Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 20:06

jumpyhorse schreef:
Ben echt om alles geirriteerd en kan exht om t minste in huilen uitbarsten atm -O-


Meh. :(:)


Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 20:02

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik over mijn eigen grenzen ben gegaan tijdens het werken (weer). Ik had me nog zo voorgenomen om er nu wat van te zeggen, maar tja.. die rot collega werkte weer, er was al zoveel stress door Pasen. Maar mijn hele lichaam doet zoveel pijn, en op het einde kon ik de kracht in mijn armen niet meer opbrengen om de dozen op te tillen. Ik weet ook gewoon nu al dat ik vast iets ben vergeten of iets niet goed heb gedaan en dat mensen weer boos gaan doen. Maar goed.. dat zien we morgenochtend wel weer.

Ik snap niet waarom mijn werkgever het ooit een goed idee vond om iemand met mijn postuur op de brood afdeling te zetten, in plaats van kassa ofzo..



Ik las het eerste stukje en dacht; boetiek. :)) Ook jaren lang full time gedaan. Das harder werken dan mensen denken. Ik ging elke dag naar huis met het gevoel dat ik wat vergat, stress en de volgende ochtend weer in een bende terug komen door schijt vakkenvullers. Ik ben blij dat ik nu in de zorg werk! Als ik de deur uit loop is mijn dag voor bij. (Vind ik.) in een supermarkt houdt het nooit op, dat zie ik ook aan mijn man. Gaaaaaaaaaaat maar door!

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:05

Merileth schreef:
Ugh. Ik moet er dus echt niet aan denken. Ben allergisch als ik door die krengen gestoken word, dus dit zou voor mij echt horror zijn. Vooral sterkte ermee! Heeft de verdeler wel gespoten zodat ze dood gaan? Anders ben je er maar mooi klaar mee.

Nou, inmiddels hebben ze daar door dat ik de groep uit ben, ze probeerden me gelijk al te bellen, maar dat leek me even niet zo'n goed idee. Via Whatsapp wel even contact gehad met haar, negeren leek me niet zo praktisch, aangezien ik haar al wegdrukte toen ze belde, en ze begrijpt wel dat het niet zo tof is om als enige niet aanwezig te zijn. Maar mijn vriend mag zijn beste vriend, die modern wilde zijn en haar dus erbij uitgenodigd heeft, wel even duidelijk maken dat hij naar mij toe echt zwaar iets goed te maken heeft nu.



Ik snap dat je je rot voelt zeg. :(:)

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 06:56

MarlindeRooz schreef:
Probeer jij maar eens seks te hebben met een stekelpak aan! :=



Muhhh. :')

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 10:13

Oh echt. Wij brunchen van 13 tot 15. :')

Onderschrift

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 10:35

Anoniem schreef:
Giolli schreef:
Oh echt. Wij brunchen van 13 tot 15. :')

Dat is dan toch gewoon lunch.
Brunchtijd is tussen ontbijt en lunch.
Br(eakfast)(L)unch.


Oh wauw.

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 16:26

Is ze niet door een wesp gestoken?

Onderschrift

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 21:23

Asvinia schreef:
Mensen op internet an sich. Soms kan ik er echt niet bij dat mensen sommige dingen zo idioot serieus nemen :')


:') Ik voel je.


Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:14

Merileth, ik denk dat je het beter kunt loslaten en verder je ding kunt doen in plaats van heel boos en gekwetst te blijven, ook naar je man-in-spe niet zo gezellig. Ik snap dat je je eigen gevoelens niet aan de kant wilt zetten, vooral niet als je dat altijd al hebt gedaan zoals jij zegt, maar zo passief-agressief is ook voor niemand een feestje en ik vrees dat je aan het einde van de rit je zelf het meeste mee hebt. :(:)

Excuses kun je niet afdwingen bij mensen. Als ze iets hebben gedaan waar jij het niet mee eens bent en boos over bent, zou ik dat zeggen en niet met je armen over elkaar blijven mokken tot dat iemand zijn excuses komt aan bieden. (Dan is het toch ook niet gemeend?)

Zeg gewoon waar je mee zit, wat je niet leuk vond, en dat je het graag anders had gezien. Dan gaat er waarschijnlijk bij die vrienden een lampje branden én krijg je je lang verwachte excuses, en niet bij je man die er weinig aan kon doen.

Zo niet, weet je ook waar je staat en hoef je helemaal niet meer terug in die groeps app. Beetje zelf initiatief nemen in het leven is leuker en wijzer.

Het is allemaal rot gelopen, maar achteraf is het niet anders. Ik snap dat je stijf staat van de spanning maar het is veel leuker als je het los laat en probeert te genieten van je bruiloft organiseren. :*

Ik wens je veel geluk en liefde toe!

Giolli
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!
Zeg maar Ber!

Berichten: 19220
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:29

Dorus schreef:
Dat manlief vraagt of ik onderweg naar huis nog even langs de supermarkt ga, terwijl hij de hele dag thuis is geweest en makkelijk even langs de supermarkt had kunnen gaan.



Oh dit doe ik ook altijd. :') Maar mijn man werkt in de supermarkt.