Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 22:10

DeMolenhoek schreef:
Europa niet toch? Vanuit de Usa etc wel.

Ik erger mij aan al de naamsveranderingen. Moet nu constant uitvogelen wie wie is.

Ja maar ik moet echt uit Korea bestellen, want in Europa hebben ze wel lagere verzendkosten en idd geen btw maar albums kosten daar per stuk wel veel duurder en ze hebben de helft niet, dus dan neem ik nog liever een gok me de btw.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 21:12

Asvinia schreef:
De roostermakers op school.. Hebben een rooster gemaakt met dubbele lessen en een les waar de docent om die tijd niet eens kan.. Vorige blok moesten docenten ook al zelf het rooster in elkaar zetten, omdat die makers de meest onzinnige tijden erop zette.. Echt, kom op zeg..

Ik erger me ook aan de roostermakers, want mijn school begint over 1,5 week er is nog steeds geen rooster. Echt ontzettend irritant, ik heb afspraken die ik moet inplannen maar dat gaat zo niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:45

Duo. Ik heb een lening dus ik was vandaag aan het kijken op de site en daar stond hoeveel ik volgens hun heb opgebouwd, alleen nu kijk ik naar mijn afschriften en ik heb dat totaal bedrag bijgeschreven van duo komt niet overheen met wat hun zeggen met een verschil van bijna 3.000 euro. Ben hier echt niet blij mee en snap er ook niks van. Ik ga niet zoveel terug betalen als ik dat niet eens ontvangen heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:49

MarJon schreef:
[***] schreef:
Duo. Ik heb een lening dus ik was vandaag aan het kijken op de site en daar stond hoeveel ik volgens hun heb opgebouwd, alleen nu kijk ik naar mijn afschriften en ik heb dat totaal bedrag bijgeschreven van duo komt niet overheen met wat hun zeggen met een verschil van bijna 3.000 euro. Ben hier echt niet blij mee en snap er ook niks van. Ik ga niet zoveel terug betalen als ik dat niet eens ontvangen heb.


Zit je ov hier niet bij in? Ontvang je een deel aanvullende beurs die er bij is opgeteld?

Nee ov staat apart vermeld, dus niet bij het bedrag van de lening (ik heb lening + collegekrediet oid). Toen ik net begon met de studie heb ik een paar maanden aanvullende beurs gehad, daarna niet meer. -O- Dat is ook een gift en totaal maar iets van 500 euro dus stel dat dat het zou zijn komt het alsnog niet uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 16:36

Iemand achter me die gaat toeteren omdat ik niet snel genoeg van 20 naar 80 km kan komen. Ja mijn auto gaat nou eenmaal niet zo snel
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-22 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 08:00

Dat de bus gewoon doorrijd terwijl ik netjes stond te wachten!! Fijn om de derde dag van mijn stage al een half uur te laat te komen doordat ik nu de volgende bus moet nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 17:09

Dorus schreef:
[***] schreef:
Dat de bus gewoon doorrijd terwijl ik netjes stond te wachten!! Fijn om de derde dag van mijn stage al een half uur te laat te komen doordat ik nu de volgende bus moet nemen.

Heb je wel je hand opgestoken om aan te geven dat je mee wil?

Nee, is dat een ongeschreven regel? Ik kan me haast niet voorstellen dat hij me niet gezien heeft, het is in een hele rustige straat en ik zat ook niet in een bushokje maar ik stond daar echt aan de stoep. Lijkt me niet dat ze dachten dat ik daar 's ochtends ben gaan staan om op de trein te wachten ofzo. Maar gelukkig vonden ze het op mijn stage niet erg en de volgende keren ga ik wel gewoon zwaaien dan.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 17:29

Het is maar 1 lijn en ik heb het niet zien staan, maarja leer voor de volgende keer al had ik hem wel even zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 17:55

Trui schreef:
zijn er echt mensen die niks weten over je hand opsteken ? :+ dat had ik niet gedact

Nou blijkbaar wel he ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 21:06

Dat ik de hele dag mijn werktelefoon overal meeneem, niemand belt, en dan sta ik onder de douche om half acht en dan belt er iemand, met een privé nummer dus kan ik ook niet terug bellen. :roll: Zal vast niet zo belangrijk zijn denk ik dan maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 20:04

Mijn marktplaats account die opeens geblokkeerd is. Bij die betaalverzoeken zou je namelijk een kopie van je id moeten doorgeven en dat heb ik niet gedaan. Nou daar was ik niet van op de hoogte dus ik heb even gekeken en dat moet alleen als je hoge bedragen laat betalen wat bij mij niet het geval is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 23:39

Dat iemand denkt dat ik dom ben ofzo. Ik verkoop een ticket en dan vragen ze of ze er een foto/screenshot van de ticket van mogen, ja het is een e-ticket dus als ik dat stuur dan hoef ik hem niet meer te verkopen he :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 14:16

Ineke2 schreef:
Ik zou dat doen, maar wel in een fotoshop programma even de gegevens om binnen te mogen weghalen O:)

Dit is echt een goed idee, of de QR code ff veranderen ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 16:54

oomens schreef:
Fireheart schreef:
Dat mijn vader mijn vleesvervangers ‘smerige troep’ noemt. En dan boos worden als ik hem daarop aanspreek, dat ik dat niet zo netjes vind %)
Ik loop toch ook niet te miepen om het feit dat hij wel vlees eet.

Nou ja, het is vaak wel een soort vreemd fabrieksmateriaal waar die dingen van gemaakt zijn. Niet gewoon een herkenbaar stuk dier of iets dergelijks, maar een kunstmatig bijeen geplakte eiwitsubstantie met zout en smaakmakers erdoor. Kan mij best voorstellen dat mensen dat een vies idee vinden. Als ze consequent zijn, dan zouden ze separatorvlees alleen wel minstens zo afstotelijk moeten vinden.

Als ik een gehaktbal zie liggen is dat niet echt een herkenbaar stuk dier ofzo hoor. En bij vlees zitten er ook gewoon specerijen door. En dan nog, prima dat je het een vies idee vindt maar het is niet nodig omdat op zo'n manier te zeggen. Ik vind lijken eten ook een vies idee maar als ik iedereen daarop zou aanspreken wordt het niet echt gezellig denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 20:31

Outlook, wat een gedoe om van account te switchen zeg pff, super irritant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 18:14

Dat ik zaterdag perse uit moet terwijl ik daar geen zin heb en dit ook al 1000x heb gezegd _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 09:41

TessaxQuincy schreef:
Dat ik 17 ben en dat mijn gezicht nog onder de pukkels zit, :


Fireheart schreef:
Troost je, ik ben 24 en ze zijn er nog steeds hoor :')
Ligt ook een beetje aan je huid denk ik


Nouja het kan inderdaad alle kanten op. 'Vroeger' (ben nu 21 :') ) was mijn huid echt super mooi, gewoon even en bijna nooit last van puistjes, maar sinds een jaar regelmatig last van puistjes en onevenheden. Terwijl ik nu juist heel gezond eet en allerlei middeltjes voor mijn huid heb gekocht. Het leven is oneerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 18:04

Dat ik vandaag vrij was en nu een weekendgevoel terwijl ik morgen nog de hele dag college's heb, ik heb juist zo'n zin in uitslapen. Eerder vond ik het nooit een probleem om vroeg op te staan maar de laatste tijd kost het me echt veel moeite. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 09:43

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-22 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:21

Last van m'n onderrug
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-22 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 17:56

Een ambulance die bij de stoplichten op de baan voor rechtsafslaan door het rode stoplicht rechtdoor reed. Levensgevaarlijk. Doe de geluids- en/of lichtsignalen aan of hou je gewoon aan de verkeersregels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:06

Docent die niet reageert, ik heb al twee keer een mail gestuurd maar gewoon geen reactie.. Hij hoeft alleen maar een cijfer in toe voeren die ik al gestuurd heb. Ik kan hier toch echt niks mee -O-


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 19:19

Nederlanders die op Facebook op de reacties van andere Nederlanders gaan reageren, maar dan in het Engels inclusief spelfouten. Stoer zeg :') Reageer gewoon in het Nederlands...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 22:05

Daphx93 schreef:
Dat is naar bed wil, maar de hondjes moet uitlaten en ik daar geen zin in heb.

Ik ook, ik heb geen zin meer om naar buiten te gaan :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-04-19 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 10:29

Dat ik uitgleed op de trap en zo met mijn elleboog op de traptrede klapte, auw. -O-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Animal, GrapeshotBot, Hootje, LiDi, Mutsie93, nano, Pferdchen, pjer, PlukenKrul, VosjeN, xxxmh en 62 bezoekers