Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Annet_Dottie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 16:40

Aan de wesp die me zonodig onderweg in m'n gezicht moest steken...
Afbeelding

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:57

Aan dat toen ik thuis kwam ik amper de tuin in liep en ik al weer allemaal vuurwerk om me heen hoorde, ik ben er nu wel klaar mee dat geknal :x

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 13:48

Mensen die boos worden wanneer je ze negeert terwijl ze het andersom zelf een paar keer per week doen, en vervolgens niet snappen waarom ik nukkig ben en dus niet reageer..

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:41

Iejoorr schreef:
Dat ik zojuist een hele vieze, dikke, zwarte spin boven mn bed heb weggehaald. Opgezogen met de stofzuiger, daarna nog even door met dingen stofzuigen, een stofdoek half de slang in heb gezogen om te voorkomen dat 'ie er uit kan lopen en de stofzuiger 2 verdiepingen naar beneden heb gezet. En ik toch nog niet relaxed in bed lig :')

ik hoef geen commentaar op dat het niet diervriendelijk is, beest hoort gewoon niet in mn slaaplamer :)

Hahah o god dit heb ik ook een keer gehad, nouja oké niet in m'n slaapkamer maar in de keuken, ook opgezogen met de stofzuiger en de stofzuiger heeft daarna een dag op het balkon gestaan omdat ik bang was dat ie er uit zou kruipen :x :+

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 11:15

Dat het eindelijk even vakantie is en dat er op 2 verschillende plekken (naast en schuin achter me) uiteraard deze week renovaties moeten plaatsvinden waardoor ik vanochtend m'n bed uit trilde.
Tevens zijn er hoveniers bezig hier tegenover ergens wat gelukkig dan niet zoveel lawaai geeft maar stond net wel een wagen om alle zooi af te voeren de hele tijd te brommen voor m'n deur.
Ik ben zo toe aan een weekje of zelfs een paar dagen even niks, even rust. Word ons niet helemaal gegund :x

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten