Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Hanmar, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 12:28

Dat ik door een 'vriend' ineens als afval weggegooid wordt en blijkbaar totaal niet meer interessant ben, terwijl we het altijd gezellig hebben gehad samen en we veel voor elkaar gedaan hebben. Hij had een game van mij geleend, die hij nu maar op de post stuurt want ik ben spontaan ook niet meer welkom om hem op te halen _-:(

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 11:16

Dat ik de ideale stalschoenen had gevonden voor de winter, maar het laatste paar maat 36 was. Meestal pas ik een 36 wel, dus op de gok gekocht. Zijn ze gewoon ruim 2 maten te klein |(

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 12:35

Dat de verlenging van mijn pas/account op mijn werk niet goed doorgekomen is en ik dus vanmorgen het gebouw niet binnen kon komen. Vervolgens kon het ook niet direct geregeld worden, dus ik kan nergens op inloggen.. M.a.w. ik kan mijn werk niet doen :') Kreeg uiteindelijk wel een tijdelijke pas om binnen te komen, maar nu moet ik mijn tijd tussen overleg en vergaderingen gaan zitten doden met niks :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 12:37

Tigress schreef:
Dat ik een sterke maag heb, tot het aan komt op kots van de kat opruimen.
Dan sta ik gigantisch te kokhalzen :') Oftewel, het opruimen van het prakje van vanmorgen was een uitdaging _O-

Dit gaat voor mij ook ver.. Vooral als het er net ligt en nog warm is :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 16:41

DeMolenhoek schreef:
Wie weet gaan ze akkoord met een lager bod? :)

Daar zou ik maar niet vanuit gaan in deze huizenmarkt :o De meeste huizen gaan voor meer weg dan de vraagprijs..

Vandaag is zo'n dag dat ik continu buikpijn/maagpijn heb alsof je honger hebt, hoeveel ik ook eet.. |o

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 21:34

Dat ik me vanmorgen niet helemaal top voelde, vooral heel erg moe.. En nu gaan we richting de avond en voel ik me helemaal fit en wakker? :')

En dat ik morgen weer moet werken -O- Vind mn werk hartstikke leuk hoor, maar mijn vakantie was leuker

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 17:52

DPD {:)-:( Mijn pakketje zou vandaag bezorgd worden, niemand thuis dus normaal kunnen ze prima bij de buren leveren of anders morgen opnieuw. DPD brengt het blijkbaar direct naar een parcel punt, heb ik nooit om gevraagd.. Kende het hele punt niet maar oke :roll: Vanaf 16.00 zou mijn pakketje daar liggen, dus ik stap in de auto naar dat ophaalpunt. Nee hoor, geen pakketje. DPD was daar nog niet geweest en ze wisten ook niet of ze nog gingen komen met overgebleven pakketjes..

|o

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 23:14

Dat de kat me in een paar weken tijd nu voor de 3e keer een hartverzakking bezorgt omdat ze zo diep slaapt, dat ze dood lijkt.. Helemaal slap en geen reactie als je haar kop op tilt. Deze keer schrok ik er zo erg van dat ik er spontaan van moest huilen :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:49

Dat een betaling via PayPal mislukt was omdat er blijkbaar niet genoeg saldo op mijn lopende rekening stond. Daardoor is het van mijn paypal saldo afgeschreven, waardoor dat nu in de min staat. Vervolgens wordt het bedrag een paar dagen later alsnog van mijn rekening afgeschreven en blijft mijn paypal saldo in de min staan _-:( Nu kan ik helemaal niks meer met mijn paypal omdat het saldo eerst minimaal €0 moet zijn.. Hoop dat het komende week gewoon bijgewerkt wordt.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 21:15

DezeNaam schreef:
Aan de Duolingo app. :') Ik heb de basistaal per ongelijk ingesteld in het Engels (denk ik), en nu is mijn Engels nog wel oké, maar als er moeilijkere Duitse woorden komen gaat het misschien niet meer zo vlot verlopen. Het probleem is dat je de basistaal precies nergens meer kan veranderen? Heb de app al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het doet niks..

En ook dat ze claimen dat ze gratis zijn maar toch wel aandringen om zeven dagen een 'premium op proef' te nemen. En je vooral pushen door je levens te geven dus als je te veel fouten maakt kan je even niet meer verder. Is niet erg stimulerend om te leren zo. :') (Al kan je op de laptop gelukkig wel gewoon doorleren zonder levens)

Ik ben dus via Duolingo Duits aan het leren en ik ergerde me kapot aan het feit dat van voertaal Engels > Duits leren, alle vertalingen van Duits>Engels gevraagd werden. Ik wil juist van Engels naar Duits vertalen in verband met grammatica en moeilijke woorden..

Uit frustratie heb ik hem juist op voertaal Duits gezet en dan Engels leren _O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 16:29

xDenies schreef:
Aan die vrachtwagen die mij echt niet de tijd gaf om iets af te remmen .. iedereen was een reeks vrachtwagens aan het inhalen dus we reden al niet hard maar wel vlak op elkaar. Die vrachtwagen gooit zijn knipperlicht uit en klapt ook gelijk z'n stuur om terwijl ik ter hoogte van zijn achterbanden zat :( Schrok me de pl*ris en blij dat degene achter mij het ook zag anders was het rot afgelopen.

Verkeer is echt niet zo moeilijk hoor ...

Dit had ik gisteren, alleen reed ik nog even iets verder naar voren en kon ik geen kant op.. Behalve degene links van mij verder naar links dwingen. Heel banketstaaf voor die persoon maar het was dat of ik plat :o Al had ik gisteren wel echt het idee dat er veel incompetente mensen op de weg zaten :=

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 13:59

xJennifx schreef:
Ik erger me al een tijdje aan mensen die nu nog denken dat hun paard het koud heeft met dit weer en wel een deken op moet. *Nee ik ga niet buiten poetsen want dan krijgt paard het koud*

Wordt elk jaar erger zeg.

Dit! Altijd hetzelfde met 'oh nee 's nachts wordt het kouder dus dan moet ie een andere deken op hoor!' :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 08:02

Ineke2 schreef:
Ik ben ook nog in onderhandeling. Ook geappt met diverse mensen...

Heb al zeer duidelijk gemaakt dat ik een contract via het uzb een heikel punt vind...
Naast de reistijd dan natuurlijk, daar twijfel ik heus ook wel over.
Pff zweten dit joh... het is wel echt een leuke baan, maar heb ik dat er voor over. :=

Heb je wel flexibele uren daar? Want dat zou een voordeel zijn voor je reistijd. Ik werk op 3 verschillende locaties in de randstad die allemaal een uur enkele reis zijn zonder file. Gemiddeld kom ik op 1.5 - 2 uur enkele reis, maar ik vertrek wel 's morgens om 6:00 en ga in de middag weer vroeg weg :) Soms ben ik met een uur op kantoor en zoals vorige week dinsdag deed ik er 2.5 uur over vanuit Amsterdam naar huis :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 08:17

Hmm.. Ik begin tussen 7:00 en 7:30 maar ga meestal wel tussen 15:00 en 16:00 weer naar huis :+ Moeilijke keuze zeg!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 11:03

Cynn schreef:
Wederom afgewezen na een heel leuk sollicitatiegesprek.. Doet echt wat met je zelfvertrouwen. :=

:(:) Heb je ook een reden gekregen?

Ik ben ook eens afgewezen na een 2e gesprek, alles was enorm positief en een heel goed gesprek. Maar ik werd afgewezen omdat ik niet enthousiast genoeg overkwam? :') Achteraf blij mee, want ik was niet gelukkig geworden bij dat bedrijf :P

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 13:25

Ineke2 schreef:
Hahaha nou inderdaad maar duimen dat de regen wegblijft :D

Ik ben eruit met het nieuwe bedrijf en ik neem de nieuwe baan aan *\%/*

Gefeliciteerd! Wat heeft de doorslag gemaakt als ik vragen mag? :D

Ik erger me aan het feit dat ik voor mijn werk een gloednieuwe laptop heb gekregen en er nu elke keer stofjes en kattenharen op vliegen.. :') Ik wil m zo graag netjes en schoon houden!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten