Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 23:42

Dat ik een soort van nerveus ben voor morgen. Weer een dagje softballen met mijn oude team op een vriendschappelijk toernooi. Al 2 jaar niet gespeeld, maar toen ook niet echt wedstrijdspanning want ik bakte er toch niks van of had weer een Spike in mijn voet/geslagen bal op mijn enkel _O-. Dus ja, hopelijk is dat morgen gewoon over en lekker een dagje in de zon weer eens spelen.

Misschien ben ik nerveus over of ik nog wel in mijn tenue pas B-)


Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 18:02

Mandarijn schreef:
Dat het blijkbaar heel lastig is om een huisarts te vinden in mijn nieuwe woonplaats. Of ze nemen pertinent geen mensen aan, of ze werken met postcodes en val ik erbuiten.
Ellende is ook nog dat ik ook echt een afspraak nodig heb.

Anders gewoon naar een huisarts in de buurt bellen als zijnde ''passant''. Ze mogen je dan niet weigeren, ook al hebben ze patiëntenstop. Het is dan eenmalig maar kan je wel je klacht behandelen. Kans zit er wel in dat je het consult zelf moet betalen en het later terug krijgt van de zorgverzekering. Gelukkig zijn die bedragen niet te vergelijken met een ziekenhuisconsult :).
Laatst bijgewerkt door Loeky01 op 01-04-19 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 07:47

Na de B eterbed en I kea heeft nou ook de glazenzetter zijn administratie niet op orde en kon hij maar één raam plaatsen in plaats van twee *\o/*. We wachten toch nog niet genoeg en een student heeft meer dan genoeg tijd op een dag om de deur open te maken voor jullie :j

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 14:18

Dat ik al 2 uur naar mijn laptop heb zitten staren en nog geen woord getypt heb 8)7

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 14:30

theadora99 schreef:
Jikkeee schreef:
Dat ik al 2 uur naar mijn laptop heb zitten staren en nog geen woord getypt heb 8)7

Jawel, in dit topic *\%/*

Afbeelding

Ik moest wat in mijn schooldocument typen :+

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 23:05

Dat ik te laat ben begonnen (wederom) met een project voor school, ik morgen een mega drukke dag heb. Vandaag overdag in mijn stress ben blijven hangen en nu dus nachtwerk mag gaan doen. Alsnog 1 deadline niet ga halen en ook nog een mega belangrijk sollicitatiegesprek heb om kwart voor 10. Yay

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 13:49


Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:59

MarlindeRooz schreef:
Dat ik die studio waarschijnlijk niet krijg.

Jeej geen vriendje meer en geen studio. TOP WEEK!

Deze is ook nieuw voor mij...


Balen van beide in ieder geval :(:). Sterkte... Geniet van de macdonalds en ga lekker huizen tinderen, zal je vast een boel stress schelen :j

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 11:23

De persoon naast mij die tijdens het tentamen iedere ademhaling zijn neus echt heel diep ophaalde. Heb geen misofonie, maar dat werkte toch behoorlijk op mijn zenuwen :=

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 08:34

Mijn klasgenootje die reisje nummer 3000 maakt dit schooljaar :roll:. En vorige week mega boos werd op mij toen ik haar aansprak op haar werkhouding. Wordt inmiddels genegeerd en ze praat niet meer tegen mij :+. Go HBO social studies. Je zit hier vast op je plek :=

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 11:35

Dit hoorcollege. Jemig. Ben ik hiervoor mijn bed uit gekomen? Er staat 2 minuten per dia, geen 6. En nee, ik ben niet misschien geboeid in jouw levensverhaal en jouw eigen verzonnen theorie.


En dat ik twijfel om een paar mensen weer te benaderen waar ik het contact mee ben verloren maar heel erg twijfel of zij nog wel behoefte hebben aan contact.

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 09:35

Anoniem schreef:
Anoniem schreef:
Dank jullie.
De behandeling en medicijnen zijn stop gezet en hij is nu alleen op morfine gezet. Hopelijk slaapt hij vannacht rustig in.

Vanmorgen om 05.30 is hij vredig heengegaan.

Gecondoleerd. Fijn dat hij vredig heeft mogen gaan Y;(

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:51

Niobe schreef:
Mijn ergenis vandaag is dat ik op Elfia was en gewoon niet mensen durf aan te spreken om een minishootje te houden. Ik weet dat mensen dat leuk vinden en toch voel ik me dan alsof ik hun tijd ga verdoen.
Uiteindelijk heb ik maar met 1 persoon geshoot die ik ken en daarna heb ik het weer de schuld gegeven en het opgegeven -O-
Morgen nieuwe poging.

Maar lieve schat, jouw foto’s zijn prachtig. Ergens weet je al dat jij hun tijd niet verdoet. Plak desnoods een briefje op je rug; spreek mij aan voor een mini shoot :).
Je werk is echt heel gaaf. Ik zou daar als model onwijs blij mee zijn. Hoop dat je je vandaag wat zekerder voelt en wat meer je ding kan doen. Gun ik je :*. Ben je niet met een andere fotograaf samen vandaag?


Ik erger me aan het feit dat ik gisteren voorgevlochten had waardoor ik vandaag alleen nog hoefde te knotten. Gaat altijd goed, behalve gisteren dus... & dat de zenuwen ineens begonnen gisteren voor het slapen gaan..

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 21:47

Dat er al weer zo veel vliegen zijn dat de vliegenkappen al van zolder getrokken mochten worden en dat paard ook meteen begint te schuren ;(

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 19:36

oomens schreef:
Cayenne schreef:
Aan het Nederlandse klimaat en dan met name de droogte.

Dat is toch nog niet zo heel droog? Het weer wel, maar dat is iets anders.

De grond is ZO ontzettend droog. Neemt geen water meer op. Hele droge zomer & winter. Nu de volle zon weer, dus ja het is heel droog. En ik erger me er ook aan _O-

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 06:53

Wedstrijdshirt kwijt. Had nu al aan het knotten willen zijn...

& dat ik door mijn instructrice twijfel over mijn nieuwe witte rijbroek met grijs zitvlak wat ik zelf wel vet vind maar volgens haar niet slim was


Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:27

Ineke2 schreef:
Jikkeee schreef:
Wedstrijdshirt kwijt. Had nu al aan het knotten willen zijn...

& dat ik door mijn instructrice twijfel over mijn nieuwe witte rijbroek met grijs zitvlak wat ik zelf wel vet vind maar volgens haar niet slim was

Hoop dat je je shirt snel vind, geen reserve? Of 1 kunnen lenen?

Niet onzeker zijn over je broek. Jij vind hem mooi en het is toegestaan dus niemand hoeft daar wat over te zeggen.

Succes!



Thx Ineke en Benthh! Helaas te laat gezien maar heb m wel gewoon aangehad. Jasje valt zelfs over het zitvlak heen dus helemaal geen probleem en kan er wel gewoon van genieten als ik er af ben. Blij mee.
En shirt uiteindelijk gelukkig nog gevonden! Was maar goed dat ik laat was, want had alsnog te lang ingereden en flink wat punten laten liggen..

Daarmee dus mijn ergenis van vandaag, dat paard eigenlijk nog niet helemaal L klaar is. Ik daar in theorie alleen met wijken punten voor zou laten liggen maar dat ik er ZO van baal dat ik de rest van de proef blijf balen en nog veel meer punten laat liggen.... soms ben ik echt jaloers op de mensen met paarden die het al eerder gedaan hebben of gewoon een makkelijke rug & achterhand hebben..

Sterkte met de boete... ik zou ook bezwaar maken. Het is in theorie een zondag.

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 10:38

Ineke2 schreef:
Dat ik opeens erg nerveus ben voor een sollicitatiegesprek straks.

Succes!

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 12:09

Ineke2 schreef:
Jikkeee schreef:
Succes!

Bedankt :D

Inmiddels alweer lang en breed thuis. Vond het wel goed gaan, maar je weet het nooit want er zijn maar weinig gesprekken die écht niet goed gaan of waarvan je denkt dat word echt niks :)

Fijn dat het goed gegaan is! Altijd lastig om in te schatten wat de tegenpartij vind he.. ik zit nu ook al de hele dag te wachten op een belletje van mijn sollicitatie. Ben zelf ook erg nerveus :+

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 17:23

Ineke2 schreef:
Haha dat afwachten is inderdaad daarna het ergste :D
Er zijn meerdere kandidaten dus ja voor mij ook nog spannend.
Morgen mag ik naar een (ander) bedrijf voor een 2de gesprek *\%/*

Ik duim ook voor jou!

Oh super! Fijn zeg :D. Succes dan weer morgen :j

Ik ben helaas afgewezen. Nu geen opties meer open voor mijn stage komend jaar. Misschien nog 1 optie proberen, anders routes aanpassen en eerst een minor volgen en dan weer eens gaan verdiepen in stage.

Helaas ook nog schade gereden aan de auto, dus mijn dag kan niet meer stuk vandaag |o. Hopelijk klap ik er zometeen ook niet hard vanaf met het oefenen voor het viertal. Voor pony en mij voor het eerst. Na alle tegenslag vandaag verwacht ik vanalles behalve het goede :+


Marcella schreef:
Dat de 2 kiezen getrokken zijn, maar nog nooit zoveel pijn gehad heb. Bleken 2 lange kromme wortels aan te zitten. Laatste kies moest zelfs mijn kaak een stukje verder open geboord worden. Wortel weigerde los te laten. En er was inderdaad ook nog een ontsteking aanwezig.

Oef klinkt heel pijnlijk.... Maar wel beter dan evt bof.. Fijn dat ze er nu uit zijn, beterschap!

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 20:30

De rooklucht van mijn onderburen die door mijn raam heen komt. Erg ranzig als niet-roker zijnde.

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 23:01

De bioscoop. Of thans, het publiek in de bios. Ik betaal genoeg geld om de film te zien, dan hoef ik niet naar jullie gekakel te luisteren...

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 21:30

sureido schreef:
Word over 1.5 u 22 jaar en vind dit echt oud :+

Oef die ken ik :+. Het mag van mij nu wel stoppen dat ouder worden



Ik erger me aan mezelf, heb genoeg te doen. Maar ik doe niks. Waarom kan ik nou niet gewoon beginnen met het doen van mijn simpele dingen :roll:

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 20:20

Al het eten op social media :(. Nu heb ik zin in chocola. En ijs, en aardbeien en en en en ... -O-

Loeky01
Berichten: 7312
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 21:26

Sorry dames :(



Lonneke, door jou heb ik nu wel een liedje in mijn hoofd :'). Staan we weer quitte?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, herous, katinker, Kimberly520, Love_Rosie, Malissaa1, MDWStables, MuffinX en 68 bezoekers