Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Callisto04

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 12:56

Je hebt toch niet met al je vrienden seks? Dat zijn dus de benefits met die ene (of meerdere). Scharrel is geen echte vriend, wel seks en gedurende een periode (ongedefinieerd) itt een ONS, dat is dus eenmalig. Lijkt wel heel duidelijk eigenlijk :p.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 09:56

Meelezer, vooral omdat ik het aanmaken van een tinder profiel (of ander online dating profiel) niet zo zie zitten. ooit wel gedaan, maar ik vind het moeilijk om obv een foto binair ja/nee te kiezen, soms zijn mensen op foto prachtig (maar dan denk ik ook snel, hmmm dat wordt toch niks) en nul klik in gesprek/IRL. Soms op foto "gewoontjes", maar heel leuke klik. Ik ben er niet uit of het mij zou helpen, vandaar dat ik wel volg en het ook wel interessant vind meningen over dating etc te zien, helpt soms om dingen in een ander perspectief te plaatsen. Wel ooit een profiel gehad, 1 date maar dan niet zo enthousiast (te ver, is ze wel leuk genoeg, ...) en IRL iemand tegengekomen, nu terug al eventjes alleen en niet echt op zoek, maar een keer iets leuk doen met het idee wie weet wordt het wat is mss nog wel fijn.
29 jaar verschil, wow. Zelf 41, maar jonge twintigers spreken mij niet echt aan. Een keer eind de twintig of ouder, job, al dan niet kindjes, ... Beetje volwassen levenssituatie of -houding (kan best dat iemand op latere leeftijd terug gaat studeren bv, het gaat daar niet echt om) zeg maar is dat anders, dan speelt het leeftijdsverschil niet meer echt denk ik.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 11:21

Lijkt mij dat er daar wel veel "ik tegenover de relatie" speelt, zowel bij hem als bij de vriendengroep. Lijkt mij logischer dat zo'n dingen eerst met de partners worden besproken en dan bekeken wordt hoe het met de vriendengroep geregeld te krijgen dat iedereen er ok mee is, niet omgekeerd. Nu komt het over als de vrienden beslissen en de aanhangsels mogen, als ze al lang genoeg partner zijn, een dagje opdraven als het de heren uitkomt. Nogal puberaal eigenlijk, als je daarmee om kan goed natuurlijk.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 13:42

Nummus schreef:
Relaxed schreef:
Ik geloof gewoon niet in bindingsangst als je de juiste tegenkomt.. Dan is het labeltje niet nodig, dan voel en weet je het gewoon allebei en gaat het vanzelf. Bindingsangst = not into you.. Denk ik..

Tja ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij ontstaat de aarzeling om me te binden toch uit verlatingsangst. En dus is die angst erger op 't moment dat ik heel erg into someone ben. ;)
Maar of dat bij de "standaard man" net zo werkt, ik hoor bindingsangst zeg maar ineens wel HEEL VAAK langskomen bij mannen.

Ook bij vrouwen. En hangt misschien wel wat samen met meer nadruk op het individu. Je wordt geacht je eigen geluk te maken, je bent daar zelf verantwoordelijk voor, ... Al is dat eigenlijk geen bindingsangst op zich, maar het weerhoudt wel van te binden want mss is er wel iemand te vinden die daar beter toe bijdraagt, waarom zou je moeilijkheden oplossen als er ook gewoon een nieuw stuk taart kan aangesneden worden?
Verlatingsangst die zorgt bindingsangst is iets dat wel ergens begrijpelijk is, soort zelfbescherming, maar aan de andere kant ook niet want je zorgt er dan deels zelf voor dat je verlaten wordt denk ik. Je werkt jezelf tegen dan.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 14:33

Ik wou nog zeggen tegen nummus dat je een keileuke vrouw lijkt te zijn, er blijven voor gaan, je komt wel iemand tegen waarmee het klikt en die er voor je is en er voor je blijft. Dat je beseft dat er verlatingsangst kan spelen maakt het toch meer handelbaar als je er open over bent, dan weten beiden waarom mogelijk bepaalde reacties zich voordoen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie