Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 11:40

oomens schreef:
Foaly schreef:
Donald Trump die denkt dat duizenden liters water op een kwetsbaar gebouw midden in een wereldstad flikkeren een goed idee is. Want met een bosbrand kan dat toch ook en dat is toch precies hetzelfde? 8)7

Zo'n gek idee was dat toch niet? Amerikanen lossen toch altijd al alles op door het vanuit vliegtuigen te bombarderen?


_/-\o_ :')

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast


Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:50

ScarOfWars schreef:
Dat iedereen om mij heen prpgressie maakt in zijn/haar leven en dat van mij staat gewoon stil.




Afbeelding

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 19:55

MarcoBorsato schreef:
Ik bied 25,50!


26,00

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 08:23

cursebreaker schreef:
Dat ik een Ramp met haren ben.
Een week geleden €325 uitgegeven om mijn haren een make-over te geven bij de kapsalon, wat echt heel mooi is geworden. En als ik zelf m'n haren was en droog föhn, ik de ochtend erna zoals nu wakker wordt met een ontploft Strokapsel.. F... my life -O-


Na het föhnen wat olie in je haar doen. Dan blijft het mooi glad en wordt je niet een soort vogelverschrikker.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 08:33

En je haar vlechten werkt ook gewoon een losse vlecht dan.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 12:03

MarcoBorsato schreef:
Credits naar Pantykous.

En ik heb echt een kwaadaardige zwangerschap. Ik maak met iedereen ruzie. :')


:(:)
*stelt date uit tot na de baby is geboren*

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:19

MarcoBorsato schreef:
Niet met jou :+:

Wel met die teef die voordrong bij de Karwei :')



Ik ga wel bovenop haar zitten als we haar tegen komen :')

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:18

MarlindeRooz schreef:
Iejoorr schreef:
Dat ik met mn zus of mn moeder naar de theatervoorstelling van Fred van Leer zou gaan. Maar ze nu allebei op vakantie zijn :+
Dus, als iemand mee wil... :')

Waar? :P


Indd waar?

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 10:27

Kairos schreef:
nicole_floor schreef:
Dat ik vandaag mijn dopper liet vallen en hij nu kapot is.

Ohjee ik wilde zo'n ding kopen voor met de examens, maar als het zo snel kapot gaat :')


Elk ding maakt niet uit hoe goed gaat kapot als hij op een bepaald punt valt. Dat is gewoon een stukje natuurkunde. Dus gewoon doen zijn super fijne flessen die best wat kunnen hebben.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 23:46

An mensen die rond dit tijdstip blowen op het balkon. Ga dat lekker ergens anders doen krijg er koppijn van. Op het andere balkon ofz waar ik er geen last van heb.


ik wil een hutje op de hei verweg van alle mensen. Ik haat in de stad wonen.... fiets ellende dit.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 10:43

MarlindeRooz schreef:
Dat ik afgesproken had met een vriendin die weer eens af zegt... kom op afspraak stond al 2 weken... :+

Maarja dat is haar beperking zucht... -O-


Lunch? :(:)

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 10:50

MarlindeRooz schreef:
Ze wil toch wel weer, want de hoofdpijn trok al weg. :=


Fijn :D

Hebben ze in jouw huis gewoon alle asos van de straat geplukt en in je huis gegooid. Jezus man wat erg dit :x

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:46

sureido schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik mijn aanvullende beurs aan het berekenen ben en mijn vader zo achterlijk veel verdient dat ik veel minder krijg dan gehoopt. Terwijl hij zelf geen cent aan mij zou geven al hing mijn leven er vanaf. En dan sowieso al dat hij zo fiets moeilijk doet over het geven van zijn belastbaar inkomen, me niet geloven zelfs als ik screenshots stuur van waar ik het moet invullen.

Duo berekent toch voor jou het inkomen van je ouders? Verder kan je ouders buiten beschouwing zetten, misschien eens naar die optie kijken?


Dat buitenbeschouwing zetten is echt veel gedoe. Je moet allemaal bewijzen hebben en natuurlijk dan ook niet meer thuis wonen.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 22:48

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die ineens een Marvel film gaat kijken die we allebei nog niet gezien hebben, maar wel zonder mij terwijl we zaterdag naar Endgame gaan. :roll:


Mannen -O-

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 20:51

Sow: maar wat vind je dan bijv van een leraren opleiding? Of een opleiding in het lab? Of bijv rechten?

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 21:18

xPabloBokt schreef:
Denk dat ik een lerarenopleiding niet zou aanraden, leerlingen van tegenwoordig zijn niet meer wat ze geweest zijn en ouders ook niet.


Ze hebben toch een leraar nodig :')
Het moet je natuurlijk wel liggen, maar goed wie weet. Het is ook best lastig met de ruime keus aan opleidingen.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 04:07

Is het al maandag? Helemaal klaar met dit poedersuiker weekend.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 12:34

Trui schreef:
jullie laten me huilen en ik ben niet eens ongesteld :+

ik ben gewoon niet blij met mn uiterlijk, hoe k eruit zie en hoe weinig moeite t kost voor mensen in mn omgeving om er goed uit te zien en hoe veel moeite t voor mij kost... word er zo moe van


Welkom bij het vrouw zijn. En nu snel kappen met zo denken. Iedereen is mooi zoals ze zijn niemand is perfect. En de mooiste smaak is persoons gebonden. Wat jij lelijk vind, vind iemand anders weer mooi. Leer van jezelf houden daar heb je meer aan. Je moet je hele leven nog mrt jezelf doen dan kan je jezelf beter leuk vinden.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 21:35

Had ik al gezegd dat ik in de stad wonen haat? Ik wil gewoon slapen en niet luisteren naar jullie domme feestje. Ooit als ik geld heb woon ik in een Tiny house ergens verweg van de samenleving.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast


Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 21:46

theadora99 schreef:
Lau schreef:
Had ik al gezegd dat ik in de stad wonen haat? Ik wil gewoon slapen en niet luisteren naar jullie domme feestje. Ooit als ik geld heb woon ik in een Tiny house ergens verweg van de samenleving.


Ik woon in Amersfoort. Het is hier morgen Koningsdag en de koning komt. Vanavond komt Jan Smit optreden redelijk dicht bij mijn huis. Nu al zin om te slapen


Ooh wat fijn! Hier is het als het goed is om 12 uur klaar vandaag en morgen ik ga even bidden dat dat ook echt zo is _-:(

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 21:58

En ondertussen lig ik te janken in mijn bed. Heb echt ontzettende rugpijn. Alles gaat moeizaam ik krijg het raam niet dicht. Echt wat een poedersuiker weekend dit.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 22:43

Nou jij liever dan ik, ik ben niet gemaakt voor de stad. Ik erger mij aan iedereen. Ik kan niet wachten tot ik mijn diploma heb en een huis ergens achteraf kan kopen. Ik reis nog liever 2 uur met het ov of de auto dan dat ik in een stad woon.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 18:02

Darah3 schreef:
Dat iemand wrs vannacht iets in mijn drankje gedaan heeft :


Ooh oliebol,
Kijk eens op de site van festicap daar hebben ze ook deksels voor bekers en flesjes om dit door geintjes te voorkomen.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 20:53

Kirania schreef:
Dat ik door een bepaalde prof weer vlak na een pauze ben ingepland voor het mondelinge examen, waardoor er dus niemand behalve hij en ik aanwezig zal zijn op dat tijdstip, wat wil zeggen dat hij me weer helemaal kan uitmaken en als achterlijk benoemen en mijn hobby's kan zwartmaken zonder dat er iemand aanwezig is als getuige. |o Jaren gepest geweest in de basisschool en het middelbaar, en nu tig jaren in de universiteit word je gepest door een prof. Hij heeft me aangegeven voor plagiaat begin dit jaar omdat ik de grammatica gecheckt had en het foutloos was. Het waren vijf zinnen :') Hij vond zelfs dat ik 'nooit zo'n moeilijk woordgebruik' zou kunnen, zelfs niet in het Nederlands. Uit welke taal denkt hij dan dat ik het vertaald heb? Oh, juist, hij geloofde dat ik het door iemand anders had laten maken. Ookal was ik erdoor voor de rest van mijn vak heeft hij me toen totaal gebuisd en een nul mogen geven van de decaan. Sindsdien is het alleen bergaf gegaan en ookal doe ik zo mijn best, telkens ik een presentatie moet geven in het Duits kan er geen positief woordje af. Ik hoor van iedereen hoe hard ik verbeterd ben, en dan hoor je plots van je prof, terwijl jij nog voor de klas staat, dat je te 'hyperkinetisch' bent en te 'energiek' en dat je je moet intomen. Hij zei dat hij met mijn gebaren bij mijn uitleg een 'extra dansvoorstelling' gekregen heeft. Sorry dat ik Adhd heb, maar naast dat en dat het in mijn karakter zit om energiek en happy te zijn ga ik er echt niets aan kunnen veranderen. Hij noemde dingen fout die helemaal niet fout waren, maar het was doodstil in de klas.

Enige lichtpuntje - de klasgenoten beseffen wel dat hij iets tegen me heeft. Hij draaide zich om en vroeg 'heeft iemand ook zelfs maar iets verstaan van haar uitleg over deze term?', waarna er meteen drie handen de lucht in gingen. Hij koos iemand en hij wist de exacte vertaling van de term te geven die ik uitlegde. Klasgenoot in kwestie keek ook wat flabbergasted. Na de les kreeg ik te horen van de rest hoe grappig ze mijn presentatie vonden omdat ik leuk uitleg, maar dat ze niets snappen van de behandeling van de prof.

Ik heb gewoon zo'n gevoel dat ik bij die vent gewoon niet kan winnen... En niemand op de universiteit neemt mijn gevoel erover serieus, want iedereen die hogerop zit is dikke vriendjes met deze prof, ook de decaan. Het is zó oneerlijk... Ik weet dat hij racistisch is (komt binnen met eten, "ik zag net twee vrouwen in boerka's rondlopen ofzo, ik kreeg spontaan zin om varkensvlees te eten dus ik heb dat maar snel genomen") maar ik snap niet waarom hij zo'n vete tegen mij heeft. Ik ben letterlijk blank met sproeten en donker haar. Maar ik heb wel een heel ouderwetse naam die niemand ooit gehoord heeft... Ik gok dat het daar wel eens aan kan liggen. 8)7



Ik zou kijken of je met de hele klas naar de decaan kan stappen. Wil die niks doen naar de onderwijs inspectie/raaf even geen idee hoe dat heet.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 21:37

Kirania schreef:
@Lau, I wish :( Al geprobeerd te doen via de decaan, maar die vind deze prof ab-so-luut geweldig en hij kan niets fout doen ik haar ogen. Probeerde mij tijdens de plagiaatkwestie zelfs te dwingen om te zeggen dat ik plagiaat gepleegd had...


Ik zou aangeven dat je in het vervolg de lessen opneemt als je dit zegt al opnemen. Zodat je het als bewijs kan gebruiken en officieel een klacht indienen.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, CharlieVM, Clmr, Gee, hagelslag, Queijo, Siebel, xTammyy, YandexBot en 42 bezoekers