Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 21:11

Mensen die het nodig vinden om met de hele familie uit het raam te kijken als ik met mijn hond bij de oversteek sta. Dat is al weken zo en vandaag kon ik me niet inhouden om naar ze te zwaaien. Toen was het wel direct klaar :')

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 08:12

xDenies schreef:
Mensen die het nodig vinden om met de hele familie uit het raam te kijken als ik met mijn hond bij de oversteek sta. Dat is al weken zo en vandaag kon ik me niet inhouden om naar ze te zwaaien. Toen was het wel direct klaar :')


??? Wat is er dan zo interessant aan jou en/of de hond en/of de oversteekplaats dat hele volksstammen menen te moeten kijken?

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 08:23

Dat ik deze ochtend wakker werd met een ellendig gevoel. Dat mijn kamer ijskoud is maar de verwarming geen aangename guur produceert... En mijn vriendin die constant geen tijd heeft om te antwoorden.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 08:33

Cowboy55 schreef:
??? Wat is er dan zo interessant aan jou en/of de hond en/of de oversteekplaats dat hele volksstammen menen te moeten kijken?


Ja, dat vraag ik mij dus ook af. :j Het is toch normaal dat ie netjes moet gaan zitten. En ik ben bezig met mijn hond als ik wandel, dat is geen standaard rondje dus hier en daar een keer een af of dergelijke ook. Hij heeft hoge nood als we gaan wandelen dus hij is ook lekker enthousiast en verder is het een kleurtje die je zelden zie.
Maar daarom irriteer ik me er dus ook zo aan, wat is er zo boeiend dat je persé helemaal moet kijken?

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 13:52

Dat mensen altijd even een opmerking moeten maken over mijn e-sigaret.
“Hihihi heb je een waterpijp hihi”
“Wist je dat dat net zo ongezond is als roken?”
Nee, dat argument heb ik in de 5 jaar dat ik het gebruik nog he-le-maal nooit gehoord. En die grapjes ook niet.

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 14:27

Dat mijn schoenen lek zijn, en ik dus nieuwe schoenen moet halen. Op zich leuk, maar ik kijk minder uit naar de kosten ervan :')

Oh, en dat mijn hond gisteren dik genoemd werd. Schijnbaar verwachtte meneer bij het voelen van mijn corgi, het lichaam van windhond :+

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 14:30

Dat mensen en vooral ouderen vinden dat je hen altijd met respect moet behandelen. Nee, als jij je als een hond naar mij toe gedraagt, behandel ik je zo. Je kan het echt niet afdwingen, zelfs niets als je een respectabele leeftijd hebt.

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 14:38

Justme_Lisaa schreef:
Dat mensen en vooral ouderen vinden dat je hen altijd met respect moet behandelen. Nee, als jij je als een hond naar mij toe gedraagt, behandel ik je zo. Je kan het echt niet afdwingen, zelfs niets als je een respectabele leeftijd hebt.


Dit! Verwonder ik me echt heel vaak over ja, hoe respectloos ouderen zich naar vooral jongeren (nu wordt ik 30 dit jaar dus ik ben ook niet heeeel jong meer hahaha) gedragen, maar er wordt dan wel verwacht dat wij ze andersom op handen en voeten dragen... ik heb altijd respect voor anderen maar als ik het niet terug krijg, ben ik er ook wel snel klaar mee. Ik heb 8 jaar in een dorps supermarkt gewerkt en sure, je hebt de nodige krijsende kids, maar je wilt niet weten hoeveel ‘lastige’ klanten juist de oudere mensen waren die meenden dat ze alles konden maken/zeggen, brr. Ik hoop dat ik later niet zo wordt zeg, lol.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 06-05-19 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 14:39

Dat een van mijn collega’s me zo veel energie kost. Echt, kom op tijd, doe je werk gewoon goed en zeg niet dat iets geen probleem is of niet erg, als iemand je ergens op aan spreekt, want het is wel erg/een probleem. Stop met blazen en zuchten en loop een beetje door en en en |o }:)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:54

Het bedrijf waar ik als uitzendkracht werkte, man doe niet zo moeilijk man..

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:14

Dat ik blijkbaar een infectie heb op mijn spiraal en deze er nu uit moet.
Zit nu in de wachtzaal. Ben toch wel bang! :(

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:30

ScarOfWars schreef:
Het bedrijf waar ik als uitzendkracht werkte, man doe niet zo moeilijk man..

Daar was je toch vorige week ofzo pas begonnen? Wat is er dan gebeurd?

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:36

Laibadji schreef:
Dat ik blijkbaar een infectie heb op mijn spiraal en deze er nu uit moet.
Zit nu in de wachtzaal. Ben toch wel bang! :(


Oh bah, wat naar zeg! -O-
Heel veel sterkte en succes en dat het verwijderen van de spiraal maar snel achter de rug mag zijn voor je.

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:38

Laibadji schreef:
Dat ik blijkbaar een infectie heb op mijn spiraal en deze er nu uit moet.
Zit nu in de wachtzaal. Ben toch wel bang! :(


Oh dat is niet fijn nee, sterkte!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:41

Dorus schreef:
ScarOfWars schreef:
Het bedrijf waar ik als uitzendkracht werkte, man doe niet zo moeilijk man..

Daar was je toch vorige week ofzo pas begonnen? Wat is er dan gebeurd?


Ja. Ik mocht de toegsngsdruppel niet mee naar huis, waarmee je dus het gebouw naar binnen moet. Dus moest ik maar aan mensen vragen of ze mij naar binnen willen laten, wat betekent dat ik dus 10 minuten of langer (korter kan ook) zou moeten wachten op iemand.
Nu doen ze moeilijk over 7 minuten (terwijl dat de exacte tijd is dat ik uitklokte (die uren moet je via uzb declareren)).

Myfairytale
Berichten: 5386
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 16:48

Aan dat sommige mensen zo door kunnen blijven zeuren...
Aargh! Ik leg uit waarom ik iets niet wil delen vooralsnog en het spijt me zeer als je dat niet leuk vindt.

Edit: Sterkte Laibadji!

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:08

ScarOfWars schreef:
Dorus schreef:
Daar was je toch vorige week ofzo pas begonnen? Wat is er dan gebeurd?


Ja. Ik mocht de toegsngsdruppel niet mee naar huis, waarmee je dus het gebouw naar binnen moet. Dus moest ik maar aan mensen vragen of ze mij naar binnen willen laten, wat betekent dat ik dus 10 minuten of langer (korter kan ook) zou moeten wachten op iemand.
Nu doen ze moeilijk over 7 minuten (terwijl dat de exacte tijd is dat ik uitklokte (die uren moet je via uzb declareren)).

Dat uitzendkrachten de toegangspas weer moeten inleveren komt wel vaker voor. Daar zou ik me niet zo druk om maken.
Maar waarom zou je 10 minuten moeten wachten? Als iedereen op hetzelfde tijdstip moet beginnen dan kan dat nooit zo lang duren voor er iemand anders komt die naar binnen gaat.
Declaraties naar het uitzendbureau worden standaard op kwartieren afgerond. Ook daar zie ik geen rare dingen. Die tijdklok moet je echt niet zo letterlijk op de minuut nemen, daar ga je jezelf de rest van je level geen plezier mee doen als je dat doet.

Carol_Beer
Berichten: 1148
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:09

Myrthe3 schreef:
Mensen die niet kunnen communiceren.
Terugappen is echt niet zo moeilijk hoor!

Mensen die verwachten dat je á la minuta online bent.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:14

Dorus schreef:
ScarOfWars schreef:

Ja. Ik mocht de toegsngsdruppel niet mee naar huis, waarmee je dus het gebouw naar binnen moet. Dus moest ik maar aan mensen vragen of ze mij naar binnen willen laten, wat betekent dat ik dus 10 minuten of langer (korter kan ook) zou moeten wachten op iemand.
Nu doen ze moeilijk over 7 minuten (terwijl dat de exacte tijd is dat ik uitklokte (die uren moet je via uzb declareren)).

Dat uitzendkrachten de toegangspas weer moeten inleveren komt wel vaker voor. Daar zou ik me niet zo druk om maken.
Maar waarom zou je 10 minuten moeten wachten? Als iedereen op hetzelfde tijdstip moet beginnen dan kan dat nooit zo lang duren voor er iemand anders komt die naar binnen gaat.
Declaraties naar het uitzendbureau worden standaard op kwartieren afgerond. Ook daar zie ik geen rare dingen. Die tijdklok moet je echt niet zo letterlijk op de minuut nemen, daar ga je jezelf de rest van je level geen plezier mee doen als je dat doet.


Ik heb je even een pb gestuurd :)

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:26

Aan mezelf. Ik ging naar een kledingwinkel en alles wat ik leuk vind staat me dan zo ontzettend lelijk, werkelijk ik haat mijn eigen lichaam.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:34

Aan mijn werk ik zal niet op internet zetten wat ik op dit moment denk...Maar ben woest! Ookal hebben ze wettelijk het recht, menselijk gezien is het een naaistreek na al mijn inzet en loyaliteit naar het bedrijf.

Jolien87

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:38

Mensen die weten dat je niet wilt bellen, en je dan toch gaan bellen. En nog een keer. En nog een keer.
Serieus, laat. Me. Met. Rust.

cursebreaker

Berichten: 11458
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:43

Jolien87 schreef:
Mensen die weten dat je niet wilt bellen, en je dan toch gaan bellen. En nog een keer. En nog een keer.
Serieus, laat. Me. Met. Rust.


OMG ja echt hoor, zo vreselijk irritant is dat... Get.The.Hint. -O-

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:03

Dat ik een toets niet gehaald heb. Vreesde er al voor, maar toch wel een bummer nu..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 18:07

cursebreaker schreef:
Jolien87 schreef:
Mensen die weten dat je niet wilt bellen, en je dan toch gaan bellen. En nog een keer. En nog een keer.
Serieus, laat. Me. Met. Rust.


OMG ja echt hoor, zo vreselijk irritant is dat... Get.The.Hint. -O-


Ik heb om deze reden mijn telefoon al 1,5 week op niet storen staan.
Dan gaat hij alleen over als er 3x achter elkaar gebeld wordt door het zelfde nummer.
Belangrijke mensen weten dat , de rest krijgt lekker mijn voicemail.

Ik ben zwanger en loop overtijd , heel lief de betrokkenheid van heel veel mensen maar laat mij met rust man :')
Je hoort het vanzelf als ze er is.