Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 11:15

Stroomuitval.. 2x in wat 20 minuten?


ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 20:26

De vrienden van mijn broer die weer hier komen.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 22:32

SavannahNx schreef:
Dat ik echt denk dat ik een of andere spierziekte/reuma heb, maar de dokter al 6 jaar ontkent dat er iets is, en geen reden ziet voor bloedafname terwijl ik sinds mijn 14e niet meer door de knieen kan hurken, mijn polsen zo zwak zijn dat elke aanraking pijn doet en dat ik sommige dagen mijn jas niet aan kan doen omdat mijn armen niet kunnen buigen/draaien.

Ben echt bang dat er iets ernstigs is en dat ik dat zelf niet weet..


Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar kan je geen afspraak maken bij een andere dokter en dat die je laat doorverwijzen?

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 02:15

SavannahNx schreef:
Ja, alle dokters raden fysio aan. Ook alle keren netjes gevolgd, niets geholpen steeds waren ze “klaar en vonden ze het goed genoeg”.


Nou ja zeg.. Kan je niet iemand meenemen de volgende keer die je bijstaat? Ik zou op mijn strepen gaan staan voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 10:35

Onbekend iemand die mij op messenger een bericht stuurt.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 10:44

Ineke2 schreef:
ScarOfWars schreef:
Onbekend iemand die mij op messenger een bericht stuurt.

? Als je er niet op wilt reageren dan blokkeer en/of verwijder je dat gewoon?

Ik stuur soms ook een vraag naar een onbekende voor mij. Meestal krijg ik antwoord. Soms niet, tja ieder zijn keus.

Spam rapporteer, blokkeer en verwijder ik.


Nou punt is ze ontwijkt vragen. Ik vind het opzich niet erg, maar ga geen vragen ontwijken..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 13:28

De belfunctie van messenger. Bleh.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:43

Gesprek met een vriend momenteel, leuk gesprek hoor, daar niet van, maar nu heb ik weer twijfels.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 19:01

Wespen in huis


ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:07

oomens schreef:
ScarOfWars schreef:
Wespen in huis

Wat voor?


Veldwespen (iig dat zei de verdelger toen ie er eergisteren ofzo was). Ze zitten onder de dakpannen en nu dus in huis.

@Merileth yup.. nesten onder de dakpannen.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:45

Merileth schreef:
Ugh. Ik moet er dus echt niet aan denken. Ben allergisch als ik door die krengen gestoken word, dus dit zou voor mij echt horror zijn. Vooral sterkte ermee! Heeft de verdeler wel gespoten zodat ze dood gaan? Anders ben je er maar mooi klaar mee.


Ga ik wel van uit. Ik stond in de tuin met de puppy. Mijn pa was er bij.
Nadeel is wel dat wij een hoog dak hebben (en hij heeft alleen het achterste gedeelte gedaan, richting Plein, tuin).
Maar hij zei wel, mochten we binnen een week niet weg zijn, heb je gewoon garantie.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 18:26

Mijn jaloezie naar mijn broer toe.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 17:03

Nog meer Pa+puppy ergernissen

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 13:37

Dat ik nog steeds geen baan heb (het liefst full-time) en mam het erover had om misschien dan toch te studeren. Maar ja.. ik weet niet wat ik dan in godsnaam moet studeren.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 13:46

__Sannne schreef:
ScarOfWars schreef:
Dat ik nog steeds geen baan heb (het liefst full-time) en mam het erover had om misschien dan toch te studeren. Maar ja.. ik weet niet wat ik dan in godsnaam moet studeren.


Misschien een studiekeuze test doen?


Al meerdere keren gedaan en er kwam gewoon niks bruikbaars uit.. Was ook nog eens een uitgebreide studiekeuzetest

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 14:00

_Cassidy schreef:
ScarOfWars schreef:

Al meerdere keren gedaan en er kwam gewoon niks bruikbaars uit.. Was ook nog eens een uitgebreide studiekeuzetest

Of anders gewoon een aantal meeloopdagen doen?


Kan, maar niks interesseert mij echt, dus dan vind ik dat weer zonde..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 14:06

Ineke2 schreef:
ScarOfWars schreef:
Dat ik nog steeds geen baan heb (het liefst full-time) en mam het erover had om misschien dan toch te studeren. Maar ja.. ik weet niet wat ik dan in godsnaam moet studeren.

Wat vind je allemaal leuk om te doen?
Waar ben je goed in?
Wat kun je nu nog niet, maar zou je graag willen leren?

Die eerste, ja, niks eigenlijk..
Uh Engels?
Ik zou het niet weten..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 16:30

Het gezeik met mijn pa. Echt als dit nog langer doorgaat, dan trek ik bij mijn opa en oma in.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 17:46

Badeendje schreef:
ScarOfWars schreef:
Die eerste, ja, niks eigenlijk..
Uh Engels?
Ik zou het niet weten..

Wat voor middelbare school diploma heb je?


Havo, N&G met duits en natuurkunde.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 19:00

Badeendje schreef:
ScarOfWars schreef:

Havo, N&G met duits en natuurkunde.

Ideaal! Ga iets technisch doen! Geef het een jaar en dan ga je het leuk vinden + baangarantie :).


Iets technisch.. ik ben juist niet blij met natuurkunde. Ik ben er zo slecht in. Maar iig bedankt.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 19:11

xPabloBokt schreef:
In plaats van te kijken naar wat je hebt aan vakken, kijk waar je talenten liggen en combineer die met je interesses. Zo ben ik bij bedrijfskunde uit gekomen. Ik ben goed in organiseren, leiding geven, dingen vanuit meerdere standpunten bekijken en belichten, hou van efficientie en efficientie en overzicht creeren.

Ik ben ook afgestudeerd met N&G, Aardrijkskunde en Kunst Muziek en ga dus nu een opleiding doen op de economische sector, maar wel dienstverlenend. Als ik alleen maar had gekeken naar wat ik aan vakken heb gehad, was ik hier niet op gekomen :) kijk naar je competenties, je talenten, je persoonlijkheid en wat je goed kan en combineer dat met wat je wil bereiken in een baan. Ik wil mensen helpen en dingen zo goed mogelijk laten verlopen - alas bedrijfskunde. Had ik zelf nooit bedacht!


Ah dankjewel, zal daar goed over nadenken. Mam heeft het altijd maar over cijfertjes en dat soort dingen.
Maar ik twijfel gewoon teveel ben ik bang.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 19:21

Badeendje schreef:
ScarOfWars schreef:

Iets technisch.. ik ben juist niet blij met natuurkunde. Ik ben er zo slecht in. Maar iig bedankt.


Een technische studie heeft niet altijd veel natuurkunde, denk bv. aan technische bedrijfskunde, biologie en medisch laboratoriumonderzoek, chemie, ict, fashion technologies, gezondheid en technologie, ik noem maar wat voorbeeldjes. Overigens, staar je niet blind op dat je iets als natuurkunde niet kan. Ik kon het op de middelbare school ook niet, vond het vreselijk. Nu het in de context van de opleiding wordt geplaatst is het allemaal logisch en duidelijk, want: geen cito met vage vraagstelling :+


Ik ga er gewoon even over nadenken. Maar oprecht dankjewel.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 19:24

Badeendje schreef:
ScarOfWars schreef:
Ik ga er gewoon even over nadenken. Maar oprecht dankjewel.

Knap van je, een studie kiezen is taai! Succes :)


Nogmaals dankjewel! Doe er al een tijdje over :')

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 21:40

CharIsabella schreef:
ScarOfWars schreef:
Nogmaals dankjewel! Doe er al een tijdje over :')


Dat geeft helemaal niks het heeft mij jaren gekost voor ik wist wat ik wilde :o
Nu ga ik beginnen aan iets waar ik echt zin in heb.
Neem gewoon je tijd


Dat is goed om te weten, maar het liefst wil ik niet nog jaren wachten eigenlijk.
Maar leuk dat je eindelijk iets gevonden hebt waar je echt zin in hebt.


xPabloBokt schreef:
ScarOfWars schreef:
Ah dankjewel, zal daar goed over nadenken. Mam heeft het altijd maar over cijfertjes en dat soort dingen.
Maar ik twijfel gewoon teveel ben ik bang.


Cijfers kijken ze bij veel opleidingen helemaal niet naar, vaak alleen bij numerus fixus. Dan kom je in een categorie terecht. Wel kijken ze bij sommige opleidingen naar of je een bepaald vak gehad hebt en kan het soms een eis zijn dat je dat vak gehad hebt of er een toelatingstoets voor moet halen. Bij de Fontys Bedrijfskunde moet dat bijvoorbeeld voor Economie.


Jeetje ik zie dat ik het totaal verkeerd verwoord heb, sorry!
Wel bedankt voor de info trouwens, maar ik bedoelde dus een administratieve opleiding, dat soort dingen, waar je met cijfers werkt, of zoiets.
Echt, sorry! Voel mij zo stom!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 09:24

Lau schreef:
Sow: maar wat vind je dan bijv van een leraren opleiding? Of een opleiding in het lab? Of bijv rechten?


Leraren opleiding lijkt voor mij geen goed idee. Ik ben daar niet geschikt voor met mijn korte lontje.
Lab of rechten, ja geen idee eigenlijk. Bedankt!


Ineke2 schreef:
Ik zelf werk in de logistiek op kantoor. Veelzijdig werk hoor en geen dag is hetzelfde. Je kunt van te voren denken ik ga “ dit, dat en zus” doen en vervolgens gebeurd er weer iets en loopt je vooruit bedachte planning in de soep :')

Moet je wel tegen kunnen en dus kunnen schakelen en constant prioriteiten kunnen stellen ( wat is meest belangrijk, wat kan eventjes wachten en in die volgorde ga je dan de werkzaamheden af).


Logistiek heb ik eigenlijk nooit aan gedacht, of ik er tegen kan is idd een dingetje, maar ik houd hem in mijn hoofd, thanks!


Steeph schreef:
xPabloBokt schreef:
Denk dat ik een lerarenopleiding niet zou aanraden, leerlingen van tegenwoordig zijn niet meer wat ze geweest zijn en ouders ook niet.

Dus omdat leerlingen poedersuiker zijn, moet je maar geen leraar meer worden? Muah, vind ik een kromme redenering :')

ScarOfWars: Er loopt op Bokt al best een tijdje en topic over beroepen ([STW] Wat wilde je worden? Waar leerde je voor? Wat werd je?) staat daar ook helemaal niks in wat je leuk lijkt?


Dankjewel voor de link naar het topic! Wist niet eens dat ie er was! Zal het topic later even doorspitten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Akshay, Amarins2, Bo_Y, C_estmoi, Eefjahh, Eliana, fleurtjeuh, OmgiliBot, PeerAppel, rien10, rosalie_a, Saleisha, StonedRomy, Tink89, Winna, YandexBot en 191 bezoekers