Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 11:53

Ik meld me! :D

@Resistance: Wat vervelend... Misschien het beste om er zo min mogelijk druk op te leggen en beiden even wat ademruimte te nemen?



Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: Wie swipt er mee? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 14:10

Wel lastig.. misschien is dit voor hem niet het juiste moment.

Ik heb woensdag een date via Tinder, ben heel benieuwd. Hij gaat voor me koken :)

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 08:07

xLeoniee schreef:
Fair schreef:
Een goede vriend van mn ex heeft me gesuperliked. :oo


High five! T zelfde schuitje hier.. en dan nog wel de beste vriend van waarbij ik altijd al dacht goh, zn (inmiddels ex) vriendin mag in haar handjes knijpen met zo'n vent. Maar god wat maakt het dit allemaal ingewikkeld :')


Ach, gewoon voor gaan!

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:25

Mijn date voor vanavond heeft afgezegd.. met een hele slechte smoes. Lekker balen..

Gistermiddag wel heel spontaan de vraag via Tinder of ik een ijsje wilde eten, super leuk! Dus hij is me komen ophalen en we zijn naar een ijssalon gefietst in een dorp verderop. Daar een heel fijn en open gesprek gevoerd terwijl we naar eendjes keken in het park, haha.

Over FWB’s, hoe zorg je ervoor dat dat goed blijft gaan? Er komt toch vaak wel van een van beiden gevoel bij kijken en dan wordt het opeens lastig.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 09:33

Relaxed schreef:
Maanlicht schreef:
Mijn date voor vanavond heeft afgezegd.. met een hele slechte smoes. Lekker balen..

Gistermiddag wel heel spontaan de vraag via Tinder of ik een ijsje wilde eten, super leuk! Dus hij is me komen ophalen en we zijn naar een ijssalon gefietst in een dorp verderop. Daar een heel fijn en open gesprek gevoerd terwijl we naar eendjes keken in het park, haha.

Over FWB’s, hoe zorg je ervoor dat dat goed blijft gaan? Er komt toch vaak wel van een van beiden gevoel bij kijken en dan wordt het opeens lastig.


Was de ijsjesdate een andere dan waar je vanavond mee af zou spreken?


Sorry, niet helemaal duidelijk! Was inderdaad iemand anders.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 10:06

Relaxed schreef:
Maanlicht schreef:
Sorry, niet helemaal duidelijk! Was inderdaad iemand anders.


Krijgt de ijsjesdate nog een vervolg? :D


Ja! Hij lijkt alleen qua uiterlijk best wel een beetje op m’n ex, daar moet ik nog aan wennen, haha :')

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:23

listiglistje schreef:
Ach relaxed het was weer een leuk verhaal voor hier :D vermakelijk!

Ik heb ook weer genoeg verhalen, maar die zijn niet Boktproof O:) <<)


Oké, nu ben ik nieuwsgierig :+

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 19:25

Ik heb jullie hulp nodig. Morgen (einde)middag heb ik een eerste date met een jongen, hij komt naar Hilversum. En ik weet echt niet wat we moeten doen. Grapte al dat we naar de sauna konden gaan maar dat vind ik toch iets te enthousiast voor een eerste date, haha!

We gaan sowieso een simpel hapje eten ergens, maar daarvoor heb ik echt geen idee wat we moeten doen... help!

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 19:35

Neverland schreef:
Maanlicht schreef:
Ik heb jullie hulp nodig. Morgen (einde)middag heb ik een eerste date met een jongen, hij komt naar Hilversum. En ik weet echt niet wat we moeten doen. Grapte al dat we naar de sauna konden gaan maar dat vind ik toch iets te enthousiast voor een eerste date, haha!

We gaan sowieso een simpel hapje eten ergens, maar daarvoor heb ik echt geen idee wat we moeten doen... help!


Dat is toch al genoeg voor een eerste date?


Maar hij komt in de middag al, is in de buurt.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:26

Ja oké, goed punt :+

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:20

Wat leuk!!

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 10:34

Ohhh mijn date was zo leuk gister! Ik was best wel nerveus uiteindelijk, maar was nergens voor nodig. Hij was veel knapper en leuker nog dan op zijn foto's. Het was prachtig weer natuurlijk, dus we hebben op terras een wijntje gedronken. Daar best lang gezeten en daarna was het een beetje de vraag of we nog wat gingen eten of dat het prima was voor nu. Uiteindelijk nog een hapje gaan eten. Er zijn geen ongemakkelijke stiltes gevallen en het was heel gezellig.

Ik was heel dom geweest, had van te voren aangegeven niet te zoenen op de eerste date. Ik vind dat altijd zo ongemakkelijk bij het afscheid, vooral als het eigenlijk net niks is en iemand je opeens begint te zoenen.

Dus ik kreeg bij afscheid netjes drie kussen en toen was hij weg. Terwijl ik hem eigenlijk uiteindelijk wel graag had willen zoenen. Dus dat nog geappt naar hem, had hij hetzelfde :+.

Zaterdag zien we elkaar weer, dus misschien moeten we daar maar mee beginnen dan, haha!
Hij woont alleen best wel ver weg. Met de auto is het 50 minuten, maar we hebben allebei geen eigen auto. Met het OV met een beetje geluk 1,5 uur enkele reis.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 11:08

Ja, eens hoor. Maar ik wil niet dat verwacht wordt dat dat sowieso gaat gebeuren.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 16:19

De date die ik gister had duurde uiteindelijk ruim 5 uur, maar zo lang voelde het helemaal niet, haha! Goed teken. Maar ik denk dat je daar niet echt een vaste tijd aan moet hangen.

Ik geef altijd drie kussen de eerste date. Knuffel vind ik wat ongemakkelijk en een hand wat onpersoonlijk, alsof het een zakenrelatie is.

Ik zit zelf eigenlijk meer op Bumble dan op Tinder, vind Bumble ook leuker omdat je wat meer info al hebt op voorhand.

Zijn er mensen die mijn profiel willen keuren? Ik vind het een beetje lastig of ik niet te koeltjes over kom met m’n foto’s.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 16:53

Oh ik toch met m’n grote bek.. :oo

Ik heb morgen m’n tweede date met de jongen van woensdag. Toen grapte ik dat we wel naar de sauna konden gaan. En nu moet ik er dus aan geloven. We gaan morgen naar de sauna :+

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:04

Ja, geen verrassingen haha

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 11:24

Ik heb opeens 4 matches die wel wat af willen spreken :+.

Heb verteld dat ik vandaag een tweede date heb met iemand, en dat ik eerst wil kijken hoe dat gaat lopen. De meeste zijn dan meteen helemaal beledigd. Ja, sorry, ik ben daar gewoon liever eerlijk in. Als ik iemand leuk vind wil ik daar mijn energie in steken, en dan ga ik niet tegelijkertijd met 4 anderen afspreken. Dat vind ik ook niet respectvol.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 09:41

Haha gereserveerd! Dat is een goede. Misschien dat ik dat ook maar doe. Het is alsof de mannen ruiken dat ik met iemand aan het daten ben. Dit weekend 6 date-aanvragen van Tinder-Bumble matches. En ik ben behoorlijk kritisch met wie ik naar rechts swipe. Tegen allemaal heel eerlijk gezegd dat ik met iemand anders aan het daten ben nu.

Over de sauna date gister. Ik was echt heel nerveus, maar hij ook gelukkig. We hadden pas om 5 uur afgesproken dus genoeg tijd om nerveus te zijn. Het was echt even heel ongemakkelijk toen hij me kwam ophalen, ik had min of meer beloofd dat we zouden zoenen omdat het er de vorige keer niet van was gekomen. Maar ik durfde niet zo goed, dus vet ongemakkelijk m’n kat laten zien, haha :+

Toen we uiteindelijk bij de sauna kwamen was het moment van de waarheid daar :=. Ik had echt het gevoel dat ik in het programma Adam zoekt Eva zat _O-. We wisten niet waar we moesten kijken. Uiteindelijk werd het snel minder ongemakkelijk. Hij was heel lief en zorgzaam, en vroeg regelmatig of ik het nog trok als we in de sauna waren. Ik ben dat zorgzame helemaal niet gewend dus ik was echt aangenaam verrast. En hij ziet er ook nog eens heel goed uit, hij heeft hele mooie ogen.

Het was wel een grappige setting, want je mag elkaar natuurlijk eigenlijk niet te veel aanraken, dus dat was wel leuk juist, haha. Hij sloeg wel af en toe een arm om me heen.

Al met al was het heel geslaagd en hebben we ook gezoend.

Ik baalde echt dat de avond zo snel voorbij was, en hij ook.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 10:39

FatCat schreef:
Maanlicht schreef:
Maar ik durfde niet zo goed, dus vet ongemakkelijk m’n kat laten zien, haha :+


OMG dat is dus precies ook iets was ik zou doen. Ben nu voor de veiligheid mijn mobiele fotos aan het verwijderen onder het mom ''geheugen leeg'' zodat ik mijn kat fotos niet kan laten zien...


Gelukkig houdt hij van katten. Kreeg er later nog complimenten over, dat mijn kat er zo goed uit zag, zo mooi verzorgd. Of hij bedoelde een andere poes, dat kan ook :+

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 11:37

FatCat schreef:
Nou ik ben verbazing wekkend kalm. Eigenlijk heb ik er geen zin in...sta op het punt ongesteld te worden dus puistjes, ruim 2kg zwaarder en moe

Ugh! Mss nog zo slecht niet, anders stuiter ik van de ene naar de andere kant op.


Succes!

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 21:55

Klinkt goed FatCat!

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 20:12

Wow, 800 matches! Ik ben heel erg kritisch, dus dat lukt mij echt niet.

Ik had ook zo'n abonnement, was best grappig. Dan kun je inderdaad zien wie jou naar rechts heeft geswiped. Ik had er binnen een 3 weken meer dan 10.000, maar toen stopte ie met tellen :+

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 20:32

FatCat schreef:
Maanlicht hoe gaat het met jouw date post sauna date? :)

Wat zijn jullie beste openings zinnen eigenlijk?


Goed! We Whatsappen dagelijks. Ik zie hem vrijdag weer! :)

"Tomaat of komkommer?"

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 10:45

Tja, het is soms ook wel lastig vind ik hoor. Moet je veel appen, of juist niet? Complimentjes geven, of schrikt dat af?

Als iemand niets laat horen en niet komt opdagen bij een date ben ik snel afgeknapt.

Ik spreek F (mijn sauna date) een paar keer per dag via Whatsapp. Vrijdag einde middag ga ik die kant op, blijf dan gelijk slapen omdat ik twee uur moet reizen. Ik merk dat hij dat wel spannend vind, blijft blijkbaar nooit iemand bij hem thuis.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 11:32

Ja, je hebt wel gelijk hoor Gail. Maar we zijn al twee keer eerder op date geweest, waarvan 1 keer de sauna, en dat was toch wel heel ontwapenend. Hebben ook al wel wat diepe gesprekken gevoerd en hebben dus inmiddels 2 weken contact. Het voelt goed, dus waarom niet.

Hebben al wel besproken dat er de eerste keer slapen niets meer gaat gebeuren dan er tot nu toe is gebeurd (zoenen, knuffelen), en dat vind ik ook wel prettig. Ik wil hier niet te snel in gaan, en hij staat er hetzelfde in.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Amazonbot, aniek_joefy, Axxy, ComscoreBot, DDD3, EmptyWords, IASCrawler, Kinke, laura_estee, pony33, rocky_1995, Sanne_zepp, Snippergroen, SteffiiY, xSannee en 172 bezoekers