Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:38

Dat ik vanochtend om 8 uur klaarwakker was, iets met een biologische wekker.
Ik ben gister tot laat weggeweest, dus heb vannacht kort geslapen. En wie is er al de hele dag moe? Ik *\%/*


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 15:22

Ik erger me aan een legpuzzel... Waarom lijken de stukjes zo op elkaar :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:10

Asvinia schreef:
aan mezelf en dat ik zo enorm hard mijn best wil doen om me beter te voelen en mijn hypochondrie mijn leven niet zo te laten bepalen, maar huilend op bed liggen geeft zo ongeveer weer hoe het gaat.. :(

ik krijg er gewoon echt geen grip op, op het moment.

:(:)


Giolli, zo puzzel ik inderdaad ook! (Ook zoiets bij Jvh :) )

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:53

Aan mezelf..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 00:44

hagelslag schreef:
Arm gebroken

:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:16

Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn baas denkt dat ik niet netjes fifo heb gevuld, maar dat dit allemaal producten zijn die IK niet heb gevuld gisteren omdat ze al vol lagen of niet eens binnengekomen zijn. Maar ik vind het zo naar om te vertellen, omdat ik de schuld niet op mijn collega's af wil schuiven..

Het is maar werk hè?
Als jij iets niet hebt gedaan, dan heb je dat niet gedaan. En tja, dan zijn t je collega's ;) Bazen bijten niet, ze bijten jou niet... Maar bijten je collegas ook niet :D

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 14:45

Ik zat op de fiets, er kwam een tegemoetkomende auto aan. Op het moment dat hij mij passeerde haalde een wielrenner mij in. Ik svhrok aardig, de weg is al niet breed... Wielrenners |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:37

SavannahNx schreef:
Mezelf. Dit is dag 2 stoppen met roken na 5 jaar vast roken ongeveer 15 per dag. En het is pittig. Jeetje. Heb 1 trekje van een sigaret gehad van een vriendin en ben daarna doorgecrost naar de winkel om een e-smoker aan te schaffen met aardbeiensmaakje. Vind t al knap van mezelf dat ik twee dagen van 9-16 op school naast de rokende mensen heb gestaan en maar 1 trekje heb genomen.

Zo. Moeilijk.

Doorzetten! Je kunt het! *\o/*




Ik ergerde me aan de automobilist die mij bijna van de fiets af reed. Scheelde een paar CM...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 15:44

CharIsabella schreef:
aan mn evenwicht vandaag die is even niet aanwezig -O- -O-

Hier hetzelfde :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 08:58

Reizigers in openbaar vervoer.
Ik hoor de geluidjes van iemand die een spel op mobiel speelt, in een andere hoek hoor ik weer dance-muziek van iemand die de muziek veel te luid heeft in zijn oordopjes, en ergens anders hoor ik Marco Borsato zingen... (Helaas ook vanuit een mobieltje, anders was het iets bijzonders!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 09:07

Dorus schreef:
Dat er vanochtend tijdens het uitrekken iets in m’n nek is geschoten en ik nu geen kant op kan met m’n nek.

Auts! Inmiddels al iets beter?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 12:20

SavannahNx schreef:
Mn voet slaapt telkens door het afknellen van mn schoen :+

Veterschoenen? Even googlen naar manieren om een schoen te veteren bij een zere voet :D

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 12:41

Komt goed! Het meeste leer je door te doen ;)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:22

Trui schreef:
waarom moet ik leven in n lichaam waar ik me voor schaam

:(:)
Je hebt vast een mooi lichaam, alleen de gedachten dat je jezelf niet mooi vind is al rot!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:25

Ik heb even in je berichten gespiekt Trui, maar je ziet er top uit! Niets te vinden waardoor je je kunt schamen. :D Mooi lijf, prachtig haar... You rock 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:30

Trui schreef:
jullie laten me huilen en ik ben niet eens ongesteld :+

ik ben gewoon niet blij met mn uiterlijk, hoe k eruit zie en hoe weinig moeite t kost voor mensen in mn omgeving om er goed uit te zien en hoe veel moeite t voor mij kost... word er zo moe van

Iedereen maakt zich druk om zichzelf en hoe anderen over hun denken. Dat doe jij ook, terwijl je bij anderen denkt: 'die ziet er leuk uit'.
Dat heeft iedereen! Iedereen maakt zich druk om hoe anderen over hen denken, maar die anderen maken zich ook alleen maar druk over zichzelf en hebben geen tijd om zich druk te maken om een ander :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 22:01

CharIsabella schreef:
Ineke2 schreef:
In elk geval gaan praten met je huisarts denk ik :(:)


Dat staat op de planning voor de aankomende week :(

Knap!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, MissMarije en 185 bezoekers