Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani, Polly

Marocje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 19:56

Die bezorger was allang weg. Kan idd een mail sturen, was sowieso de bedoeling aangezien dit de tweede keer is. De meesten zijn netjes en overhandigen hem, maar snap dat wanneer je ‘nieuw’ bent je er nog handigheid in moet krijgen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 20:01

Ja, bellen zou het snelste zijn maar ook twee keer geprobeerd (andere keer) en dan sta je lang in de wacht. Dan mail ik liever.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 12:30

iirrssjjee schreef:
Foaly schreef:
Snap ik en ik heb ook niets tegen 's ochtends vliegen. Maar ik heb geen auto of iemand die kan rijden in de buurt, dus om 06.35 vliegen (wat betekent om 05.00 uiterlijk op Schiphol zijn), dat red ik gewoon niet zonder me in allerlei bochten te wringen. Plus, dan heb ik wel de hele dag maar dan ben ik zo duf dat ik daar alsnog niets aan heb :') Was het een uurtje (of twee) later geweest, had het een stuk makkelijker gemaakt.

En de dag van te voren alvast die kant op en een nachtje in vd Valk slapen? Heb je gratis transfer naar het vliegveld. Gaat vanaf 4.30 geloof ik al.

Dat vind ik een goeie tip! Heb je een extra dag zo :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:42

Acht jee, dat is echt niet fijn, Anthea! Heel veel sterkte, dit afscheid was niet zoals het moest zijn, maar je hondje heeft geen pijn meer nu :(:)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 20:02

Nou inderdaad. Waarom gaan zeggen dat je het betreurt? Dat is toch niet zo?

Schrijf dan wat je hier net schreef: dat jij dit jaar iets lekkers ging maken maar dat dit ook op komt met zijn drietjes. De kadootjes komen een andere keer wel of geef je aan een ander/ breng je terug.

Marocje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 20:07

Jammer dan. Iemand die zo raar doet wanneer je aangeeft dat het niet uitkomt, mag best wat meer afstand van me nemen.
Maar dat is hoe ik het zou doen, niet dat dit altijd in de goede aarde valt :Y)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 15:09

Whahaha, en dan zwaar gaan zitten, op het achterbeen _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:59

Boompje1985 schreef:
Ergeren is niet het juiste woord maar bedroefd om de situatie die zich hier vanochtend in de straat heeft afgespeeld. Een 12 jarige is dood gestoken door zn vader, de oudere broer heeft gelukkig weg kunnen rennen maar wel met zn gestoorde vader achter hem aan. De politie heeft de vader kunnen aanhouden en in de boeien geslagen. Moeder is niet in beeld en woont in Duitsland. Ze woonde hier nog niet zo heel lang ik denk 2 maanden. Maar toch voeld het raar dat wij er zo langs zijn gereden toen het allemaal gebeurde en wij niks hebben opgemerkt. We stonden zelfs nog bijna stil voor het huis omdat er een kat overstak... De aankomende dagen brand ik een kaarsje voor het jongetje en morgen ga ik bloemen neerleggen. Arme jongen en zijn oudere broer van 15 heeft dit allemaal zien gebeuren :(:)

(Sorry als het een warrig verhaal is maar ik moest het echt even kwijt)

Wat heftig zeg! Logisch dat je het ff kwijt moet als je er praktisch naast woont..

Oke, net gekeken waar het was aangezien ik arnhem hoorde: wij hebben daar tegenover gewoond. Wonen er nu 3 km vanaf.

Echt heftig voor de familie, hoop dat moeder wat kan betekenen voor ze.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 20:54

Een ongeduldige automobilist: Het goot echt en reed op een 30km weggetje. Moeder stak ruim voor mij over op de fiets. Ik hield wat in, maar haar kind stopte dus. Ik hield nog meer in en gebaarde dat zij erachteraan kon gaan.

Vanaf de andere kan kwam een jochie aanlopen dus ik ging maar even stilstaan zodat hij ook gauw kon oversteken. Het was erg rustig op de weg en had alleen een auto achter me. Wat doet ie? Haalt mij gewoon in.. gelukkig was het jongetje net aan de overkant, weet niet of de automobilist hem wel gezien had.

Nouja, beetje ongeduld dus, snap dat niet zo goed want hij/zij zat toch droog. 100 meter verder slaat diezelfde auto een straat in om vervolgens achteruit te draaien en weer terug te rijden: wat nou tijdwinst?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 19:12

Hmm, heb ik ooit eens gehad in mijn zwangerschap, leek te weinig suiker. Ben er beroerd van gebleven hele dag dus ook thuisgebracht.

Let op jezelf, ik had echt een black-out maar ‘wilde’ gewoon niet flauwvallen. Maar had me niet meer (veilig!) in het verkeer kunnen begeven.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 21:33

Wat naar Laura, veel sterkte. Is het die jongen die ik weleens op stal heb gezien met je toen we daar samen stonden?

Ik erger me aan mijn broertje. Mijn oma is vrijdag overleden, wordt in besloten kring gecremeerd. Dit meldde mijn moeder in onze familie app. Bijna vreemden condoleren me, maar van hem hoor ik niks? En als ik dan vraag of er wat speelt (even terug), ‘Neehoor, hoezo?’

Nou, door dit soort acties twijfel ik daaraan dus.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 22:38

Nee klopt, het is mijn oma, moeder van biologische vader (die zelfmoord pleegde toen ik 13 mnd was).

Heb daarna twee broertjes gekregen, beide andere vader maar van de jongste zijn vader is mijn moeder inmiddels bijna 30 jaar mee getrouwd. (Middelste is geboren als zijnde BAM, Bewust Aleenstaande Moeder.)

Klinkt ingewikkeld zo :Y)

Oh, en face to face is lastig: zo vaak zien we elkaar niet meer. Eigelijk alleen met de kinderverjaardagen inmiddels en zelfs dat zie ik minder gebeuren.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 11:18

Boompje1985 schreef:
Dat het hier weer riekt naar kattenzeik... Ik kan niks in de tuin kan laten staan alles wordt gelijk onder gezeken, gekotst of gescheten. Als iemand nog een katten werend middel weet wat echt werkt dan hoor ik het graag! Ik ben het goed zat dat ik zo vaak bezig ben met de rotzooi van een ander op te ruimen. -:(-

Niet schoonmaken met bleek, dat trekt juist aan. Net als allesreinigers. Azijn helpt goed, gaat de geur tegen (neutraliseert) en houdt ze weg. Heb ook van spul gehoord wat ze echt weg houdt, maar weet niet wat dit was. Kan hetnog wel navragen?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 01:05

Was dit in Arnhem Taartje? Vanmorgen nl ook een witte bus gezien die echt achterljk dicht op zijn voorganger zat. Ik dacht echt dat die hem ging rammen.. en er was nou niet heel veel ruimte om naar rechts te gaan, dus waarom? Wilde eigelijk een foto maken maar dat kan natuurlijk niet als ik zelf rij.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 12:07

Ah nee, niet dezelfde dus. Was gister zo erg dat als diegene op bokt zat, dit vast had gemeld. Dacht echt dat het een moordaanslag was ofzo.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 13:21

Ik heb werkelijk nooit problemen met wielrenners of mountainbikers. Maar ik stop ook altijd en ga even aan de kant. Altijd een vriendelijk gedag.

Wel onwijs naar van je oma zeg, maar vooral dat hij niet gestopt is?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 13:40

Ohja, mijn ergenis: mezelf.

Ik heb een pony en kan wel een verzorgster gebruiken. Veel reacties, mijn pony ziet er ook schattig uit. Gaat alleen niet om het rijden.

Vandaag voor tweede keer afgesproken met iemand, ging best maar ze was itt vorige keer erg ‘aanwezig’. Dus geen rustig wandelingetje door het bos maar volop verhalen.

Dus ik weer in twijfel: wil ik dit wel? Het is de bedoeling dat ze straks alleen gaat, dus dan heb ik er ‘geen last’ van. Maar toch, het moet wel enigszins klikken natuurlijk voor ik mijn pony uit handen kan geven.

Dus erger me lekker aan mezelf, waarom doe ik altijd zo moeilijk?

Edit:
Trui, dat is wel heel lang! Naar zeg, onbegrijpelijk ook..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 10:12

Cursebreaker: vind dat je het heel goed voor jezelf duidelijk hebt, ook de waarom. Spreek dit uit naar hen. Zeer grote kans dat ze het helemaal niet op deze manier bekeken hebben. Ik zou dat ook niet doen maar snap het nu juist goed.

Als ik zoiets zou vragen, zou ik ook denken iemand een plezier te doen. Je geeft iemand ook wat te doen op zo’n belangrijke dag, misschien voelen ze het zelfs als een eer dat jij dat zou mogen doen? Zou dus juist heel graag te horen krijgen waarom een ander dat liever niet doet, ipv wel het gevoel te krijgen dat er iets is, maar niet weten wat.

Zelf sta ik dus vaker aan de andere kant. Dus leer juist van dit soort dingen. Tijdje geleden ging het over benzine kosten terug vragen (hier). Nooit over nagedacht, ik rijd meestal zelf. Maar ging toen een dag met mijn moeder weg (begrafenis andere kant vh land) zij reed. Dag erna een bericht gestuurd met dat we het er niet over hadden gehad, maar wat ze van mij kreeg voor de bloemen en benzine. Vond ze toch fijn dat ik dit aanbood.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 21:16

MarJon schreef:
Helaas, jullie zijn allemaal al overboden op Marktplaats! Ik heb een bod van 30 euro inmiddels *\o/*

€31.50 kom ik het meteen halen! Wat is je adres
}:0

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 09:55

Oei, ik ken Merileth ook niet, maar vind zeker niet dat ze hierin doorschiet. Ja dit kost energie, maar dit kan je niet even naast je neerleggen. Tenminste: niet iedereen. Ik zelf dus ook niet, dus veel herkenning. Maar een ander wel, en die begrijpt dit idd niet. (Vaak discussies met mijn broertje hierover, wij zijn van die tegenpolen. Hij vindt dat ‘ik maar moet loslaten of flexibel zijn’ en ik snap niet dat hij ‘zich er zo makkelijk overheen zet en de situaties zich niet eens meer herinnert’. Maar blijf in gesprek, anders gaat het echt mis)

Dus ja, ik snap het goed en voel je frustratie en ook machteloosheid.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 09:29

Dat had mijn dochter ook en is idd in de kraamweek doorgeknipt. Niks geen verdoving hoor. Nu zal het bij een volwassene wat stugger zijn maar dit zal prima bij een tandarts kunnen!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 16:58

Dat ik met pech langs de weg sta. Zou privéles hebben, best belangrijke zelfs ivm zadel testen.
Geen idee wat er aan de hand is, maar alles lampjes gingen branden en kon niet meer sturen: kon gelukkig het tankstation opdraaien naast me. %)