Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sophie_Wind

Berichten: 828
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:15

Dat is de aardbei op mijn beschuit net in de prullenbak heb laten vallen |( :')

cursebreaker

Berichten: 11405
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:17

Myfairytale schreef:
Aan dat ik mezelf opvreet van de zenuwen en de stress maar dat ik eigenlijk nergens écht stress voor hoef te hebben.
Ok, het is een ongelooflijk drukke en spannende periode, dat dan wel weer... maar toch.

Sterkte en succes en beterschap voor iedereen die het kan gebruiken.


Zoooo herkenbaar! Vreselijk als je jezelf zo gek maakt he :(

cursebreaker

Berichten: 11405
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:17

Sophie_Wind schreef:
Dat is de aardbei op mijn beschuit net in de prullenbak heb laten vallen |( :')


Neeeeee! Zou mij ook gebeuren zoiets ja, zo zuur.

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:26

Dat ik na m’n bezoek aan de fysio nu even meer last van m’n nek heb dan ervoor. Ga m’n werkdag denk ik maar wat inkorten vandaag.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:28

148 km rijden voor een gesprek van 30 min... met een zere nek dus kon steeds achterstevoren in de auto gaan zitten als ik in mijn dode hoek wilde kijken. Heel vermoeiend. Kan namelijk niet links achter me kijken, nek zit vast. _O-

Lau_

Berichten: 1018
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:42

Aan een mevrouw die in de supermarkt expres een verpakking open scheurde in de hoop dat ze korting zou krijgen. Maar wel flessen alcohol en later sigaretten kopen. Iets met prioriteiten :roll:

Myfairytale
Berichten: 5384
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:53

cursebreaker schreef:
Myfairytale schreef:
Aan dat ik mezelf opvreet van de zenuwen en de stress maar dat ik eigenlijk nergens écht stress voor hoef te hebben.
Ok, het is een ongelooflijk drukke en spannende periode, dat dan wel weer... maar toch.

Sterkte en succes en beterschap voor iedereen die het kan gebruiken.


Zoooo herkenbaar! Vreselijk als je jezelf zo gek maakt he :(


:j Dat is echt heel vervelend. Kost echt veel energie (en iets met kort lontje). :o
En vriendlief is normaal gesproken echt compleet de rust zelve en absolute tegenpool van mij. Maar nu zouden we allebei graag willen dat we ons in vieren konden splitsen en dat dagen versneld of juist vertraagd konden worden (ene situatie graag versneld, andere juist vertraagd). :')

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 15:11

Lau_ schreef:
Aan een mevrouw die in de supermarkt expres een verpakking open scheurde in de hoop dat ze korting zou krijgen. Maar wel flessen alcohol en later sigaretten kopen. Iets met prioriteiten :roll:

Melding van gemaakt?

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 16:58

Dat ik met pech langs de weg sta. Zou privéles hebben, best belangrijke zelfs ivm zadel testen.
Geen idee wat er aan de hand is, maar alles lampjes gingen branden en kon niet meer sturen: kon gelukkig het tankstation opdraaien naast me. %)

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 17:08

Mensen die whaha zeggen en mensen die deze emote gebruiken: ;(

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 17:23

Kirania schreef:
Saleisha schreef:
Dat ik elke ochtend zit te janken in de trein.

Dat ik een vriend heb verteld wat er is gebeurd en hij gewoon niet meer antwoordt nu. That hurts.


:(:) Dat is echt poedersuiker. Beetje gek om iemand daarom te negeren...

Hij weet niet wat ie moet zeggen denk ik.. Maar alles is beter dan niks

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 17:38

Dat hysterische gedoe van mensen over acties tegenwoordig.
Neem nu Jumbomunten, die actie loopt t/m morgen. In een aantal zaken zijn die munten al op. Ja dat kan gebeuren. Het is toch gewoon "zolang de voorraad strekt." De voorraad strekt niet meer, het is op. OP = OP. Waarom dan janken en zeuren dat het zo ontzettend belachelijk is dat ze vandaag geen muntje meer kregen? 8)7 8)7
Nog even en niet alleen de kindjes staan in de kooien tijdens dergelijke acties van supermarkten.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 17:51

Anoniem schreef:
Dat hysterische gedoe van mensen over acties tegenwoordig.
Neem nu Jumbomunten, die actie loopt t/m morgen. In een aantal zaken zijn die munten al op. Ja dat kan gebeuren. Het is toch gewoon "zolang de voorraad strekt." De voorraad strekt niet meer, het is op. OP = OP. Waarom dan janken en zeuren dat het zo ontzettend belachelijk is dat ze vandaag geen muntje meer kregen? 8)7 8)7
Nog even en niet alleen de kindjes staan in de kooien tijdens dergelijke acties van supermarkten.

Lijkt mij juist een goede ontwikkeling. Winkelt ook veel prettiger als zulke mensen samen met hun kroost buiten in de kooi staan in plaats van door de winkel lopen/rennen/krijsen/eisen.

Caitlin_K
Berichten: 3753
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 17:52

Nou, er zit zo’n man in de bus en die zit van die vieze smak/zuig geluiden te maken met zijn lippen. Aan een stuk door. Nu wordt ik daar al gauw kribbig van, maar als deze knaap nog even doorgaat ga ik gillen uit frustratie en ergernis. Gatverdamme, wat een vreselijke vervelende tik. Hij zit namelijk niet op iets te kauwen of te sabbelen. |o

cursebreaker

Berichten: 11405
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 17:59

oomens schreef:
Anoniem schreef:
Dat hysterische gedoe van mensen over acties tegenwoordig.
Neem nu Jumbomunten, die actie loopt t/m morgen. In een aantal zaken zijn die munten al op. Ja dat kan gebeuren. Het is toch gewoon "zolang de voorraad strekt." De voorraad strekt niet meer, het is op. OP = OP. Waarom dan janken en zeuren dat het zo ontzettend belachelijk is dat ze vandaag geen muntje meer kregen? 8)7 8)7
Nog even en niet alleen de kindjes staan in de kooien tijdens dergelijke acties van supermarkten.

Lijkt mij juist een goede ontwikkeling. Winkelt ook veel prettiger als zulke mensen samen met hun kroost buiten in de kooi staan in plaats van door de winkel lopen/rennen/krijsen/eisen.


Dan mogen ze gelijk net zo goed de volwassen mensen/tieners/oude mensjes erbij zetten die zich net zo goed niet weten te gedragen met winkelen. Er zijn genoeg volwassen mensen en/of oudere mensen die mij vaak genoeg nog meer irriteren als ze gewoon tegen je aan beuken en zonder sorry doorlopen want ze hebben geen tijd want ze moeten naar de sportschool of weet ik wat rennen want druk druk druk, oude mensjes die tegen je aan rijden met de kar waar ook geen sorry vanaf kan, want dat doen ze misschien nog wel erger als de kids met zo'n klein karretje. Gelukkig bestaat er online boodschappen doen tegenwoordig waar ik gretig gebruik van maak wat grote weekboodschappen betreft en dan hoef ik tussendoor maar 1x voor klein spul wat ik dan samen met mijn kroost haal die zich gelukkig wel gedraagt over 't algemeen want je kunt kinderen gewoon opvoeden hoor, ze zijn niet allemaal terrors, lol ~~}> Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan winkelen en al die mensen om me heen haha.

maatje987

Berichten: 2956
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: zoetermeer

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 18:30

Dat ik weer zo, n last van mijn linker knie krijg :( had gehoopt dat het weg zou blijven na mijn maagverkleining en inmiddels 71 kilo kwijt te zijn maar nee hoor blijkbaar niet |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 18:51

maatje987 schreef:
Dat ik weer zo, n last van mijn linker knie krijg :( had gehoopt dat het weg zou blijven na mijn maagverkleining en inmiddels 71 kilo kwijt te zijn maar nee hoor blijkbaar niet |(

71 kilo? Wow. Daarvoor even een *\o/*
Maar balen van je knie.

Wat betreft mensen in de supermarkt, tja, die heb ik ook echt gewoon liever helemaal niet. Maar als iemand mij raakt uit onoplettendheid of desinteresse zeg ik daar wel vrij luid iets van. Dat hoeft niet altijd meteen onaardig te zijn. Kill them with kindness. O:)

maatje987

Berichten: 2956
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:03

Anoniem schreef:
maatje987 schreef:
Dat ik weer zo, n last van mijn linker knie krijg :( had gehoopt dat het weg zou blijven na mijn maagverkleining en inmiddels 71 kilo kwijt te zijn maar nee hoor blijkbaar niet |(

71 kilo? Wow. Daarvoor even een *\o/*
Maar balen van je knie.

Wat betreft mensen in de supermarkt, tja, die heb ik ook echt gewoon liever helemaal niet. Maar als iemand mij raakt uit onoplettendheid of desinteresse zeg ik daar wel vrij luid iets van. Dat hoeft niet altijd meteen onaardig te zijn. Kill them with kindness. O:)


Dankjewel :o ben ik ook zeker weten super blij mee

Lau_

Berichten: 1018
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:28

Aan het feit dat Ronald Molendijk doodleuk bij RTL boulevard beweert dat je met lachgas gewoon in de auto kan stappen omdat het niet illegaal is

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:30

Lau_ schreef:
Aan het feit dat Ronald Molendijk doodleuk bij RTL boulevard beweert dat je met lachgas gewoon in de auto kan stappen omdat het niet illegaal is


Wauw.....

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:32

Wettelijk gezien is dat natuurlijk ook gewoon zo. Lachgas is niet illegaal dus je kan er niet op gepakt worden. Of het slim is (om het te gebruiken en achter het stuur te stappen óf om dat op televisie te verkondigen) is weer een tweede.

Niobe

Berichten: 7978
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:32

Die man zegt wel vaker rare dingen, wie is hij eigenlijk?

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:22

Nou ja, zolang je nog in staat bent veilig een auto te besturen, is het simpelweg gebruikt hebben van lachgas niet iets waarvoor ze je mogen bestraffen. Ze zullen dan toch echt moeten aantonen dat jij in dat specifieke geval een gevaar bent.

Lau_

Berichten: 1018
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:44

oomens schreef:
Nou ja, zolang je nog in staat bent veilig een auto te besturen, is het simpelweg gebruikt hebben van lachgas niet iets waarvoor ze je mogen bestraffen. Ze zullen dan toch echt moeten aantonen dat jij in dat specifieke geval een gevaar bent.


Je bent dus niet in staat om veilig in een auto te stappen als je dat gebruikt naar mijn idee maar goed :')

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:02

Dat ik knol niet te pakken kreeg in de wei -:(-