Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 17:10

Iets verkocht via FB, leuk bedragje. Geld al ontvangen, pakketje nog net niet in de brievenbus, krijg ik een berichtje dat ze het gratis van een vriendin kan krijgen. Dus ze hoeft dat van mij niet meer. Ben ik wel zo aardig om het geld terug te storten maar argh baal wel en vind het kak ook. :=


Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 00:32

Dat ik ineens zoveeeeel dingen wil kopen voor de paarden maar ik rustig aan moet doen met m'n geld.. :evaw:

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 16:42

ScarOfWars schreef:
En vandaag gaat het nog slechter dan gisteren. Kan iemand mij van een gebouw afgooien ofzo. Ben er klaar mee voor vandaag.


Hou vol :(:)

Erger me aan Facebook. Wil malaria pillen te koop gooien maar krijg telkens een melding "your content had been flagged" kom jongens, het is geen drugs. Geeft mij super veel geld als ik ze verkocht krijg dus pls :+

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 21:31

Dat ik echt hét perfecte karretje had gevonden, eindelijk een betaalbare en stond nog in de buurt ook. Zou m van de week ophalen maaaaar er kwam vanmiddag wel al iemand langs maar die zou wss voor de sulky gaan dus geen probleem. Ja je raadt het al, meneer heeft de kar ipv sulky meegenomen..
In m'n hoofd was ik er al mee aan het rond crossen dus baal echt zo erg _-:( die kwaliteit voor die prijs vind ik niet meer.

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 15:12

Charlsabella en Arethe beterschap allebei :(:)

Ik krijg 0 reacties op de kar die ik verkoop terwijl het echt een prima ding is en heb weinig hoop dat ik snel een andere luxere kar ga vinden voor het geld dat ik er voor over heb, maar wil het zooo graag.

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 22:11

Dat we woensdag misschien weer een hond in huis hebben ( <3 ) en ik er echt wel verstand van heb maar enorm zit te stressen om de kleinste dingetjes..

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:10

Heb wat te koop staan voor een groot bedrag. Mensen gaan akkoord via FB dus ik blij, mooi wat geld extra :D en dan vervolgens gruwelijk moeilijk doen over de manier van verzenden terwijl ik genoeg opties aanbiedt (aangetekend, verzekerd) en telkens zegt ze "ja, we gaan overleggen" inmiddels ligt het pakketje hier al bijna 2 weken te wachten tot ik het eindelijk kan verzenden en m'n geld heb. Zeg dan direct dat je het niet hoeft, dan reken ik niet op dat extra geld. |o

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 17:01

Dat ik elke dag net te laat terug ben van het werk om de eczeemdeken optijd op te doen voor de vliegertjes komen, wat betekent dat pony dus hele dag onder de deken mag ipv alleen s'avonds.. :n

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 21:48

Oei dat klinkt suuuper pijnlijk Arethe, hopelijk kom je toch van je pijn af :(:)

In die nieuwe docu "our planet" zitten wat heftige stukken, doorgaande dieren enzo. Nu heeft Netflix online gegooid waar die stukken zitten zodat je ze kan overslaan want mensen vonden het te erg om te zien. Kom op, bekijk gewoon de harde realiteit en sluit je ogen er niet voor.. ^)

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 14:17

Dat de DA is geweest voor m'n hoestende en kortademige pony maar niks te vinden is. Wat dat betreft heb ik liever dat ze zeggen "ja hijs goed ziek maar goed te behandelen met dit en dit".. nu blijven we sukkelen

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:05

DeMolenhoek schreef:
Aan mijn werk. 1 van de manager heeft net een gesprek gehad met mij van 25 minuten. Het was pas ok toen ik ben gebroken en ben beginnen janken. Toen pas was het gesprek afgerond volgens hun en mocht ik naar huis want mijn shift was al lang klaar. Ik weet nog altijd niet wat ik heb verkeerd gedaan...


Dit is echt heel gemeen..

Ik erger me aan m'n dikke Shetlander. Zo m'n best aan het doen om het te laten afvallen maar meneer breekt gewoon uit en staat dan in het hoge gras. Geen idee hoe ik deze draad nog beter moet krijgen of er stroom op moet krijgen..

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 20:55

Paniekaanval en mental breakdown terwijl het zo lang goed ging :evaw:

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 17:21

M'n kat haar poot die ineens echt eng dik is, letterlijk 2x zo dik als normaal. Ook lijkt het alsof ze een hersenbloeding ofiets heeft gehad.. uit het niets in eens grommen en panisch worden naar mij en haar linker achterpoot 'verlamt' dan ook even, arm ding ;(

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 18:12

Zou best kunnen. Gisteren was het al iets gezwollen maar nu is het gigantisch. Zag haar laatst ook al gek doen maar dacht dat ze gewoon aan het spelen was, maar gebeurde net weer 2x dus iets niet goed. Zo maar naar de DA

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 22:49

Dat ik van de belasting van het afgelopen jaar een heel leuk bedrag terug krijg maar van 2017 met precies dezelfde werkgevers, gegevens en ongeveer hetzelfde salaris etc, ik ineens eens nog maar 30 euro terug krijg?? :? Was net zo blij met m'n gratis geld.

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 17:16

Dat ik mijn kleine ergernissen over het werk niet kwijt kan hier omdat ik in de paardenwereld werk en niet wil dat bekende slecht gaan denken :+ :=

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:45

Het staat in een officieel regelement van paardenhouderij dat je binnen niet mag roken (omdat het ronduit achterlijk en belachelijk is ). Ik hoop echt dat een stalgenoot de eigenaar hier op aanspreekt, dan sta je zo op straat :))

Denk trouwens dat ze hier op in gaat voor lekker wat aandacht, want denk dat iedereen wel begrijpt dat zoiets levensgevaarlijk is.


Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 10:40

Dat het vanochtend in m'n schouder/ rug geschoten is toen een paard zich los trok en ik de hele dag nog hard moet werken en moet sjouwen met weipalen -O-

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 20:05

Dat we de perfecte hond hadden gevonden maar de mensen er een achterlijk hoog bedrag voor wilde hebben en wij daar niet mee akkoord gingen. Nu hoeven we ineens niet meer langs te komen. "goed huisje is belangrijker dan de prijs" me hol.

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:54

Zondag bij Agradi besteld en pakket is er nog steeds niet. Heb inmiddels een jeukende eczemer dus ze mogen wel opschieten..

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:45

Gisteren pony op de wei tussen de draden door gegaan; draad veranderd; vandaag dóór de draad heen. Vanavond ook nog even uit de paddock gebroken. Op stal gegooid met de deuren dicht en nu is ie o zo zielig. Frikandellen? Iemand?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lastig, Xyris en 210 bezoekers