Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 10:14

Amira_ schreef:
Amira_ schreef:
Kan helaas nietgenoeg lnen daarvoor

Je kan 1000 lenen ofzo per maand. :=
Als je maar graag genoeg uit huis wil dan lukt dat je wel. Sorry. Been there done that
Verschilt per persoon, want wat ik maximaal kan lenen zit echt lang niet in de buurt van €1000 :+ Vriendin van mij kon het inderdaad wel. Maar goed, als ik dat doe heb ik me als het ware weg laten pesten en dat wil ik ook niet


Huh? Als student zijnde kan je toch 1000€ lenen? Iedereen toch? 210€ collegegeldkrediet en 800€ stufi. Ik in ieder geval wel als hbo’er.


sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 00:18

Aan de kat van iemand??? die telkens in ons studentenhuis komt, hou gewoon je *** huisdieren bij je. Je paarden/honden weet ik het laat je toch ook niet over straat lopen?

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 07:51

Baas spelen nee. Iedereen met dezelfde functie is gelijk vind ik.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 00:08

Oh ik heb het echt koud, raampje open zetten werkt want het is buiten ook fris nu!

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 20:51

Het gaat heel de week regenen volgende week :P

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 14:46

Zo werken :( wil bbqen ofzo!

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 20:25

Rustig op werk vandaag, restaurant vol betekend knallen en snel de tijd voorbij :=

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 00:20

xPabloBokt schreef:
Tele2 die me geen S10 op afbetaling laat bestellen omdat ik niet aan de inkomenseis voldoe. Ik ben al 4 jaar klant bij hun en betaal al 4 jaar probleemloos mijn abbonement. Ben van S6 naar S8 gegaan en wil nu naar S10.

Maar het domme eraan is dat ik alleenstaand met bijv. netto 1100 per maand en 249 woonlasten, dus netto 851 bestedingsruimte per maand, het wel aan zou mogen met eenmalige bijbetaling, maar ik samenwonend met 1000 en 0 woonlasten i.v.m. aankomende studie en dus netto 1000 bestedingsruimte dus per definitie al niet dat abbonement aan mag tenzij ik mijn toestelkrediet verlaag tot €10,- of minder.

Ik heb nu een abbo waarbij ik €19,- betaal en zometeen dan €29,- wil gaan betalen voor het toestel.

Al dit gezeik om een tientje.. morgen maar bellen en kijken of ze iets voor me kunnen betekenen.

En ja ik snap dat het de wet is waar ze aan vast zitten. Maar die wet is krom. :')

Ik heb volgens de wet niet eens inkomsten maar mocht gewoon wat ‘verzinnen’ dat ik het abo wel mocht afsluiten, bij KPN dus ze telkens een bedrag invullen en dan als er stond dat het niet hoog genoeg was deden ze er een paar €100 bij, vanaf 1000 kon het

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 09:27

Ik ben zelf ook gepest geweest vroeger, en kan soms dingen ook anders oppakken dan anderen, maar ik verwacht niet dat mensen sorry zeggen voor een in hun ogen normale omgang. Ik word er alleen maar beter van want dan moet ik even moeite doen maar dan bedenk ik me dat het normaal is en ik het helemaal niet hoef overdenken.

Daarbij, weet niet of ik nu goed zit, maar een vrijgezellenfeest: das toch normaal, dat de vrouw of man in wording daar niet bij is? :=

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:44

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik mijn aanvullende beurs aan het berekenen ben en mijn vader zo achterlijk veel verdient dat ik veel minder krijg dan gehoopt. Terwijl hij zelf geen cent aan mij zou geven al hing mijn leven er vanaf. En dan sowieso al dat hij zo fiets moeilijk doet over het geven van zijn belastbaar inkomen, me niet geloven zelfs als ik screenshots stuur van waar ik het moet invullen.

Duo berekent toch voor jou het inkomen van je ouders? Verder kan je ouders buiten beschouwing zetten, misschien eens naar die optie kijken?


sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:44

Dorus schreef:
Dat manlief vraagt of ik onderweg naar huis nog even langs de supermarkt ga, terwijl hij de hele dag thuis is geweest en makkelijk even langs de supermarkt had kunnen gaan.

Zoiets kan ik ook wel van mijn huisgenoten vragen :')

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 10:59

Brak brak brak :+

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 16:04

Steeph schreef:
Dat er op mijn werk altijd zo algemeen gejankt wordt over dat het werk niet goed gedaan wordt :roll:
Kijk dan wie zijn taak dat was en spreek die persoon er lekker persoonlijk op aan, nu krijgt iedereen de wind van voren inclusief foto's in de groepsapp. Jezus wat een kinderachtig gedoe :evaw:

Herkenbaar :+

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 16:48

Nee, restaurant hier :’)

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 09:47

Kirania schreef:
Dat ik door een bepaalde prof weer vlak na een pauze ben ingepland voor het mondelinge examen, waardoor er dus niemand behalve hij en ik aanwezig zal zijn op dat tijdstip, wat wil zeggen dat hij me weer helemaal kan uitmaken en als achterlijk benoemen en mijn hobby's kan zwartmaken zonder dat er iemand aanwezig is als getuige. |o Jaren gepest geweest in de basisschool en het middelbaar, en nu tig jaren in de universiteit word je gepest door een prof. Hij heeft me aangegeven voor plagiaat begin dit jaar omdat ik de grammatica gecheckt had en het foutloos was. Het waren vijf zinnen :') Hij vond zelfs dat ik 'nooit zo'n moeilijk woordgebruik' zou kunnen, zelfs niet in het Nederlands. Uit welke taal denkt hij dan dat ik het vertaald heb? Oh, juist, hij geloofde dat ik het door iemand anders had laten maken. Ookal was ik erdoor voor de rest van mijn vak heeft hij me toen totaal gebuisd en een nul mogen geven van de decaan. Sindsdien is het alleen bergaf gegaan en ookal doe ik zo mijn best, telkens ik een presentatie moet geven in het Duits kan er geen positief woordje af. Ik hoor van iedereen hoe hard ik verbeterd ben, en dan hoor je plots van je prof, terwijl jij nog voor de klas staat, dat je te 'hyperkinetisch' bent en te 'energiek' en dat je je moet intomen. Hij zei dat hij met mijn gebaren bij mijn uitleg een 'extra dansvoorstelling' gekregen heeft. Sorry dat ik Adhd heb, maar naast dat en dat het in mijn karakter zit om energiek en happy te zijn ga ik er echt niets aan kunnen veranderen. Hij noemde dingen fout die helemaal niet fout waren, maar het was doodstil in de klas.

Enige lichtpuntje - de klasgenoten beseffen wel dat hij iets tegen me heeft. Hij draaide zich om en vroeg 'heeft iemand ook zelfs maar iets verstaan van haar uitleg over deze term?', waarna er meteen drie handen de lucht in gingen. Hij koos iemand en hij wist de exacte vertaling van de term te geven die ik uitlegde. Klasgenoot in kwestie keek ook wat flabbergasted. Na de les kreeg ik te horen van de rest hoe grappig ze mijn presentatie vonden omdat ik leuk uitleg, maar dat ze niets snappen van de behandeling van de prof.

Ik heb gewoon zo'n gevoel dat ik bij die vent gewoon niet kan winnen... En niemand op de universiteit neemt mijn gevoel erover serieus, want iedereen die hogerop zit is dikke vriendjes met deze prof, ook de decaan. Het is zó oneerlijk... Ik weet dat hij racistisch is (komt binnen met eten, "ik zag net twee vrouwen in boerka's rondlopen ofzo, ik kreeg spontaan zin om varkensvlees te eten dus ik heb dat maar snel genomen") maar ik snap niet waarom hij zo'n vete tegen mij heeft. Ik ben letterlijk blank met sproeten en donker haar. Maar ik heb wel een heel ouderwetse naam die niemand ooit gehoord heeft... Ik gok dat het daar wel eens aan kan liggen. 8)7


Zet je telefoon aan en neem vanaf nu op stiekem!! Met bewijs kan hij niks tegen je beginnen.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 10:30

Waarom Lau? Zou het gewoon doen. Ook al mag het niet, je moet toch iets tegen die vent doen?

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 23:40

Huisgenootje die met vrienden aan het blowen is, na een hele lange Koningsdag waar ik ontzettend dood van ben en een avond werken net :+ normaal zit ik er wel bij maar vandaag kan ik het allemaal niet handelen.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 06:55

Al wakker zonder enige aanleiding :+ en dan zeker om 4 weer instorten en een middag dutje willen.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 23:37

oomens schreef:
Nou ja, zolang je nog in staat bent veilig een auto te besturen, is het simpelweg gebruikt hebben van lachgas niet iets waarvoor ze je mogen bestraffen. Ze zullen dan toch echt moeten aantonen dat jij in dat specifieke geval een gevaar bent.

Dat, wanneer je lachgas gebruikt is dat effect meteen ook weer weg. Maar het is natuurlijk anders als tijdens autorijden gebruik er van maken!

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 21:28

Word over 1.5 u 22 jaar en vind dit echt oud :+

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:45

Ineke2 schreef:
Gefeliciteerd beide jarigen *\%/* Y)(^)

Dankjewel! :D en gefeliciteerd Schuur :)