Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 06:52

M'n grote zwarte vriendje die me net gezelschap hield in de douche :r


lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 07:49

oomens schreef:
lotthje schreef:
M'n grote zwarte vriendje die me net gezelschap hield in de douche :r

[ Afbeelding ]?



Kan ook, eerder deze :')

Spoiler:
Afbeelding

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:04

Mijn pony was vannacht ontsnapt want ja hij krijgt idd de stal deur open als het bovenluik niet dicht zit. Mijn schoonvader heeft nu HANGSLOTEN op de stallen gemaakt en ik ben WOEST. Zoveelste dingetje. Heletijd naar m'n paard schreeuwen als ie een stapje zet, niet luisteren naar mijn advies van doe nou rustig hij spiegelt heel erg en neem een halstertouw mee dan is er niks aan de hand. Maar nee hij moet altijd aan halster mee.

Het is dat mijn paard daar super staat en het echt fijn heeft.. Anders wist ik het wel :/ kan wel huilen. Voor mijn vriend is dit ook niet leuk..

Edit: iemand nog suggesties voor een goeie camera? Budget maakt niet zoveel uit. Maar dit moet gewoon stoppen.
Laatst bijgewerkt door lotthje op 24-04-19 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:50

_Nancy schreef:
lotthje schreef:
Mijn pony was vannacht ontsnapt want ja hij krijgt idd de stal deur open als het bovenluik niet dicht zit. Mijn schoonvader heeft nu HANGSLOTEN op de stallen gemaakt en ik ben WOEST. Zoveelste dingetje. Heletijd naar m'n paard schreeuwen als ie een stapje zet, niet luisteren naar mijn advies van doe nou rustig hij spiegelt heel erg en neem een halstertouw mee dan is er niks aan de hand. Maar nee hij moet altijd aan halster mee.

Het is dat mijn paard daar super staat en het echt fijn heeft.. Anders wist ik het wel :/ kan wel huilen. Voor mijn vriend is dit ook niet leuk..

Edit: iemand nog suggesties voor een goeie camera? Budget maakt niet zoveel uit. Maar dit moet gewoon stoppen.


Wat is er mis met een hangslot? Dan blijft je paard in ieder geval binnen en kan t bovenluik ook gewoon open blijven en je paard kan naar buiten blijven kijken.
Snap wel dat ie zoiets bedenkt, een hangslot gaat je paard niet zomaar open krijgen..
T is gruwelijk irritant als een paard midden in de nacht ontsnapt, dan ga je toch verder na denken over opties, is niet gek.

Vandaag geen ergernissen hier :)



Bovenluik gaat snachts altijd dicht. Paard staat de hele dag buiten. Verder ontsnapt mijn paard dus nooit. Hangslot is veiligheid. Vind het zelf een heel naar idee. Ben ondertussen al meer gekalmeerd natuurlijk maar het was gewoon even de druppel.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 19:42

Dank voor de tips! Zal ze voorleggen.

@bloemetje ja mijne dus ook. We hebben een slot dat omhoog getild moet zelfs. Dus een schuif lager op de deur is misschien de oplossing!
@ineke2 idd dat ja. De stroomklok etc is ook in de stal dus heb het echt liever niet. Maar ze zijn er nu af gelukkig.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 10:35

Wou sushi halen voor lunch met zusje, is de store pas van half 4 open. Beetje jammer :(

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 15:17

Niobe schreef:
__Sannne schreef:



Dat is niet heel gek toch? :')


Ontbijt, lunch, avondeten, tussendoor, midnight snack Y)(^) :~ :9


Dit ja := Vaak genoeg het overgeblevene als ontbijt gegeten :j

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 11:49

Mezelf, ik zit mezelf echt ontzettend in de weg.


lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 18:47

Tas inpakken voor morgen en natuurlijk alle benodigde kleren kwijt. Mijn moeder had gewassen en die zit nu op Malta dus kan me moeilijk laten zien waar ze ze gelaten heeft :=

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 18:53

Ineke2 schreef:
Ehm in de kast denk ik?



Ja dat dus xDD

@Britta31 ik had dus het hele huis overhoop gehaald maar er in mijn kast overheen gekeken.

Mijn vader zei dat al het gewassen goed opgevouwen in een kistje lag, dus mijn eerste gedachte was kijken of hij daar in zat, of hij bij de wasmachine lag of vergeten was om überhaupt gewassen te worden. Maar blijkbaar had ze dus al een andere was voor deze gedraaid en vervolgens de broek in de kast gelegd waar ik dan dus weer niet aan gedacht had :') facepalm momentje van de dag.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 11:04

Zooo druk in de wachtkamer.. Beetje naar als je met prikkelverwerkingsprobleem zit en er alleen maar kinderen aan het rennen en schreeuwen zijn. Beter komt de fysio snel :/

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 19:56

Die politiehelikopter die rondjes vliegt boven m'n hoofd opzoek naar die voortvluchtige van de schietpartij in Enschede. Wordt er best naar van.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 17:01

M'n vreetbui van vandaag. Afvallen ging net zo goed.. :(