Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 10:04

Jolien, de FVD stemmers hebben zich zeer zeker wel verdiept in waar de partij voor staat. Daarom hebben ze ook gestemd. ;)

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:39

Merileth schreef:
Ugh. Ik moet er dus echt niet aan denken. Ben allergisch als ik door die krengen gestoken word, dus dit zou voor mij echt horror zijn. Vooral sterkte ermee! Heeft de verdeler wel gespoten zodat ze dood gaan? Anders ben je er maar mooi klaar mee.

Nou, inmiddels hebben ze daar door dat ik de groep uit ben, ze probeerden me gelijk al te bellen, maar dat leek me even niet zo'n goed idee. Via Whatsapp wel even contact gehad met haar, negeren leek me niet zo praktisch, aangezien ik haar al wegdrukte toen ze belde, en ze begrijpt wel dat het niet zo tof is om als enige niet aanwezig te zijn. Maar mijn vriend mag zijn beste vriend, die modern wilde zijn en haar dus erbij uitgenodigd heeft, wel even duidelijk maken dat hij naar mij toe echt zwaar iets goed te maken heeft nu.

Vind het echt rot voor je!! :(:)

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:19

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik zojuist iemand in een dronken bui uitgevraagd heb via insta. Ze is wel heel populair en heeft veel volgers en is véél knapper dan dat ik ben. Hoofd waar ben je? Zo geen zin om afgewezen te worden morgenochtend. Ze is niet eens helemaal mijn type maar ik heb al een jaar ofzo het voorgevoel dat ondanks dat we toch goed bij elkaar zouden passen.

Man man man die gin tonic kwam harder aan dan verwacht

Wie weet een leuk verhaal op jullie bruiloft... :')

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 08:49

Dat ik 3 weken bezig ben met afvallen (gezonder eten en sporten) maar gewoon echt geen grammetje afgevallen ben. Had echt het idee dat ik op de goede weg was. |o

Calixae

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 09:09

Zal eens een meetlint gaan opzoeken :j

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 20:28

Laibadji schreef:
Calixae schreef:
Dat ik 3 weken bezig ben met afvallen (gezonder eten en sporten) maar gewoon echt geen grammetje afgevallen ben. Had echt het idee dat ik op de goede weg was. |o

Ik wil jou even een hart onder de riem steken. Ik ben sinds januari ook aan het diëten/gezonder leven. De eerste maand en een half gebeurde er gewoon niets. Heel demotiverend. Nog geen 100 ge er af ondanks zware inspanningen. Plots was er dan 1 kg af.
Nu zit ik op bijna 5 kg lichter. Blijkbaar vermageren ik 'maar' 1 kg per maand.

Dus niet opgeven! Het komt wel!

Ik erger mij vooral aan mijn algemene oververmoeidheid. Tja niets aan te doen. Deze avond kalm aan doen.

Wat lief, dankjewel! :D Ik houd goede hoop! Blijf gewoon mijn best doen, zal er vast wel een keer af gaan...

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten