Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 12:21

Maflinger_S schreef:
Bokkers feliciteren gaat alleen maar als de betreffende bokker zijn/haar geboortedatum in het profiel heeft gezet. Dan komt er een kado-icoontje bij je naam op je verjaardag. Dat zou je dus zien als je dezelfde dag op ongeveer dezelfde tijd in hetzelfde topic post.
Weet niet of dit bij iedereen bekend is?

Ik ging er van uit dat ik er niet bij hoefde te zetten; aaaaals het kadootje naast je naam ze ook nog eens opgevallen is. ;)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 08:47

Dorus schreef:
Dat er om 8u al Turken mensen in de wijk aan het struinen waren terwijl de garage sale pas over een kwartier begint.


:7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 11:16


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:04

Amandavd schreef:
Aan dat iedereen altijd maar commentaar moet hebben. Hou toch gewoon eens je smoel dicht. Niemand zit te wachten op jouw nutteloze mening.

Ik bedoelt dit in het algemeen.

Lekker he om dat soms gewoon te uiten? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 15:32

Tigress schreef:
Dat ik in de winkel moest niezen. Op zich geen ramp, even een bescheiden niesje terwijl ik mijn neus in mijn elleboog verberg. Vervolgens komt me er toch een nies! :oo
Het kwam er met een kracht uit waar NASA trots op zou zijn, zodanig dat al het snot wat zich in mijn holtes verstopt had de buitenwereld kon gaan ontdekken. Snot overal...prachtig glimmend op mijn zwarte vest...met een volle rij mensen achter mij -O- Dat akward stille moment volgde, waarna de kassière mij gauw een papiertje aan bood, en mij kon begeleiden waar ik al mijn uitgeniesde lichaamssappen had verstopt _O- Ik had snot op plaatsen waarvan ik me heel erg af vroeg hoe het daar kwam :')
Afijn, even een zwaar genant momentje. Tuurlijk, het kan iedereen overkomen. Maar om nou iedereen te laten zien hoe kundig mijn lichaam mijn neusholtes weet te legen zonder dat ik er controle over heb, is toch wel even een dingetje :+

:(:)

Spoiler:
_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 12:09

hagelslag schreef:
Moet straks na de kaakchirurg 8)7

Wat ga je doen na de kaakchirurg dan?
Of ga je naar de kaakchirurg? In dat geval, succes!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 09:59

Hoe leuk ik dit topic ook vind als tegenhanger, ik ben verder toch echt team genieten! En ik zie zoveel liever dat iemand geniet of iets in het leven een kadootje vindt dan dat echt alles en overal slecht, stom en negatief is.
Maar doe het voor jezelf, niet voor een ander. Als het niet oprecht is, maar echt een kodakmoment voor de buitenwereld erger ik me er ook aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:26

Dat je in Nederland een huisdier om vanalles aan redenen een spuitje kunt laten geven, maar dat je wel machteloos moet toezien hoe een zieke man van 86 moet smeken of hij alsjeblieft dood mag.
En dat het antwoord dan nog nee is ook. Omdat er geen euthanasieverklaring is en het daar nu te laat voor is.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 20:38

Dank jullie.
De behandeling en medicijnen zijn stop gezet en hij is nu alleen op morfine gezet. Hopelijk slaapt hij vannacht rustig in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 06:29

Anoniem schreef:
Dank jullie.
De behandeling en medicijnen zijn stop gezet en hij is nu alleen op morfine gezet. Hopelijk slaapt hij vannacht rustig in.

Vanmorgen om 05.30 is hij vredig heengegaan.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 07:49

Dank jullie wel. Heel lief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 12:21

Badeendje schreef:
Aan het vasciolose plaatje op de voorpagina, gatver.

Ik ben gelukkig niet de enige.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 08:43

Robijntjah schreef:
Aan sterfelijkheid.

Vanavond mijn kattenoma in gaan laten slapen...

:(:)
Sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 16:14

Jorex schreef:
Dat die gvd vis nooit de camera aan kijkt, ik wil naar huis.
Ik ben echt zo klaar met deze cichliden, echt ik zit nog liever op een lab te pipeteren |o

En mijn voeding wil ook van alles niks. Hij schiet alle kanten op met de ampères :7

vis? camera? :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 07:57

lotthje schreef:
Iemand op mijn weggeefhoek die standaard de 'ij' vervangt door 'y' dus dan krijg je 'zyn' bijv. Mens doe normaal zo moeilijk is het niet om gewoon een 'ij' te typen. Persoon in kwestie is ook nog 50 plus. |o

:')
Style in plaats van stijl vind ik er ook zo een :x


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 10:33

Giolli schreef:
Oh echt. Wij brunchen van 13 tot 15. :')

Dat is dan toch gewoon lunch.
Brunchtijd is tussen ontbijt en lunch.
Br(eakfast)(L)unch.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 16:55

Pratende mensen in de sauna. Die dan vervolgens nog beledigd zijn ook als je ze eerst vriendelijk wijst op dat het een stilteruimte is en daarna sssstttt doet omdat ze gewoon doorgaan. -:(-

Oh en aan mensen die je normale woorden verdraaien tot iets negatiefs en dan zielig gaan doen. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 17:31

Amandavd schreef:
Geen ergernis maar wel iets heftigs, vriend die is opgeroepen om hier om de hoek te gaan reanimeren. Pff, hoop dat ze het allemaal goedkomt met die persoon.

Oh jee.... Dat is zeker heftig.
Nou ik duim voor alle betrokkenen!
Je vriend zal straks ook wel een knuffel kunnen gebruiken zeg. :(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 16:38

Dat hysterische gedoe van mensen over acties tegenwoordig.
Neem nu Jumbomunten, die actie loopt t/m morgen. In een aantal zaken zijn die munten al op. Ja dat kan gebeuren. Het is toch gewoon "zolang de voorraad strekt." De voorraad strekt niet meer, het is op. OP = OP. Waarom dan janken en zeuren dat het zo ontzettend belachelijk is dat ze vandaag geen muntje meer kregen? 8)7 8)7
Nog even en niet alleen de kindjes staan in de kooien tijdens dergelijke acties van supermarkten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 17:51

maatje987 schreef:
Dat ik weer zo, n last van mijn linker knie krijg :( had gehoopt dat het weg zou blijven na mijn maagverkleining en inmiddels 71 kilo kwijt te zijn maar nee hoor blijkbaar niet |(

71 kilo? Wow. Daarvoor even een *\o/*
Maar balen van je knie.

Wat betreft mensen in de supermarkt, tja, die heb ik ook echt gewoon liever helemaal niet. Maar als iemand mij raakt uit onoplettendheid of desinteresse zeg ik daar wel vrij luid iets van. Dat hoeft niet altijd meteen onaardig te zijn. Kill them with kindness. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 20:12

Willl65 schreef:
Wat dacht je van geluidsopname van je mobiel aanzetten??

Wat dacht je van de reacties en daaruit voortvloeiende discussie lezen?? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 19:44

Jij staat zeker ook rustig te roken terwijl je je auto aan het volgooien bent met benzine?
Of met een kindje op schoot?
Of....nou ik kan even niets bedenken wat net zo bizar is.

Maar serieus, zo kun je niet zijn toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 20:51

Dat de foto's van deze kolibrievlinder niet beter gelukt zijn. Hij kwam vanmiddag zo gezellig bij de lavendel zwermen.
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 08:53

Caitlin_K schreef:
Aan het Chinese koppeltje tegen over mij in de tram. Ze eten een soort van Jelly achtige stinkende substantie; meisje kan normaal eten, de man, eet met zijn mond open en laat een stuk eruit vallen op zijn shirt, pleurt het op de grond naast mijn voeten (en de hond, want die heb ik mee), en dan spreek ik nog niet eens over het vieze gesmak. Wat vreselijk onsmakelijk weer. Zou hem bijna slaan uit irritatie. :=

Ik zou er ook onpasselijk van worden. Maar volgens Chinese maatstaven is deze meneer ontzettend beleefd naar zijn gezelschap toe die hem dat eten misschien heeft gegeven. Raar, maar waar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 09:11

Ineke2 schreef:
Door het op de grond te laten vallen?
Dat smakken is al vreselijk, maar ik weet dat Chinezen dat doen

Ook dat troep op de grond laten vallen vinden ze idd volkomen normaal, er komt (daar) immers (heel snel) iemand om het op te ruimen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, Birgit__, Cerosa, DieL_Zor, L_Flo, Paardennamen, purny, spookyskippy, TessaxQuincy, Zoolgangster en 58 bezoekers