Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:32

Die man zegt wel vaker rare dingen, wie is hij eigenlijk?



Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:21

Rebecca schreef:
Dat alles maar gaat om dat poedersuiker vanavond

Waarom zouden een stel mannen die denken dat ze doodgaan als een grasspriet ze aanraakt , terwijl ze achter een balletje aan hollen. Een man in een zebra pak met een fluit holt mee en dat anderhalf uur lang zo belangrijk zijn |o



Urgh ja.
Bij mij op kantoor waar ze normaal zitten te theeleuten (de hele dag) over receptjes en kindertjes en andere burgerlijke dingetjes, gaat het nu ook telkens over voetbal. Alsof de toekomst van de wereld bepaald wordt.
Ik wil ander werk :')

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:33

Kirania schreef:
Aan een pakje dat de postbode weigert te brengen. Zeggen dat we twee keer niet thuis waren terwijl wij de hele dag wel thuis in de woonkamer zaten... Niet eens een afwezigheidsbriefje, niks. Ik wacht al een week op dat pakje, en nu plots is het weer van 'ze leveren vandaag' naar 'je was niet thuis' gegaan. Dat ze het steken waar de zon niet schijnt... Het was duur genoeg, als ze het verloren zijn mogen ze het betalen.


Heb je goed gecontroleerd of het ingevoerde afleveradres helemaal klopt? Ik heb op die manier ook al eens een klacht ingediend bij postnl, maar bleek dat ik mijn oude postcode nog had ingevuld..

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:54

Kirania schreef:
@Niobe, yep, al drie keer gecheckt zelfs... Al tig pakjes geleverd hier met dit adres. Volgens mij moet het van een depot komen dat niet weet dat er twee straten zijn die dezelfde naam hebben, maar de ene noemt ...laan en de andere ...straat. Beetje belachelijk want de gps geeft gewoon altijd het juiste adres aan. :(



Ahh dat is helemaal crap!

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:44

Carol_Beer schreef:
DeMolenhoek schreef:
Carol_beer: Wat snap jij niet aan droge stof (stro) + vonk (sigaret/as) = brand? Snap je het niet of wil je het niet snappen? Het maakt niet uit wat een ander wel of niet doet. Jij brengt heel de stal in gevaar. Moest jij mijn pensionklant zijn en je zou na 2 verwittigingen mij dit verder blijven flikken stonden jij en jou paard per direct op straat. Contract of niet, ik laat het leven van andere dieren en mijzelf niet in gevaar brengen door iemand die te lui is om buiten te gaan roken.


Dus? Waarom zou ik iets geven om die schijtstallen waarvoor ik wel een paarhonderd euro in de maand voor betaal? De meeste paarden staan daar tot hun enkels in de stront, waar ook niks aan gedaan wordt.
Daarnaast vind m'n paard sigarettenlucht best lekker, schijnt normaal te zijn >;)


Ben je nou serieus of ben je een schoolvakantietrol?

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 20:59

Carol_Beer schreef:
cursebreaker schreef:
Jouw egoïstische denkwijze is echt te bizar voor woorden! Je brengt andere dieren en mensen in levensgevaar omdat je je ergert aan de stal eigenaar (waar je ook fatsoenlijk mee in gesprek zou kunnen gaan i.p.v. op een kinderachtige manier anderen in gevaar te brengen)... geen woorden hiervoor. Ga met je paard op een eigen weide staan zodat je geen last hebt van anderen maar vooral zodat anderen niet in gevaar gebracht worden door jouw kinderachtige gedrag!!! Ongelooflijk dit. Ik hoop van ganser harte dat je van deze stal weggestuurd wordt. Je moet maar een van jouw stalgenoten zijn die met haar/zijn paard bij jou op stal staat nu: doodeng dit...


Het probleem is, is dat je voor de wei nog extra moet betalen, welke praktisch nooit wordt uitgemest. Als de eigenaar wat te zeuren heeft, mag hij er ook maar voor zorgen dat die dodelijke ammoniakgassen verdwijnen. Naast dat is er geen rokersplaats, en doe ik het alleen in mijn eigen stal. Sigaret wordt gewoon gedoofd in de drinkbak dus ik snap je probleem niet?



Ahh dit is niet echt, kan me niet voorstellen dat iemand zo kortzichtig is.

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 22:25

Amandavd schreef:
Jikkeee schreef:
Al het eten op social media :(. Nu heb ik zin in chocola. En ijs, en aardbeien en en en en ... -O-


En bedankt. Nu wil ik dat dus ook.


Ik ook!

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 00:24

Jikkeee schreef:
Sorry dames :(



Lonneke, door jou heb ik nu wel een liedje in mijn hoofd :'). Staan we weer quitte?


HAHA

Nou oké dan :')

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 02:25

Dat 99% van de vacatures voor fotografen óf een stage is óf op vrijwillige basis.
Of ik zoek verkeerd -O-

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 22:56

Maflinger_S schreef:
Zodra het over examens gaat waarbij dieren betrokken zijn, moet je denk ik alles wat er gezegd wordt met een potje zout nemen. Dieren hebben en eigen leven. Als je controle wilt moet je gaan mountainbiken.

In het voorbeeld met de hond die naar je toe komt tijgeren om je te troosten zou ik supertrots zijn op het beestje en mezelf. We hebben een band.


Mee eens. Mensen in de grond stampen als ze hun best doen kan ik ook niet bij.

Anoniem schreef:
Dat de foto's van deze kolibrievlinder niet beter gelukt zijn. Hij kwam vanmiddag zo gezellig bij de lavendel zwermen.
[ [url=m/3CXheN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QFTU3d.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is ook heel niet makkelijk!! Ik vind het al knap zat!


Laibadji schreef:
Graag gedaan. Gewoon even door doen! Veel succes!

Ik erger mij aan mijn man. Mijn allerliefste haan is deze nacht doodgebeten door een vos. Ik ben hierdoor heel triest want ik heb die haan groot gebracht. Hij liep achter mij als een kuiken, ik zat dagelijks bij hem om hem te knuffelen en eten te geven. Ik ben dus oprecht verdrietig. Hierdoor de hele dag weg geweest met mijn zoontje. Kom ik thuis, is meneer lastig omdat er nog geen eten is. Doet hij stront eigenwijs tegen mij en heeft overal commentaar op.

Mag ik ook gewoon eens verdrietig zijn en een baaldag hebben?

[ [url=m/rwfLDT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is hij nu lastig omdat ik nog geen bodywarmer voor hem besteld heb via bol.com. Ontploft man!


Wat een kontgedrag, echt niet tof :(:)
Heel veel sterkte Y;(

Ik had vandaag een aparte dag, vanmorgen mijn vader mooi uitgestrooid op de begraafplaats. Daarna kreeg ik hele mooie spiegelkappen van mijn broer als verrassing <3 en daarna reed ik een vette kras op een velg -O- en nu baal ik van mezelf.

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 13:52

Dat mensen altijd even een opmerking moeten maken over mijn e-sigaret.
“Hihihi heb je een waterpijp hihi”
“Wist je dat dat net zo ongezond is als roken?”
Nee, dat argument heb ik in de 5 jaar dat ik het gebruik nog he-le-maal nooit gehoord. En die grapjes ook niet.

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 19:10

Mensen zijn echt ongelofelijk vreemde wezens!

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 11:14

Daar erger ik me ook aan!

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 11:23

Ik erger me aan het geërger!


:')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 136 bezoekers