Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 19:07

Dat ik al de hele week hoofd- en nekpijn heb en ik geen klote doe voor school.


DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:48

Dat ik tegen morgen klaar moet zijn met mijn taak (examenopdracht) maar die programma's op mijn laptop niet mee willen werken... Ik moet een simpele stopmotion maken en het ging op zich eerst goed met het simpele programma 'movie maker' van Windows. Maar nu zie ik dus dat dat ding om de een of andere reden mijn foto's vergroot waardoor het gewoon niet meer klopt...

Ik word er echt gek van, heb gewoon een simpel programma nodig waar ik die beelden achter elkaar kan zetten en muziek (+eventueel tekst) toe kan voegen...

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 02:21

DezeNaam schreef:
Dat ik tegen morgen klaar moet zijn met mijn taak (examenopdracht) maar die programma's op mijn laptop niet mee willen werken... Ik moet een simpele stopmotion maken en het ging op zich eerst goed met het simpele programma 'movie maker' van Windows. Maar nu zie ik dus dat dat ding om de een of andere reden mijn foto's vergroot waardoor het gewoon niet meer klopt...

Ik word er echt gek van, heb gewoon een simpel programma nodig waar ik die beelden achter elkaar kan zetten en muziek (+eventueel tekst) toe kan voegen...


Dat dit nu wel gelukt is maar mijn laptop nu gaat zeiken dat ik niet genoeg opslagruimte heb... Schiet met neer joh. :')


DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 21:23

Een idiote man aan de bushalte vandaag.

Ik stond er op mijn gemak te wachten, oortjes in. Begint hij plots tegen mij te praten... Hij knikt naar de mensen die iets verderop stonden aan het bushokje, zij droegen een hoofddoek en toen stelde hij retorisch de vraag van 'Leven hier ook nog Belgen eigenlijk?' Gevolgd door een heel afkeurende blik en een diepe zucht.

I mean, really..? Alles voor strengere en betere integratie, maar zo'n opmerking gaat er echt wel over. Toen we moesten instappen zei hij het ook nog eens tegen de buschauffeur.... :')

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 08:23

Dat ik deze ochtend wakker werd met een ellendig gevoel. Dat mijn kamer ijskoud is maar de verwarming geen aangename guur produceert... En mijn vriendin die constant geen tijd heeft om te antwoorden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _chou, AhrefsBot, alweerkwijt, Amazonbot, Facebook, Kayleigh__, Kieffertje, Lalidan, Mnoonn, ontherun, Sanet, xAlice en 155 bezoekers