Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 05:28

Lau schreef:
Is het al maandag? Helemaal klaar met dit poedersuiker weekend.

Weekend? Hier moet de vrijdag nog beginnen.

Schoentje, kerstmuts en [o]

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 22:36

theadora99 schreef:
Lau schreef:
Had ik al gezegd dat ik in de stad wonen haat? Ik wil gewoon slapen en niet luisteren naar jullie domme feestje. Ooit als ik geld heb woon ik in een Tiny house ergens verweg van de samenleving.

Ik woon in Amersfoort. Het is hier morgen Koningsdag en de koning komt. Vanavond komt Jan Smit optreden redelijk dicht bij mijn huis. Nu al zin om te slapen

Gezellige binnenstad, maar dit weekend mis ik ons voormalige stekje in de Peperstraat echt niet.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 10:56

sureido schreef:
Waarom Lau? Zou het gewoon doen. Ook al mag het niet, je moet toch iets tegen die vent doen?

Moet dat? Zeker in landen waar ze nog wat meer geven om hiërarchie en machtsverhoudingen, heb je het meeste gewoon te slikken van iemand die op de hoogste academische positie zit. Op je strepen staan, eisen stellen en je recht willen halen kan dan eerder tegen je werken dan in je voordeel. Als je 'zaak' weinig kans maakt, dan kun je beter gewoon meegaan, netjes ja en amen zeggen, en zo snel mogelijk niets meer met zo iemand te maken moeten hebben. De kans dat je als student onderaan de ladder een Herr Professor moet laten inbinden, is niet enorm groot.

*edit: lees net dat alleen de presentatie in het Duits was, niet dat dit per se in Duitsland speelt. Wel België dan toch? Daar geldt min of meer hetzelfde, en ook daar hebben 'wij' als mondige Nederlanders die gewend zijn om iedereen te bejijen en bejouen, soms best een probleem mee.
Laatst bijgewerkt door oomens op 28-04-19 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 06:00

Rebecca schreef:
Er iets op het dak zit om 10 voor 7 :?

Kauwtjes? Meeuwen? Schoorsteenveger?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 06:43

Rebecca schreef:
Gok kauwtjes/kraaien al klonk het als lopen op het dak maar er werd ook getikt op de pijp van de CV op het dak :+

Kauwtjes. Die zoeken een gat om in te nestelen. Of ze hebben dat dus al gevonden en zijn lekker met takken aan het klussen. Als het goed is slaat je cv vanzelf af als de rookgassen niet meer weg kunnen, en anders is een koolstofmonoxidemelder een goed idee.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:11

Lau_ schreef:
Aan een mevrouw die in de supermarkt expres een verpakking open scheurde in de hoop dat ze korting zou krijgen. Maar wel flessen alcohol en later sigaretten kopen. Iets met prioriteiten :roll:

Melding van gemaakt?

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 16:51

Tica_81 schreef:
Dat hysterische gedoe van mensen over acties tegenwoordig.
Neem nu Jumbomunten, die actie loopt t/m morgen. In een aantal zaken zijn die munten al op. Ja dat kan gebeuren. Het is toch gewoon "zolang de voorraad strekt." De voorraad strekt niet meer, het is op. OP = OP. Waarom dan janken en zeuren dat het zo ontzettend belachelijk is dat ze vandaag geen muntje meer kregen? 8)7 8)7
Nog even en niet alleen de kindjes staan in de kooien tijdens dergelijke acties van supermarkten.

Lijkt mij juist een goede ontwikkeling. Winkelt ook veel prettiger als zulke mensen samen met hun kroost buiten in de kooi staan in plaats van door de winkel lopen/rennen/krijsen/eisen.

oomens

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 19:22

Nou ja, zolang je nog in staat bent veilig een auto te besturen, is het simpelweg gebruikt hebben van lachgas niet iets waarvoor ze je mogen bestraffen. Ze zullen dan toch echt moeten aantonen dat jij in dat specifieke geval een gevaar bent.