Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Gini
Berichten: 17893
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 13:59

Ik erger mij aan het feit dat ik nu weer gedoe en geregel heb omdat iemand per sé tegen mijn auto moest rijden. Een nieuwe auto die nog geen volle maand oud is nadat ik met mijn vorige auto een ongeluk heb gehad. Is op zich maar kleine schade en ik ben niet in fout, maar ik ben dat geregel van garagist, verzekeringen, expert, moeilijke woorden zodat ik weer achterna moet bellen :+ zo beu.
Let verdorie allemaal toch een beetje op als je je in het verkeer begeeft.



Gini
Berichten: 17893
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 13:53

Dorus schreef:
Dat je een overzichtje in layout A gemaakt hebt en dat iemand steevast data in layout B aanlevert waardoor ik iedere keer een half uur aan het converteren ben om de data naar layout A te krijgen om die in het overzicht toe te voegen.


Antwoorden met 'Bedankt, maar zou je me, zoals gevraagd, het in layout A kunnen aanleveren tegen *datum en uur*'.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bambelien, Bloemetje75, Danseresje, dazai, E_C, furious, ista, Knollboll, Lisselot, MeesMo, nicole_floor, Roosch en 149 bezoekers