat natuurlijk hun goed recht is, hadden liever dat de hond buiten bleef, nouja dan kon ik daar dus gewoon niet heen, hond niet naar binnen ik niet naar binnen. Ook wel een vriendje gehad die me op zeker moment boos voor mijn voeten gooide, je zorgt te goed voor je hond, eh ja.. daar had ik weinig op te zeggen, en dat ben ik altijd blijven doen, was ook snel klaar met dat vriendje, hoe verliefd ik ook op hem was, mijn hond stond daar ver boven. Denk dus ook dat deze man niet voor jou is, en ik kan niet zo goed begrijpen dat je het over je hart kunt krijgen om te willen dat hij dat diertje alleen laat...

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:16

sabine1979 schreef:
Nou ben ik eigenlijk heel benieuwd hoe jullie dit zouden aanpakken in mijn situatie :o


Ik vind honden ook vies, ik zou gewoon zeggen dat je niet altijd zit te wachten op dat dier. Maar ik zou ook niet daten met iemand die z'n hond overal mee naartoe neemt.

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:21

Mijn vriend heeft ook een hond maar we hebben in het begin ook wel zonder haar gedate. Toen hij in de weekenden bleef slapen ging ze mee.

We nemen haar zoveel mogelijk mee maar soms is het handiger zonder hond of zit iemand daar niet op te wachten. Dan blijft ze thuis. Gaat een hond niet dood aan, zeker als je ervoor een flink stuk gaat lopen en spelen. Die van ons slaapt aan een stuk door dan.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:27

Mijn ouders namen 1x hun hond mee toen ze bij me kwamen, dat was ook meteen de laatste keer.. Hij blafte continu en ik woon heel gehorig en hij joeg mijn kat weg.. Was echt not amused. Ze namen hem nooit mee en toen ineens wel..

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:37

Nee dat is niet chill. Die van ons kijkt even rond en gaat dan gewoon zitten of liggen.

anjali
Berichten: 15077
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:43

Bij mij is het zo,geen dieren=geen relatie. dan vind ik er gewoon niets aan.

MyWishMax

Berichten: 25298
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:48

Oh, ik sleep honden ook niet mee. Als er 1 al mee gaat blijft die in de auto. :') Maar ik had het meer over de 'toekomst'. Ook al heb ik honden, ik heb eigenlijk liever niet dat iedereen zijn of haar hond mee hier naartoe neemt, tenzij ik zeker weet dat het klikt. Mijn honden meenemen naar ouders doe ik ook niet ivm de katten, dat is niet tof Relaxed.
Ik zou dus ook zeker aangeven dat je een keer wil daten zonder hond, als je je maar realiseert dat als het serieuzer wordt die hond er wel bij hoort. En je dan dus er wel vaak mee te maken krijgt.

Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:51

Mijn vriend neemt zijn hond ook overal mee naartoe. Ook op onze eerste date.... ik vind het allemaal prima. Maar soms zeg ik weleens, jho bij dit of dat is het handiger dat de hond thuis blijft of uit logeren gaat. Dat is nooit een probleem.
Hij bracht een hond in de relatie en ik 3 paarden haha. Oké 2 dan maar er is er 1 bij gekomen. Dus nu 3.

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 16:54

Nou ik sleep mijn honden ook niet mee maar als je er in dit stadium al zo over denkt, weet ik niet of dit m gaat worden......

Overigens ben ik wel van mening dat je het ff kunt vragen of je je hond mee kunt nemen. Dat zou ik iig wl doen. Ik neem ze echt nooit ongevraagd mee naar iemand anders zijn huis.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 17:01

Ik kan me ook voorstellen dat je, vooral in het begin nog wel aan kan geven dat je allergisch bent en dat als het even kan hij de hond thuis kan laten. Tuurlijk als het echt een relatie is/wordt, dan moet je je wel realiseren dat je de hond erbij krijgt. Maar jullie daten pas net toch? Zou even afwachten hoe het loopt. Het is ook maar net hoe je het aankaart denk ik.

2 keer in de week lijkt me prima! Ik zie momenteel mijn vriend gemiddeld 4/5 dagen/avonden per week, maar in het begin als je echt nog aan het daten bent dan snap ik wel dat je niet alles ervoor laat vallen ofzo.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 17:30

Relaxed schreef:
Maar 2x per week is toch prima? Je doet alsof het maar 2x per maand is.. Ik ben nu 3 jaar alleen, ik zou 2x per week eerst echt prima vinden. Zou er toch weer aan moeten wennen


Dat dacht ik ook, praktijk blijkt anders.
Maar wat een ander prima vindt, hoef ik toch niet prima te vinden?
Ik zou graag 3-4x per week willen. En dat hoeven ook geen hele avonden of hele dagen te zijn.
Nee heb ik nog niet over gehad, maar ga ik wel doen.
Maar blijbaar ben ik idioot bezig volgens jullie.
Jammer

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 17:34

Niemand zegt dat je idioot bezig bent maar je vroeg toch hoe wij erover denken?

Ikzelf had het altijd druk dat 2x in de week al heel wat was om af te spreken. Mijn vriend zag ik liever iedere vrije minuut. Maar tijd voor jezelf blijft belangrijk vind ik

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 17:38

Ooh maar dat heb ik ook zeker hoor en hij ook.
Hij is sowieso de hele vrijdag vrij, spreken we ook niet af.
Is 1 avond door de weeks en 1 avond in het weekend.
En ik dacht ook echt dat ik 2x in de week meer dan genoeg zou vinden omdat ik al heel lang alleen ben.
Maar blijkbaar vind ik hem zo leuk dat ik hem heel graag vaker wil zien :o
Ga het ook wel aankaarten.
Had wel hints gegeven, maar dat werkt bij mannen nog steeds niet haha

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 17:55

Ik kan ook niet tegen hints, zeg gewoon duidelijk wat je wil imo :D

Vind 2x per week inderdaad niet heel weinig. Tijdens de eerste 2 maanden daten met mijn huidige vriend zag ik hem 2-4x per week denk ik. Inmiddels helaas 1x per 2 weken :')

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 18:21

Haha ja ga ik ook doen zodra ik hem weer zien.
Wil hem zeker niet claimen, ik heb ook zeker mijn eigen dingen.
Maar iets vaker zou iknwel heel fijn vinden.
Lijkt mij ook niet te veel gevraagd.

Maar oke, genoeg over mij :D

Ik hoor graag over nieuwe avonturen ;)

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 19:51

Zooo wat gaan jullie ineens weer hard!
veel nieuwe namen ook weer.. en verdacht weinig mannen.

Hier al een paar weken niet meer aan het Tinderen geweest.. gezellige gesprekken over whatsapp (geen Tinder) dus daar gaat m'n aandacht heen...
en verder wat gedonder met werk dus m'n hoofd staat er nu ook niet naar om te gaan Tinderen. Beetje sneu als iemand er wel energie in wil steken en ik met m'n kop grotendeels ergens anders :P

Als er nou een sollicitatie-app was als Tinder ging het een stuk sneller met solliciteren :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 00:28

Oke had dus 2 dates gehad met iemand. Voelde me wel heel fijn en veilig bij hem. Maar merkte dat hij zeg maar mij ieeeets leuker vond dan ik hem. Hij keek naar mij zoals ik naar puppy’s en pizza’s kijk. En ik voelde geen kriebels en vond hem steeds irritanter. Dus had het afgekapt. Meneer helemaal slijmen en smeken. Was die helemaal in paniek blijkbaar en al helemaal een toekomst in gedachten.

ewww.

lifeofmarit

Berichten: 3141
Geregistreerd: 04-01-11
Woonplaats: Malung, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 01:14

Ik meld mij ook weer! Paar jaar terug actief meegepost in het Tinder topic, maar toen (via tinder) een relatie gekregen. Dit is nu al een tijdje over.
Morgen heb ik weer een date, ben zo zenuwachtig :')

@marlinde, dat is wel echt vervelend. Ook wel eens gehad en toen ik dat zei maakte die me voor van alles en nog wat uit. :=

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 09:43

Ik heb het vermoedde dat het bij mij andersom is Marlinde, maar ik merk het wel zodra ik hem zie.

Leuk Marit!

Even in het algemeen, als er afgesproken wordt, waar doen jullie dat dan? Thuis, restaurant of anders?