Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 08:50

Aan dat ik mezelf te dik vind.
Ben 1.84 en weeg nu 72 kilo, maar mijn doel is weer 67 kilo.
Ik ben niet echt dik. Maar wat meer heupen misstaat nogal met borsten die je met een vergrootglas moet zoeken. :')


Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 12:36

lotthje schreef:
Het weer van morgen en geen beschikking hebben tot een binnenbak :roll: [ [url=m/25y9Wi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel herkenbaar. Irriteer me er dood aan.
En normaal is het niet erg. Maar met een dikke 9 maanden drachtige merrie zit er niet meer in dan rustige buitenritjes.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 19:24

ScarOfWars schreef:
Aan alles op het moment. Schiet mij maar lek. Ik wil naar bed en daar een hele week blijven.

Herkenbaar. Laat me slapen.
Knuffel voor jou Shar.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 08:48

Aan mijn smalle enkels.
Nu dus maar Petrie Coventry's op maat laten maken. Mweh.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:22

... aan en vriendin van mij die doet alsof ze 'beter' is. Ze is student en heeft Atheneum gedaan, dus inderdaad slim. Maar slim en verstandig zijn twee verschillende begrippen.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 20:59

Rawr schreef:
Esaqar schreef:
... aan en vriendin van mij die doet alsof ze 'beter' is. Ze is student en heeft Atheneum gedaan, dus inderdaad slim. Maar slim en verstandig zijn twee verschillende begrippen.


En ze is nog je vriendin omdat?

Overigens maakt een opleiding iemand ook niet slim. Sommige mensen kunnen heel goed leren en halen zo hun papiertjes maar vaak ontbreken andere kwaliteiten waardoor ze nooit succesvol worden in de werksfeer. Ik ken meerdere personen die vanuit hun opleidingen een bepaalde 'air' hebben en die al hun hele leven vastzitten in banen waarvoor ze zichzelf te goed vinden maar die nooit verder komen omdat ze de people-skills missen of omdat de mensen die ze verder kunnen helpen het ze de kans niet geven vanwege hun persoonlijkheid om omdat ze eigenlijk helemaal niets kunnen.

Deze week heb ik ik een man leren kennen die letterlijk achter een kruiwagen op de bouwplaats is begonnen en op elke werkplek waar hij was bedacht hij dat hij vanuit zijn ervaring het werk van zijn werkgevers en leveranciers beter kon doen en nu is hij multimiljonair en leidt hij meerdere succesvolle bedrijven. Natuurlijk kan een goede opleiding helpen om ver te komen maar uiteindelijk zijn gedrevenheid en ervaring veel belangrijker. Oh, en een beetje geluk hebben we allemaal nodig. :)

... ze verder wel erg aardig is.
Spoiler:
(Ondanks dat ze vorige week een pleziertje heeft gehad met mijn ex en ze me zojuist een tikkie stuurt van €2,50 voor een biertje wat zij mij dit weekend gaf. Ik heb haar vervolgens een tikkie van €0,76 terug gestuurd voor de twee sigaretten die ze van me kreeg. :7)

Ik ben het verder helemaal met je eens. Een papiertje is handig, maar uiteindelijk is ambitie en ervaring belangrijker. En die 'air' is heel herkenbaar maar ik probeer het te negeren. Heb wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan deze vriendin. (Zoals een merrie die op knappen staat :o)

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 19:28

Gewoon een kl ote dag gehad, en als afsluiter laten onze buren van 't werk nog even pallets tegen m'n auto aan vallen, welke nu een deuk heeft.

Wordt natuurlijk vergoed vanaf hun. Maar ik baal er flink van.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 20:22

Ik wil vet graag naar een van de concerten van de Staat... maar ik ken niemand die ook van die muziek houd... -O-

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 21:17

Daenerys schreef:
Esaqar schreef:
Ik wil vet graag naar een van de concerten van de Staat... maar ik ken niemand die ook van die muziek houd... -O-

Dan ga je toch alleen? Ik zie vaak zat mensen alleen op concerten, helemaal niet raar. Zonde om het te missen! :)

Dat ga ik denk ik ook doen, mits ik bij een vriendin daar kan crashen. Want het is anderhalf uur rijden.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 08:10

Ik erger me er aan dat ik mijn paard en haar knappe scheurijzer baby Mercedes al 2 dagen niet heb gezien. Vanavond weer gelukkig!

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:52

De 'Heb jij een kinderwens' vraag.

Einde gesprek.

Ik baal er bijna van dat ik niet het standaard huisje-boompje-beestje leven wil.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 08:00

black_kelpie schreef:
Esaqar schreef:
De 'Heb jij een kinderwens' vraag.

Einde gesprek.

Ik baal er bijna van dat ik niet het standaard huisje-boompje-beestje leven wil.

Fijn hè. En dan vooral de "oh maar dat komt nog wel hoor" er achteraan. Nee mens dat komt niet, hou je muil _-:(

Naja ik was dus met een jongen aan het praten... Dus dat zal wel niks meer worden hahahahaha.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 08:01

MarcoBorsato schreef:
Mijn partner en ik hadden voor de grap gedaan alsof onze relatie over was op Facebook. Dat is gezien door de dochter van een kennis van mijn ouders en nu hebben die 2 traumatherapie nodig want ze kunnen het niet verwerken :') :') :')

Vervelende is dus dat ze daar mijn moeder over gingen appen, echt zo triest.

Hahahaha ah wat :')


Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 07:46

Wordt gisteravond random op 40 meter afstand, midden in het centrum van ons dorp, uitgescholden voor 'K*twijf' door een vriend van mijn ex... Inmiddels is het al 2,5 jaar uit... Maar oké. Lekker volwassen.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 01:21

Faalangst. Kan wel janken

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 06:29

Fireheart schreef:
Dat ik vannacht duizend keer wakker ben geworden en daardoor nu onwijs moe ben -O- wordt een leuke werkdag dit

Lotgenoten! -O-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, Berdien, BingBot, ComscoreBot, daiswees, Dayna, ElsbethG, Facebook, Grainey, IASCrawler, Jade91, Jorissie, Kaetibangsi, Kimmie235, lobkew, luuntje, LWDaisy, Nathalie__, Polarize, purny, salatiga1995, Vaiqua, Zwerte en 55 bezoekers