Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 09:17

We zouden vandaag nog een etappe gaan lopen, proberen mss zelf de route uit te lopen. Komt m’n ma gisteren “ja we zijn nog uitgenodigd voor het paasontbijt, dus dan vertrekken we daarna, maar dan kunnen we de route wsl noet uitlopen voor de BBQ”
Komt ze vanochtend, voor ze met hun ontbijt zijn begonnen “ja we gaan pas om 10u ontbijten, weet jij hoe laat die BBQ begint"? Halen we dat dan wel?”
We hadden al zowat klaar kunnen zijn _-:(

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!


Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 19:07

Dat de zon achter de heuvel is verdwenen.
In een half uur van korte broek en T-shirt naar dikke trui en lange broek.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 09:23

Dat we om 10 zouden gaan lopen, maar iedereen pas om 9.30 aan het ontbijt zat. Om 10u werd m’n neefje naar het tanden poetsen gestuurd en nou moet er ineens ook nog ingesmeerd worden. En oma is in geen velden of wegen te bekennen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 19:47

DeMolenhoek schreef:
hagelslag schreef:
Nederlandse snelweg |o
Duitse is zoveel fijner.
Ik heb zoveel moeite met braaf 130 te rijden _O-


Kom dan in België eens rijden. Verrekte 120 + klotebaan :')

Oh, zeg dat wel! Wij hebben nieuwe, stuggere, veren onder de auto. Rijden al jaren meerdere malen per jaar naar Luxemburg en in vergelijking met Nederland is dat een behoorlijke hobbelweg, maar met die nieuwe veren is het helemaal een feest. Altijd weer een verademing als we terug de Nederlandse grens over zijn.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 17:48

Rawr schreef:
Dat ze de stand van mijn autostoel hebben veranderd toen die vandaag voor de beurt was. Naar achter schuiven is prima, ik heb nou eenmaal korte pootjes. Maar blijf met je ***poten van de hoogte en helling af. Nu zit die weer niet lekker en moet ik weer op zoek naar hoe die ongeveer zat. :(

Ik zou daar echt een klacht over indienen. Vind dat echt zo not done! Als je een half uur in die auto zit dan doe je het maar met wat je hebt en blijf je daarvan af!

Ik irriteer me aan die pietjes die al dagen in m’n neus uit het niets verschijnen en gruwelijk irriteren.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:05

Dat manlief vraagt of ik onderweg naar huis nog even langs de supermarkt ga, terwijl hij de hele dag thuis is geweest en makkelijk even langs de supermarkt had kunnen gaan.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 06:13

Je kan ook onderhandelen over je dienstverband! Dus gewoon aangeven dat je er op diverse punten op achteruit gaat en dat je het niet ziet zit zitten om die extra reistijd aan te gaan en zekerheid van een vast contract op te geven voor een uitzendcontract. Als deze baan voor jou is willen ze je wel tegemoet komen en anders is dit hem nog gewoon niet.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 06:32

Dat er vanochtend tijdens het uitrekken iets in m’n nek is geschoten en ik nu geen kant op kan met m’n nek.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 11:45

Bubblewrap schreef:
Dorus schreef:
Dat er vanochtend tijdens het uitrekken iets in m’n nek is geschoten en ik nu geen kant op kan met m’n nek.

Auts! Inmiddels al iets beter?

Nauwelijks. Was meteen begonnen met naproxen en later nog twee paracetamol er achteraan (op advies van de huisarts). Fysio kan ik helaas maandag pas terecht.
Ben wel aan het werk, maar merk dat ik alles verkramp in m’n nek, schouders en bovenarmen dus ga denk ik zo manlief vragen me op te komen halen. Niet dat ik thuis comfortabeler kan zitten, maar dan heb ik iig wel een pittenkussen bij de hand.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 22:26

Dat het netwerk van het werk weer giga traag is. En ik hoef alleen maar één e-mailtje op te zoeken voor de training die ik morgen heb, maar ik zit al 10 minuten te wachten tot alles opgestart is.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:26

Dat ik na m’n bezoek aan de fysio nu even meer last van m’n nek heb dan ervoor. Ga m’n werkdag denk ik maar wat inkorten vandaag.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:08

Dat de fysio mij vanmiddag mishandeld heeft en ik nou niet bepaald het idee heb dat het ook maar enige verbetering met zich meegebracht heeft.

En dat die stijve nek zo’n impact heeft op m’n concentratie vermogen. Vandaag maar driekwart dag op het werk aanwezig geweest en maar voor effectief een halve dag werk heb kunnen verrichten. En de halve avond heb liggen slapen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 11:18

iirrssjjee schreef:
DeMolenhoek schreef:
Aan mijn vriend die pannenkoeken voor mij wilt bakken als ontbijt. Superlief natuurlijk, buiten het: Schaaaat, waar kan ik nog eieren vinden. Schaaaat, waar is de koekenpan. Schaaaat, moet daar een halve liter melk in. Schaaaat, hoeveel eieren moeten daar nu in. Schaaat, waar staat de mixer. Schaaaat....

:')


De mijne wilt wel eens heel lief de vaatwasser uitruimen. Waar moet dit, waar hoort deze? Welk kastje moet die? (Sidenote, wonen hier inmiddels 2 jaar, indeling is nog nooit veranderd... maar hee, het idee is lief :+ )

Ik wou dat hij dat deed. Die van mij stopt het gewoon ergens weg waar plek is.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 18:03

Dat m’n man alzenleven loopt te klagen dat z’n kever niet opschiet omdat hij geen geld heeft, naar hij besteld wel even een nieuwe laskap, omdat hij die ene die hij heeft irritant vind. Ding is nog geen minuut uit de doos of hij heeft hem al gesloopt.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 19:42

Sommige mensen zullen het nooit snappen. Laten we maar hopen dat er zich geen persoonlijke ongelukken voordoen mocht het toch een keer fout gaan.

Verder zou ik het op prijs stellen als dit hoofdstuk afgesloten kan worden hier in dit topic, want het komt toch niet aan.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 06:16

Dat net die ene dag dat m’n pakketje komt m’n man z’n baas vind dat hij wel een dagje bijrijder/rijinstructeur kan spelen. En ze leveren niet bij de buren en het tijdvak is te groot om vroeg voor naar huis te gaan en m’n nek is al teveel hersteld om dat als smoes te gebruiken.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 09:56

Dat de mishandeling van de fysio van gisteren toch meer impact heeft dan ik dacht. Achter m’n bureau zitten is vandaag nog een hele uitdaging!

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 12:51

Dat je een overzichtje in layout A gemaakt hebt en dat iemand steevast data in layout B aanlevert waardoor ik iedere keer een half uur aan het converteren ben om de data naar layout A te krijgen om die in het overzicht toe te voegen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 13:55

Is het probleem niet dat hun route te groot is en ze gewoon niet alle pakketjes bezorgd krijgen op een dag?

Ik zit ook op een pakketje te wachten. Of ja, heb m’n pa gevraagd of hij dat wil doen :Y)

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!


Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 15:50

Een collega die de ballen verstand heeft van wat er allemaal op de achtergrond gebeurd en bij hoog en laag blijft volhouden dat mijn hypothese fout is.
Bewijzen! Alsjeblieft! Voordat je als een idioot gaat gillen _-:(

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 19:37

Dat m’n computer een half uur nodig had om op te starten. Twee keer want iTunes moest ge-update worden. En nu zit ik alweer een half uur op iTunes te wachten om een reserve kopie van m’n telefoon te maken. Ik wil m’n nieuwe telefoon installeren en gaan gebruiken!

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 21:35

En toen was ik m’n wachtwoord van m’n reservekopie kwijt -O-

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 13:48

Rawr schreef:
Collega's die zelf nóóit trakteren maar altijd wel van een ander eten en als het even kan ook nog vooraan in de rij willen staan als er wat te kiezen valt.

Gefeliciteerd! Y)(^)
En hier krijg ik op m’n oren als ik niet mee taart ga eten, want dan ben ik niet sociaal :+
Ik ben midden in de zomer jarig en heb 9 van de 10 keer dan vrij. Ik trakteer dus ook zelden tot nooit, maar neem daarentegen ook zelden taart van anderen dus dat middelt dan mooi.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 08:01

Dat ik morgen naar een verjaardag moet en geen idee heb wat voor cadeau ik moet geven.
Dat is een talent dat bij mij sowieso volledig ontbreekt en ga nooit naar verjaardagen dus krijg ook nooit de gelegenheid mij daarop te ontwikkelen.
Heb alleen deze ochtend nog om iets te gaan halen. Gisterenavond een andere vriendin om hulp gevraagd en die zou vandaag wel bellen. Ja, vast vanmiddag als ik met m’n hond op het veld sta. En tegen dat ik daar weg kan zijn alle winkels natuurlijk dicht.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13181
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 21:20

Dat een proefexamen schijnbaar betekend dat je mensen helemaal de grond in moet stampen na afloop als ze het niet goed genoeg gedaan hebben. Alleen maar herhalen wat er fout gegaan is en wat je niet had moeten doen. Alsof ik dat nog niet wist. Kwam over of ik maar op 10% zit van waar ik moet zijn terwijl ik zeker weet dat ik eerder op 80/90% zit.
Of ja, dat idee heb ik, maar er is geen enkele opbouw richting het examen noch tussentijdse testmomenten behalve dan die van vandaag dan dus eigenlijk heb ik geen flauw idee hoe ik in het afgelopen jaar ontwikkeld ben. En toen heb ik het op een haar na niet gehaald omdat ik zo over de zeik was hoe slecht het eerste deel was gegaan dat m’n hond niet braaf bleef liggen, maar naar mij toe ging tijgeren om me te troosten tijdens het tweede gedeelte.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, HorsePhoto, megaspan en 7 bezoekers