Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 15:20

Aan dat m'n docent Nederlands steeds 'mits' zegt ipv. 'tenzij'.


Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 18:13

Aan dat m'n ouders bepaald gedrag van de honden (opspringen als er iemand binnenkomt en blaffen naar voorbijgangers) gewoon prima vinden terwijl ik denk dat we het er makkelijk uit kunnen krijgen als we er gewoon even allemaal aan meewerken. Ik vind dat ze dus niet moeten opspringen en constant blaffen maar m'n ouders vinden het allemaal we best, 'ze zijn gewoon blij'.

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 19:01

Dat de zelfverdedigingslessen die vanuit school gegeven werden gestopt zijn. Ik vond het echt leuk!
Ik zou er graag mee verder gaan maar m'n ouders betalen m'n bijrijdpaard. Een andere hobby moet ik zelf betalen en dan zou ik moeten gaan werken om het te kunnen betalen maar ik ben bang dat ik dan te weinig tijd ga hebben voor school :') luxeprobleem...

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 16:17

Er is hier al heel de middag een groepje kinderen (jaar of 5?) aan het rond lopen en rennen met een super jonge tekkel pup (gok dat hij nog geen 8 weken is). Beestje loopt aan een slipketting en een flexilijn waar steeds aan getrokken wordt. Echt, waar zit het verstand van die ouders/ eigenaar van de hond.

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 22:39

Aan dat een docent en ik elkaar niet zo liggen en dat ik bij die les vanaf nu in m'n eentje vooraan moet zitten -O- 't is wel m'n eigen schuld maar nogsteeds niet leuk :')

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:32

Dat ik zo zenuwachtig was tijdens m'n presentatie. Ik kon wel janken voor de klas, en voor mijn gevoel klonk m'n stem ook alsof ik bijna moest huilen waardoor ik nog zenuwachtiger werd. Ik snap het gewoon niet. Ik had me prima voorbereid en normaal ben ik nooi zo zenuwachtig als ik moet presenteren. Soms vooraf een beetje maar als ik dan aan het woord ben zakt de spanning af en vind ik het zelfs leuk. Maar nu was ik vooraf niet zenuwachtig, de zenuwen kwamen tijdens het praten vooral.
Ik vind het vooral zó stom dat ik het zo eng vond! Normaal was ik altijd goed in presenteren en nu dus blijkbaar niet ook al niet meer.

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 00:13

PWS.. Vooral dat m'n PWS partner gewoon niet reageert, wel lezen maar niks terugtypen. En dat m'n PWS begeleider afspraken steeds afzegt. Ik hoop dat het optijd goed komt :') .

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:11

Dat ik vandaag netjes optijd m'n leesverslag inlever, maar ik nu een 1 heb omdat je blijkbaar het hele dossier moest inleveren in plaats van alleen het laatste verslag.

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:27

Coconut schreef:
Wat belachelijk zeg.... En nu? De rest nog extra mailen?


Tjah en nu.. Ik heb hem gamaild of ik de rest van het dossier morgen alsnog in kan leveren, of dat ik het kan mailen of zo. Mailen wil hij waarschijnlijk niet, hij wil het perse op papier. Het Inleveren was sowieso lastig, hij wil het niet in z'n postvakje namelijk dus ik heb heel de school door gezocht waar hij was want hij zat niet in het lokaal waar hij normaal zit en er was niemand bij de reseptie dus ik kon ook niet vragen in welk lokaal hij zat. Pff word hier echt boos van :( ookal is het waarschijnlijk mijn eigen schuld hoor, hij zal vast wel tijdens een les hebben gezegd dat het hele dossier ingeleverd moest worden.

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 18:10

Ik zou alleen thuis zijn vandaag, maar mn zusje had ineens toch d'r vriendin hierheen genomen ipv dat zij daarheen ging. Ik had me echt verheugd op een dagje allen zijn _-:( .

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 18:46

Fijn dat het gesprek goed ging Trui!

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 19:08

Dat maandag m'n rooster ineens veranderd was waardoor ik heel de week helemaal in de war ben. Ben de afgelopen vier dagen drie keer te laat gekomen terwijl ik normaal altijd optijd ben :') .

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 23:45

Ik erger me er aan dat sinds ik niet meer op de manege rijd en alleen op m'n verzorgpaard, ik het rijden op verschillende paarden mis -O- . Ik moet tevreden zijn, 't is een leuk paardje wat ik nu rijd maar ik mis het gewoon...

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 20:54

Dat ik voor mijn doen redelijk goed geleerd had voor een toets maar tijdens de toets zoveel heb moet gokken omdat ik het gewoon niet wist. Geeft niet bepaald motivatie om voor de rest van de SE week te gaan leren |o .

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 21:14

Dat ik niet weet wat ik met m'n bijrijdpaard moet.. Ik heb geen klik met d'r, met rijden maken we bijna geen vooruitgang en ze is gewoon niet mijn type paard.
Aan de ene kant denk ik dat ik misschien beter kan stoppen en opzoek gaan naar een ander paard om te rijden/verzorgen. Maar aan de andere kant wil ik ook niet opgeven en ben ik wel van d'r gaan houden.. Ze is zo lief, stoppen kan ik eigenlijk niet :o .


Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 21:03

Ik voel me zo.. Ik weet niet, verdrietig? :\
Ik heb niks te klagen; lieve ouders, twee leuke honden en een bijrijdpaard. Verder ook geen problemen ofzo.. Heb niet echt vrienden maar ik word ook niet gepest. Eigenlijk heb ik geen reden om me zo naar te voelen, geen idee waar het vandaan komt.
Hoort dit bij de puberteit? Ik hoop dat dit snel over gaat en ik me weer happy voel :') .

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 12:17

Benthhh schreef:
Pindakaa7 schreef:
Ik voel me zo.. Ik weet niet, verdrietig? :
Ik heb niks te klagen; lieve ouders, twee leuke honden en een bijrijdpaard. Verder ook geen problemen ofzo.. Heb niet echt vrienden maar ik word ook niet gepest. Eigenlijk heb ik geen reden om me zo naar te voelen, geen idee waar het vandaan komt.
Hoort dit bij de puberteit? Ik hoop dat dit snel over gaat en ik me weer happy voel :') .


Misschien een rare vraag, maar moet je ongesteld worden?


Uhh ja bijna, wat stom dat ik daar niet aan dacht. 8)7


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten