Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani, Polly

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Iloveiswan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 00:04

Geluidsoverlast van buren. Keihard Nederlandse muziek al vanaf uur of 8. En een luidspreker iets of omroepen en dan constant schelden. Net ook weer toen iemand vroeg of het zachter kan. Dingen 'afschieten' open vuur zowat naast ons huis.

Enne die mug die mij net stak en ik net met bril en licht opgespoord heb. Meteen weer euro grootte bult :wow:

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 14:10

Dat iemand anders bij ons in de vuilnisbak dingen gooit _-:( Dat die nu dus vol is en pas 3 september geleegd word. Dus nog een week en een verjaardag vol met afval en waar gaan we die laten := We hadden express zuinig gedaan en goed gescheiden enzo _-:(

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 14:43

Aan mijn bestelling van burger King. Had een double cheeseburger kingdeal met extra bacon en zonder ketchup en augurk. Ben allergisch voor tomaat.

Wat krijg ik: 2 double cheesburgers met bacon en met ketchup en augurk dus heel bovenste deel kan weggegooid worden. |( ook de bacon. En dus geen friet maar een 2de burger wat een chaos maken ze er van

Edit: op 2de burger geen bacon maar extra kaas en ook ketchup en augurk :=

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 14:49

SavannahNx schreef:
Iloveiswan schreef:
Aan mijn bestelling van burger King. Had een double cheeseburger kingdeal met extra bacon en zonder ketchup en augurk. Ben allergisch voor tomaat.

Wat krijg ik: 2 double cheesburgers met bacon en met ketchup en augurk dus heel bovenste deel kan weggegooid worden. |( ook de bacon. En dus geen friet maar een 2de burger wat een chaos maken ze er van

Edit: op 2de burger geen bacon maar extra kaas en ook ketchup en augurk :=

Gewoon zeggen dit is niet goed.

Helaas zit ik al in trein. Was al spannend of ik die zou halen en vorige was al uitgevallen

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 14:51

Ja werd net gebeld dat ik morgen naar zelfde locatie als vandaag moet dus bewaar bonnetje wel even en zal morgen even het melden.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 11:52

Aan dat ik ineens heel veel muggen bulden op mijn rug heb. 2 hele grote op onderrug daar kom ik bij en ingesmeerd. Maar de ongeveer 12 kleintjes midden in niet. en niemand verder thuis ;(

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 09:45

Grrrr krijg ik net eerste factuur van KPN. 84 euro {:)-:(

Abbonoment is inclusief toestellen 34 euro net gecontroleerd. Had mij direct aangemeld voor KPN compleet. Snap er niks van := en baal heel erg. Was overgestapt omdat het goedkoper was en nogal krap zit

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 10:25

Tica_81 schreef:
Aan- of oversluitkosten?

Ja dat is 25 euro. Maar Dan nog is het 25 euro te veel. :=

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 11:40

Maand vooruitbetalen klopt het bedrag dan ook niet. En het is niet van 1,5 maand.

34 is orginele prijs. 34x2 +25 is geen 84.

Ik ga vanmiddag wel even een kpn winkel zoeken

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 19:14

Hier ook al veel vuurwerk. Direct naast mijn huis. Heb erg gevoelige oren dus elke knal doet 'zeer weet niet goed uit te leggen.
Word wat met dat carbid. Ga al 7 naar lang naar ouders met oud en nieuw. Dus eerste jaar hier :=

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 10:27

Grrr ik erger mij aan dat blijkbaar mensen vandalisme op het spoor hebben gepleegd.

Dat gaat ervoor zorgen dat ik te laat bij mijn opa en oma ben en de hele familie mis |o

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 08:23

De buurhonden. Elke dag om 6 uur s ochtends beginnen die te janken en blaffen. Letterlijk hele dag door.

Hoor het door oordoppen heen net alsof ze hier in huis zijn |o

Toch maar kijken voor betere oordoppen. Word standaard rond 3 a 4 al wakker door gesnurk. Dan om 5 uur wekker van buren een uur lang en dan de honden.

En dat al weken/ maanden. Ben kapot

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 07:13

Aan de weinige slaap vanacht en vandaag weer eerste dag proberen te werken. Word wat -O-

Ongeveer 3 uurtjes geslapen. Wekker van de buren werd ik al wakker van om 5 uur en die ging 3 kwartier vanacht. Daarnaast had ik de de kachel op 17 gelaten in plaats van 14 nou die ging dus de hele nacht werken en aanslaan. doe ik dus ook niet meer. Dan sochtends maar 11 graden :=

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 15:28

Nayomie schreef:
De opmerking: “hoe oud was je ook alweer? 17? Of was je al 18?” Word een beetje moe van dit soort opmerkingen. Een keer is prima maar ik hoor te veel of ik al 16 was, welke klas van de middelbare school ik zit etc.

Soms is dat zo irritant :(:)
Vorig jaar op de huishoudbeurs kreeg ik de vraag van de postcode loterij geloof ik of ik wel 18 was :')

Voor de duidelijkheid ik word 27

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 09:44

Dat ik vandaag echt een rot dag heb om te reizen. Reis normaal al 5 uur per dag. En door de kapotte bovenleiding is het al een uur meer.

En dan vanmiddag nog terug |(

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:03

Gecondoleerd tica.

Pff hier echt wel een ergenis deze ochtend. Al vanaf kwart voor 9 is iemand aan het zingen en piano spelen. Het zelfde liedje constant. Hoor het zo hard in slaapkamer dat ik niet meer kon slapen. en in woonkamer is het zo hard te horen. zo hard doe ik normaal mijn muziek dus heeft geen nut om serie op te zetten dan hoor ik dit er hele tijd door heen |o

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 04:48

Pff lig al 2 uur wakker om dat ik teveel aan het nadenken ben. Had nieuwe rugzak nodig. Eerste was niet met van die extra clipjes bovenaan.

Toen had vriend er 1 uitgezocht en die was perfect zei die. Nou ok gekocht. Was wel 60 euro of iets. Kwam binnen maar zag al meteen dat ik er niet veel mee kon dus gezegd doe maar terug. Maar blijven vol houden dat die goed is...
Nu paar maanden later ligt die nog ongebruikt op vloer maar mijn tas begeeft het echt.
Dus gisteren nog maar eens goed gekeken. Geen kleine vakjes maar 1 heel groot vak. Wilde groot vak maar ook minimaal 2 kleintjes ergens voor lenzen enzovoort en paspoort. Nu Moet dat allemaal in een lang vak bij drinken en eten....
En bij het begin aan de achter kant war bij de schouders ligt zit een open rits wat niet dicht kan. Dus met regen al geen optie. Snap niet dat ik die dus niet teruggestuurd heb. Misschien ergens van binnen wist ik dat die niet goed was maar niet durven zeggen of iets omdat vriend die voor mij gekocht had.

Kijk net op bol.com en eerste tassen die ik zie zijn al geschikter |o

Help wat moet ik met die tas zonder vriend teleurte stellen.

Net dus wel gezegd wat er was en hij vind het onzin maar ik lig er wakker van met tranen zelfs :?

En wekker gaat over uur dus maar 3 uur geslapen

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten