Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 21:02

Gekkenhuis. :')


Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 22:34

Dat ik vanmiddag in een kledingzaak een jurkje aan het passen was die ik vervolgens aan mijn zus liet zien.
Hij zat een beetje gek en daar hadden we het over waarop de winkelmedewerkster zich ongevraagd in het gesprek mengde en door de winkel schalde: "Ja, ik zie het al. Hij zit véél te strak bij je borsten".

Vervolgens ging ze met een collega middenin de winkel staan lachen om een vrouwelijke klant die blijkbaar wekelijks langskwam om hetzelfde item te passen.

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:52

MarlindeRooz schreef:
Ze wil toch wel weer, want de hoofdpijn trok al weg. :=


Ik ben ook zo'n vriendin die op het laatste moment kan afzeggen omdat ik het allemaal even niet trek en dit zich uit in hoofdpijn die heel snel kan opkomen en wegtrekken.
Probeer je voor te stellen dat dit voor haar ook heel vervelend is.


Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 18:05

Samen belastingaangifte doen. Ieder jaar weer hetzelfde riedeltje: vriend ex die zijn DigiD wachtwoord is vergeten en niet meer weet waar hij de brief met de WOZ-waarde van het huis heeft gelaten. :roll:

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 17:08

Myfairytale schreef:
Stille meelezer meld zich; was er iemand hier nog op zoek naar een appartement in Zwolle? Zag namelijk net een bericht voorbij komen over een appartement dat vrij komt. Sorry als dat niet in dit topic was. Kan het zo gauw even niet terug vinden.


Joe! :wave:

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 10:03

iirrssjjee schreef:
DeMolenhoek schreef:
Aan mijn vriend die pannenkoeken voor mij wilt bakken als ontbijt. Superlief natuurlijk, buiten het: Schaaaat, waar kan ik nog eieren vinden. Schaaaat, waar is de koekenpan. Schaaaat, moet daar een halve liter melk in. Schaaaat, hoeveel eieren moeten daar nu in. Schaaat, waar staat de mixer. Schaaaat....

:')


De mijne wilt wel eens heel lief de vaatwasser uitruimen. Waar moet dit, waar hoort deze? Welk kastje moet die? (Sidenote, wonen hier inmiddels 2 jaar, indeling is nog nooit veranderd... maar hee, het idee is lief :+ )


Mijn ex heeft er een handje van om dat soort dingen op het aanrecht te laten staan, in plaats van het te vragen of de moeite te nemen om zelf op zoek te gaan naar de juiste plek.
Hetzelfde doet hij met dingen waar hij een trapje voor nodig heeft, die laat hij ook staan. _-:(

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 09:58

ScarOfWars schreef:
Calixae schreef:
Dat ik 3 weken bezig ben met afvallen (gezonder eten en sporten) maar gewoon echt geen grammetje afgevallen ben. Had echt het idee dat ik op de goede weg was. |o

Dat komt wel! Komt mede doordat je sport, dan maak je spiermassa aan en dat weegt zwaarder als vet.
Als ik jou was zou ik gaan meten, de cms worden wel minder namelijk :)


Zo hard gaat dat niet met spieropbouw.

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 10:03

Nee maar dat kan dus ook niet de reden zijn dat ze niet lichter wordt. Dus die opmerking is irrelevant voor nu.
Voor de rest ben ik het met je eens, meten met een meetlint is beter.

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 17:38

Mensen die weten dat je niet wilt bellen, en je dan toch gaan bellen. En nog een keer. En nog een keer.
Serieus, laat. Me. Met. Rust.

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 19:30

Jolien87 schreef:
Mensen die weten dat je niet wilt bellen, en je dan toch gaan bellen. En nog een keer. En nog een keer.
Serieus, laat. Me. Met. Rust.


Peanutbutter schreef:
cursebreaker schreef:
OMG ja echt hoor, zo vreselijk irritant is dat... Get.The.Hint. -O-


Ik heb om deze reden mijn telefoon al 1,5 week op niet storen staan.
Dan gaat hij alleen over als er 3x achter elkaar gebeld wordt door het zelfde nummer.
Belangrijke mensen weten dat , de rest krijgt lekker mijn voicemail.

Ik ben zwanger en loop overtijd , heel lief de betrokkenheid van heel veel mensen maar laat mij met rust man :')
Je hoort het vanzelf als ze er is.


Helaas gaat dat bij mij niet werken maar serieus, ik heb al zo vaak gezegd dat ik niet wil bellen en zo wel, dat ik het dan wel laat weten. En het dan toch gewoon doen. Dat maakt me zo boos.
En dan vervolgens appen met verwijten.

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 11:31

Joe! :wave:

Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 12:08

Nog 100.000.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Axxy, ComscoreBot, danneke80, DWitzel, Eleeke, Facebook, Geerten, Henkje, moralian, nafkedemi, Poety, Schuur_, zuperzmoker en 188 bezoekers