Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Maflinger_S

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 12:11

@Merileth: vervelend voor je dat je een k-weekend achter de rug hebt maar ik vind het prachtig hoe je scrhijft. In je 2 posts kan ik lezen dat je wél een enorme ontwikkeling hebt doorgemaakt, ook al voelt het voor jou even niet zo.

Bij de voorbereiding en uitvoering van dit "vrijgezellenfeest" is zo te lezen zoveel misgegaan dat het bijna lachwekkend is te noemen. Dit is een duidelijk gevalletje van iemand die van goede wil was (daar ga ik wat betreft de regelende vriend maar even van uit) maar geen kaas heeft gegeten van wat ie aan het doen was en voor wie. Hij heeft een clichéfeestje willen organiseren in plaats van goed te kijken naar zijn vriend en zijn wensen. Ik denk dat jouw vriend zich wellicht nog rotter heeft gevoeld dan jij.

Hoe akelig moet het trouwens wel niet geweest zijn voor de "vriendin" die mee was. Zit je daar met een paar (dronken) gasten en een stripper. Als je daadwerkelijk naar zoiets toe gaat heb je toch een enorme plaat voor je kop.

W. Churchill en Appleman: "Keep Buggering On"

"Under a cherry tree there are no strangers"
Dalai Lama, Ahoy Rotterdam, 16 september 2018

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 11:56

Mwah, van een niet-bestuurbare auto heb je maar 1x last.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 10:52

@Darah3: Herdenken doe je zelf, in je hart. Neemt niet weg dat het volkomen knudde is als er bij je vader in huis geen zichtbare plaats meer voor je moeder is.

Je vader vindt het misschien ook moeilijker dan je denkt, zonder je moeder, en zou zonder vriendin misschien stuurloos ronddrijven. Voor de vriendin van je vader is het misschien ook lastig om te "concurreren" met het verleden. Ze pakt het niet handig aan, dat komt misschien uit onzekerheid. Heb je al met ze gepraat?

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 21:32

Zodra het over examens gaat waarbij dieren betrokken zijn, moet je denk ik alles wat er gezegd wordt met een potje zout nemen. Dieren hebben en eigen leven. Als je controle wilt moet je gaan mountainbiken.

In het voorbeeld met de hond die naar je toe komt tijgeren om je te troosten zou ik supertrots zijn op het beestje en mezelf. We hebben een band.