Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 15:50

listiglistje schreef:
koetje28 schreef:
ben er ook weer bij :)
leuke match, afgesproken, toen stilte en vandaag 3 dagen later de vraag hoe het gaat en of ik nog wil afspreken...hahahahaha ik ben geneigd te vragen of ik 2e keuze ben :')

Klinkt wel als een echte man :P zou er niet te zwaar aan tillen, hij wil je nog een keer zien, punt.

Ik heb die neiging ook := Ik vergeet gewoon soms wat terug te sturen. Ook met whatsapp bijvoorbeeld. Of ik lees het, maar denk dat ik later wel wat terug stuur als ik tijd heb, of ik veeg de melding weg,omdat ik geen tijd heb en vergeet het vervolgens... Vrienden weten dat, dus die sturen gewoon nog wat als ik niks laat weten of wachten gewoon. :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 13:34

Yonker schreef:
Grappig hoe sommige FWB zien, ik vind als je elkaar niet regelmatig ziet het meer een scharrel maar goed ieder mag zelf kiezen wel naampje men eraan geeft :D

Hmm hier niet echt veel soeps op tinder... geen leuke gesprekken... zo jammer, waar zijn alle leuke mannen :+

Ik sluit me bij je aan. :') Wel aantrekkelijke mannen, maar geen leuke gesprekken als er al een gesprek komt. Ik zat al te geinen dat mijn muur zelfs op afstand werkt haha.

Een scharrel is hier alleen de benefits, zonder de friends. :') Of een ONS die iets vaker dan één keer voorkomt. FWB is hier wel iemand waarmee je het vriendschappelijk goed kan vinden.

Tja, iemand die allergisch is voor honden of er een hekel aan heeft heeft voor mij geen nut. Hoe leuk diegene ook is, ik heb twee honden en die horen dus gewoon bij mij. Ik sleep ze niet overal mee naartoe, maar je krijgt er wel mee te maken. Paard hoef je niet mee te maken te krijgen, daar mag je mee naartoe als je een keer wilt komen kijken, maar die woont niet in huis _O-

MyWishMax

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 14:03

Ik wil dat ook niet meer hoor. Heb het vroeger 1 keer gehad en dat was toch niks voor mij.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 14:45

Natuurlijk zijn werk en kinderen belangrijk, maar misschien zijn er wel andere dingen die voor diegene wel belangrijk zijn om te blijven doen. Ik vind zelf een avond niks en dus lekker op de bank hangen bijvoorbeeld ook belangrijk. Of langs mijn familie/vrienden. Dan is bij mijn date zijn ook belangrijk, maar dat wil niet zeggen dat ik andere dingen af moet/wil zeggen.

Maar hoe vaak zou jij dan willen afspreken? En heb je dat al eens aangegeven?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 15:48

Oh, ik sleep honden ook niet mee. Als er 1 al mee gaat blijft die in de auto. :') Maar ik had het meer over de 'toekomst'. Ook al heb ik honden, ik heb eigenlijk liever niet dat iedereen zijn of haar hond mee hier naartoe neemt, tenzij ik zeker weet dat het klikt. Mijn honden meenemen naar ouders doe ik ook niet ivm de katten, dat is niet tof Relaxed.
Ik zou dus ook zeker aangeven dat je een keer wil daten zonder hond, als je je maar realiseert dat als het serieuzer wordt die hond er wel bij hoort. En je dan dus er wel vaak mee te maken krijgt.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 18:40

Ik vind dat glow in the dark midget golf echt geniaal. :') Heb dat met ex wel eens gedaan, maar goed ik vind bowlen ook enorm komisch, vooral omdat ik het niet kan.

Hier nog niet zo succesvol :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 20:01

Ik moet eigenlijk ook iets aan profiel doen maar ik heb geen idee wat. Ben daar zo slecht in...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 11:22

-O- Flauw LL :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 09:48

Ik zou dan gewoon vragen of hij al plannen heeft in de vakantie :+ Dat is voor mij een logische reactie als iemand zegt vakantie te hebben, oh leuk, heb je leuke dingen gepland?

Hier een paar gesprekken, maar allemaal niet zo boeiend nog, wel grappig. Hoewel er 1 wel meteen een serieus gesprek is vanuit zijn kant, haha. Vind ik dan weer moeilijk, ben niet zo goed in serieuze gesprekken over de app. Maar is eigenlijk wel een leuk gesprek.

Leuk Maanlicht! Ik vind de sauna wel erg lekker, maar als 2e? date zou ik het wel erg spannend vinden :') Slaat niet echt ergens op. Stiekem hoop ik voor je dat hij het over de kat had en niet de poes _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 14:53

Sterkte LL :(:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 12:11

Deel die maar met mij ll :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:29

Ik snap ook niet zo goed wat er negatief is aan getrouwd geweest. Kinderen kan ik inkomen, maar getrouwd of niet niet echt.

Ach, ik wil eigenlijk iets ouders maar heb het ingesteld van 2 jaar jongen tot 8 of 9 jaar ouder haha.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 19:12

listiglistje schreef:
MyWishMax schreef:
Ik snap ook niet zo goed wat er negatief is aan getrouwd geweest. Kinderen kan ik inkomen, maar getrouwd of niet niet echt.

Ach, ik wil eigenlijk iets ouders maar heb het ingesteld van 2 jaar jongen tot 8 of 9 jaar ouder haha.

getrouwd geweest niet nee, maar meestal zitten er kids aan vast met een exloeder :+

Nee, jij zei niks over getrouwd zijn, maar Peelie bijvoorbeeld wel. Daarom zei ik dat ik kinderen snap dat je dat niet wilt, maar niet wat er mis is met iemand die getrouwd geweest is ;) Ik heb liever ook niet iemand met kinderen, hoewel het ook weer geen absolute no go is als het verder leuk is.

Ik heb mijn date mijn auto laten maken. :') Parkeerde en 2 minuten later komt er iemand naast me staan, was date dus. Raam ging niet meer omhoog, dus even samen gemaakt. Jammer genoeg heb je dan niet nog even paar minuten voor jezelf :+

Ik ben ook getrouwd geweest, heb er ook geen problemen mee als date dat zou zijn. Na een tijdje is er geen verschil meer tussen relatie waarbij je al jaren samen bent en samenwoont of getrouwd bent, het zijn allebei serieuze relaties dan.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 07:01

Wisselen jullie wel eens social media uit? Omdat de vraag voor een foto blijkbaar niet helemaal gewenst is? ;) Ik heb er niet zoveel problemen mee, heb niet zoveel foto's staan dus ik wil best wat sturen hoor.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 08:34

Ik heb ook niet zoveel foto's van mezelf. :') Mijn instagram geef ik wel, maar zeg er eerlijk bij dat ik er al een tijd niks mee doe. Er staat misschien 1 foto van mezelf op, de rest is hond, paard of kiekjes van een terras. Stonden wel meer foto's van mezelf op, maar samen met ex dus die zijn nu weg. Moet sowieso wat meer foto's, zowel op instagram als profiel. Nu heeft koppelen van instagram geen zin _O-

Qua matches gaat het hier ook niet zo hard, maar ik like ook niet zoveel. Gesprekken is ook even rustig.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 11:43

Dat vraagt die toch niet, Nummus :P Maar het is wel een belangrijke, er zitten ook vrouwen (of mannen) tussen die absoluut geen kinderwens hebben, het is jammer als je daar pas achterkomt na weken of maanden daten. Of zelfs na een paar dates.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 13:10

Wat???

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:06

Ik sluit de app sowieso altijd af, hij vreet batterij anders.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:51

Relaxed schreef:
Daten en paardrijden.. Mijn paard deed tenminste wat ik van hem verwachtte, dat kan ik van Tinder niet meer zeggen. :') Ik vind het steeds moeilijker worden omdat de lat steeds hoger komt.

_/-\o_ :') Dat paardrijden had ik sneller onder de knie volgens mij

Captian, wat leuk!! *\o/*

Ik heb serieus geen verhalen... -O- Verder negeer ik de laatste pagina's, behalve de MB fanclub. Ik wil weten waar je dat aan te danken hebt, aan de muziek? O:) ;)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 20:50

Ik zie er blijkbaar erg onschuldig uit. _O- Geen DP en zelfs nog geen sekspraat tijdens gesprekken. :+

Nummus, wat goed, voor herhaling vatbaar ook?

Ik heb weinig met accenten... Ik kan er echt enorm op afknappen, maar aan de andere kant kan ik het heel snel ook slecht verstaan :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 14:17

Echt heel knap Daf! Hoewel ik je nog wel zou herkennen als ik je gezicht zou zien, denk ik.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 19:27

Mijn app draait door. Meldingen van berichten maar niks kunnen vinden, sowieso alle meldingen die ik krijg kan ik niet terug vinden. :') Maar goed, mijn telefoon tript sowieso, meerdere apps waar de meldingen niet of af en toe van binnenkomen, trillen terwijl er geen melding is...

Ik ga van het weekend wel op de voetbal kijken :+ En heb van het weekend wel wat leuke mensen leren kennen. Die wilden wat gaan drinken met vriendin en mij, maar ik had andere verplichtingen haha

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 21:03

Hier even opnieuw geïnstalleerd en dus echt heel veel gemist :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 08:18

Dat doe ik ook wel eens (heel vaak := ) xrobbiee. Ik heb niet altijd tijd/zin om meteen te antwoorden, dan ben ik ergens waar het even niet kan, heb ik het te druk of ik open het per ongeluk. En ja, ik vergeet rustig daarna dat ik moet antwoorden dus als ik een ? krijg antwoord ik wel enthousiast :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 09:18

Ik doe het zelfs bij beste vriendinnen... Soms heb ik gewoon echt even geen tijd, probeer dan ook de app niet te openen maar dat mislukt wel eens. Bij mij dus echt geen onwil of not that into you. Maar ik geef ook wel gewoon aan dat ik soms even geen tijd heb.