Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 13:10

Morganlefay schreef:
Cowboy55 schreef:

Waarbij die automobilist dan ook nog het risico loopt dat zijn achterligger op hem klapt terwijl de onnozele fietshufter weg peddelt zonder ook maar enig idee te hebben wat ie zojuist veroorzaakt heeft.


Of de automobilist waarbij op rotondes de richting aanwijzers niet in het extra accessoires pakket zit.


Maar die dat compenseert met een illegale 5-tonige toeter die 'Dixie' speelt op 110Db?

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias


Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 12:23

Shaggy09 schreef:
Aan degene aan wie ik mijn lieve paardje heb verkocht 3 jaar geleden.
Ze stuurde vorig jaar een berichtje dat ze haar gaan verkopen en ik vroeg nog expliciet om te laten weten aan wie ze verkocht word.

Stuur dr net weer een berichtje om te vragen aan wie ze verkocht is, maar dat weet ze niet en ze wilt weten waarom ik dat wil weten...

Nu weet ik dus niet waar of bij wie ze staat. :(
En hoezo weet je niet aan wie je je paard verkoopt, jezus.


Natuurlijk weet ze dat wel. Alleen heb zij en/of de nieuwe koper niet de beheofte om dat jou te laten weten.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 09:46

Dat 'prutsen' de nieuwe prestatienorm lijkt te zijn geworden: leveranciers die gewoon niet opduiken of een paar uur van tevoren afbellen, of wel opduiken en het werk op zijn best half uitvoeren en weer vertrekken.

Of het nu gaat over de poetsvrouwen, de gast die de drankautomaten bijvult en onderhoudt of de arbodienst die onze mensen moet vaccineren maar gewoon 2x afzegt en inmiddels na 3 maanden dus nog steeds Jack Sh*t voor elkaar heeft gekregen, ze doen maar wat en verwachten daar ook nog voor betaald te worden.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 09:58

theadora99 schreef:
Doef schreef:
Dat ik niet weet hoe je hanetred uitspreekt...


Haa-neh-tret toch? Hahah


Vorige week sprak ik iemand die het de hele tijd had over een Oohniesie. Ik maar denken wtf is een Oohniesie? Later kreeg ik een mail van die persoon. De Oohniesie was een Onesy..... :roll:

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:05

xPabloBokt schreef:
Lau schreef:
Dat ik eigenlijk honger heb maar geen zin heb om mijn bed uit te gaan.


Ik ook zoiets, maar ik heb geen zin om naar buiten te gaan en naar de winkel te lopen want ik heb niks in huis. :')


Ga iets doen in de hal, keuken, badkamer of wc. Dan slaat je kat weer op hol. Daar wordt je maf van. Dus vlucht je je huis uit....naar de winkel.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:31

FennyPower schreef:
Dat ik al voor de zoveelste keer zeik nat thuis kom deze week en het droog is wanneer ik binnen sta. -O-


Dat is bij de meeste mensen wel zo hoor. Dat het droog is als je binnen staat. :+

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 08:12


.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 09:16

MarlindeRooz schreef:
Ik ben bezig met een dossier, ik studeer Nederlands. En nou heb ik al 2 d/t fouten uit 1 zin gehaald en één iemand zegt "en ik was niet de enigste". We zitten in het derde leerjaar. 8)7


Dat is een goede zaak. Daardoor blijven ouderen zoals ik populair op de arbeidsmarkt. Op enig moment zijn we volledig ingehaald door de toekomst (dichterlijke vrijheid, jawel) en hebben we inhoudelijk geen idee meer waar we het over hebben, maar we kunnen nog steeds het verhaal van iemand anders perfect op papier zetten.....iets dat die ander nooit gekund heeft. :+

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 13:02

DeMolenhoek schreef:
Oh ik ken het. Er zijn dozen verhuist die nog niet open waren geweest sinds ik bij mijn vriend ben ingetrokken _O-


Die zouden bij mij met stip op de nominatie staan om weggegooid te worden.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:41

Britta31 schreef:
Dat de halve deurklink van de hobbykamer zoek is.


Pardon? Oh wacht, je bedoelt aan 1 kant van de deur is de klink weg?

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:43

Britta31 schreef:
Ja -O-

En die is zoek?
Sorry, maar _O- _O-

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 08:43


.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 10:07

_Dreamer schreef:
Jikkeee schreef:
Dat ik stress heb of ik mijn cv en mijn motivatiebrief een opmaak moet geven, maar ik ga solliciteren voor een serieuze stage. Mijn 'saaie' materiaal volstaat prima, lijkt me. Maar toch krijg ik stress omdat mijn klasgenoten wel voor een opmaak gaan en ik niet :+


Ik werk als recruiter, en iemand die moeite genomen heeft om zijn cv een beetje persoonlijker te maken is toch echt een stuk leuker om te lezen! :)


Dat is dan de 1 voor de ander. Geef mij maar gewoon de feiten. Droog, kort, gegroepeerd.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 12:54

xPabloBokt schreef:
Aan een klasgenoot die elke week standaard gewoon een uur te laat de les in komt kakken.

We werken allemaal in de horeca dus ja om 10.30 op school zijn is "zwaar". Maar we moeten het allemaal dus kom gewoon op tijd.


Mwah....1 concurrent minder op de arbeidsmarkt. Lekker aan laten kl0ten......

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 13:36

Dorus schreef:
Britta31 schreef:
Ben je alleen?Of op een plasic stoel gaan zitten in de douche.

Plastic kan zacht worden van het warme water. Zo is mijn man ooit door een stoel gezakt tijdens het douchen met een gebroken poot.


Nou ja, als die stoel al een gebroken poot had was het ook vragen om problemen..... :+

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 11:27

Boompje1985 schreef:
Aan de moraal ridders in fok topics. Laat mensen toch hun eigen keuzes maken, prima dat je het er niet mee eens bent maar om dan gelijk met tekst en uitleg je eigen mening te geven vind ik niet zo netjes als er niet om gevraagd wordt.


De woorden “FOK” en “netjes” komen elkaar zelden tegen......

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 08:15

Rebecca schreef:
Geërgerd aan mijn sloffen , ze planden een sabotage. De ene rende weg en de ander bleef staan , grond zag er mooi uit |o


_O- _O- _O- Als je dit soort beschrijving vaker weet te produceren zou je boeken kunnen gaan schrijven.

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 07:37

Flying_Angel schreef:
'Die zonsopgang, zo mooi. Echt een cadeautje!'
:x


Ja, echt BIZAR mooi...... _-:(

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias


Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 11:52

Amira_ schreef:
Een bestuurbare auto die al een half uur constant heen en weer wordt gereden voor ons huis. Hij gaat minstens 30 km/h en er komt een heel irritant geluid vanaf :+


Wees blij dat ie bestuurbaar is.....anders was het geluid wellicht nog veel irritanter. :D

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 12:49

Ineke2 schreef:
Maflinger_S schreef:
Mwah, van een niet-bestuurbare auto heb je maar 1x last.

Nee hoor, dat hoeft niet. Met Pasen kwamen er veel tour auto’s voorbij en soms ging dat niet zachtjes... sommigen kwamen dan rustig 3x voorbij. Terwijl ik in de tuin bij mijn broer zat.


:') _O-

Je mist het (melige) punt

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Cowboy55
Berichten: 8444
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 07:12

xDenies schreef:
Mensen die het nodig vinden om met de hele familie uit het raam te kijken als ik met mijn hond bij de oversteek sta. Dat is al weken zo en vandaag kon ik me niet inhouden om naar ze te zwaaien. Toen was het wel direct klaar :')


??? Wat is er dan zo interessant aan jou en/of de hond en/of de oversteekplaats dat hele volksstammen menen te moeten kijken?

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, janineskolla, Jannie79, Jive03, Jolynne, Laurora, Mayasfrenk, meniekske, MissBambi, Mizora, Pieneappel, rocky_1995, scrabbel, Selina, senna21, Tatjanaa, Typhoon, xTammyy, Zick_Zack en 62 bezoekers