Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: EvelijnS, ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 19:10

ladyrosa schreef:
Ik ben verschrikkelijk moe en slap, maar kan niet slapen en eten van verdriet... Kan alleen maar janken.
Heb vannacht mijn paard heel onverwacht moeten laten inslapen ;(

Jeetje, begrijpelijk dat je helemaal van slag bent!
Heel veel sterkte Y;(

Follow my furbaby's adventures on Instagram

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 10:57

Dat mijn lichaam niet meewerkt en ik al dagen 's nachts uren wakker lig van de pijn -O-

Nog los van de pijn... Ik functioneer niet op te weinig slaap dus dit maakt me super chagrijnig :')

cursebreaker

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 06:55

Aan het feit dat er nog steeds geen terugreis van London naar Brussel te boeken is via Eurostar - heenreis is wel te boeken en de terugreis op zondag komt gewoon niet beschikbaar, grrr - en ik nu dus moet gaan bellen om hier achteraan te gaan en dat ik dan gewoon ook meteen even €14 aan telefoon kosten mag betalen... wtf.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 07:40

Tica_81 schreef:
cursebreaker schreef:
Aan het feit dat er nog steeds geen terugreis van London naar Brussel te boeken is via Eurostar - heenreis is wel te boeken en de terugreis op zondag komt gewoon niet beschikbaar, grrr - en ik nu dus moet gaan bellen om hier achteraan te gaan en dat ik dan gewoon ook meteen even €14 aan telefoon kosten mag betalen... wtf.

Voor welke datum kijk je?

Ik wil Vrijdag 20 september gaan en Zondag 22 terug, maar ik heb ergens gelezen dat ze iets van werkzaamheden gepland hebben of zoiets op de zondag, dus ik hoop dat er dan überhaupt nog een trein gaat rijden. Er is in ieder geval online niets te boeken voor Zondag terug.

Voor Maandag 23 september kun je namelijk wel gewoon een terugreis boeken en is de prijs ook nog heen goedkoper terwijl je dan ook op Vrijdag vertrekt haha. Maar ik reis met nog 3 meiden en ben ook een beetje afhankelijk van wat zij kunnen en willen qua bijboeken voor 1 nacht - hotel is al geboekt overigens omdat we er niet vanuit gingen dat er nu opeens geen trein zou rijden, lol. Dus ik ga zo maar eens bellen met Eurostar, kijken wat zij zeggen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 08:13

We vliegen bewust niet - normaal vliegen we Altijd overigens hoor, want ik ga minimaal 1x per jaar naar London, maar ik moet dit keer een berg boeken meenemen omdat ik naar een groot boeken event ga waar ik ga laten signeren - omdat we meer dan alleen handbagage willen meenemen en dan betaal je flink extra voor vluchten van hier naar London. Dus vandaar de bewuste keus om met de trein te gaan waarmee we dan ook meteen in de stad zijn en kunnen overstappen op de Underground.

Ik zit in het zuiden van Nederland dus ik vlieg hierdoor vanaf Eindhoven Als ik vlieg, wat betekent dat ik op Stansted land en van daaruit nog een retourticket met de trein naar London moet kopen a €40. Dan is reizen vanuit Brussel - wat net zover af is van mij als vliegveld Eindhoven - veel goedkoper sowieso al. En daarbij heb ik dan ook geen problemen met het meenemen van mijn grote koffer - waar het eigenlijk vooral om draait voor mij bij deze reis want zoals gezegd normaal vliegen we wel altijd - zonder dat ik tientallen euro's moet bijbetalen.

En vanuit Amsterdam vliegen bv. is eigenlijk ook geen optie voor me, aangezien ik zo vroeg geen trein heb naar Schiphol - ik zit op 2,5u van Schiphol af -, dus dan zou ik al later op de dag moeten vliegen en ben ik weer een hoop tijd in London kwijt want we willen 's morgenvroeg aankomen in London, alsook nog een trein retour naar A'dam en terug moet hebben. Of ik moet alweer zelf rijden en parkeren bij Schiphol.

Dus ik ga zo even bellen en kijken wat ze zeggen, anders kijk ik of we niet alsnog een overnachting bijboeken - wat qua kosten misschien nog wel duurder is als toch vliegen en koffer bijboeken - of dat we dan toch maar vliegen en koffers bijboeken. Maar het is gewoon frustrerend dat ze niks op de site erbij zetten verder behalve dat er nu niet geboekt kan worden online voor de terugreis op zondag - en dit staat er al ruim een week. Het is dus nu maar even kijken wat de mogelijkheden zijn en dan kijken wat voor ons absolute musts zijn qua reizen en dan een beslissing maken wat we doen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 08:52

theadora99 schreef:
Cursebreaker, gekeken naar de bus? Wij keken ook naar trein/vliegtuig maar allemaal heel onhandig enzo, nu gaan we met de bus

Bus liever niet omdat dat meteen een stuk langer reizen is en ik denk dat je dan ook al veel meer vermoeid bent als je aankomt? - geen idee, ik speculeer nu alleen wat. Maar mocht het met de trein terug die zondag niet lukken is dat wel iets waar we toch naar moeten gaan kijken denk ik zodat we onze bagage idd zonder bijbetaling gewoon kunnen meenemen - en als een nacht bijboeken niet haalbaar is. Bedankt voor de tip! Ik ga er lig al eens even wat meer info over opzoeken.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 15:51

Dat mijn hond bijna een maand na de operatie aan zijn lip - het is ook echt een rot plek - nu opeens de al vrijwel bijna geheelde wond heeft opengekrabd of per ongeluk heeft open gebeten?

De kap hadden we ondertussen niet meer om na bijna 4 weken omdat de wond goed aan't helen was. Huilen dit... Wordt hopen dat hij dan niet alsnog opnieuw dicht gemaakt moet worden - ik heb contact met de DA hierover dat we het nu even aankijken hoe herstelt de komende dagen en anders opnieuw contact opneem - want dat moet eigenlijk onder narcose. En die narcose viel niet goed bij 'm vorige maand (niet gek ook gezien hij 13 wordt over 2 weken), dus ik ben niet blij nu :(

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 08:38

Dat ik nu al gewoon het gevoel heb dat dit een frustrerende dag gaat zijn voor me. Ik had me voorgenomen vandaag lekker te knallen met m'n studie (Het is eigenlijk de enige dag nog deze week dat ik daar tijd voor heb), maar ondertussen zit ik gewoon weer alleen te Bokken hier in plaats van productief te zijn, lol. Ik heb een vermoeden dat er Weer niet veel terecht gaat komen van studeren vandaag terwijl het heel hard nodig is want mijn huidige module is zoveel stof om erin te hameren dus ik kan alle tijd die ik beschikbaar heb hard gebruiken. Dus GOED BEZIG weer, kuch kuch.

De dag is nog jong, dus misschien krijg ik mezelf nog wel weer opgepept, wie weet... :')

#IetsMetHetHebbenVanHetConcentratievermorgenVanEenGarnaal

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 08:46

Als familie misbruik maakt van je goedheid (of beter gezegd weten dat ik hier geen nee tegen ga zeggen) vanwege het feit dat je jaren terug fotografie als hobby had en ze het wel makkelijk en goedkoop vinden om mij dan nu aan te spreken voor communie foto's ipv een fotograaf in te huren, pfft.

Ondertussen doe ik het al een hele tijd niet meer en heb er zelfs een hekel aan om op feestjes foto's te maken. En nu wordt ik dan gevraagd om foto's te maken tijdens de communie van de zoon van mijn schoonzus, waar ik dus echt Geen zin in heb. Voel me best in een hoek gedreven en vind het mega banketstaaf om nee te zeggen. Maar ik kan me echt kapot irriteren ah feit dat mensen je zo in een hoek drijven terwijl ze eigenlijk wel weten dat ik het niet wil doen. Maar Nee zeggen doe je ook niet echt? Kan wel... Maar tja, blijft toch naaste familie wie je regelmatig ziet en waar je leuk en aardig tegen moet doen. Ugh.

(Voor het gemak vergeten ze ook even dat ik eigenlijk gewoon een gast ben die dag)
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 10-04-19 08:49, in het totaal 2 keer bewerkt

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 08:58

Ania schreef:
@cursebreaker:

Niet doen. Gewoon nee zeggen. Ik had hetzelfde met de trouwerij van mijn toenmalige beste vriendin. Ik was gast en fotograaf. Het was verschrikkelijk ongemakkelijk en ik voelde mij niet fijn.

Je bent of gast of fotograaf.

Ja dat klopt eigenlijk ook wel helemaal wat jullie zeggen, dat ik gewoon nee moet zeggen.

Ik heb jaren terug ook een bruiloft gedaan voor een toen goede vriendin van mij, maar achteraf zoveel spijt van. Vre-se-lijk gewoon. Ik voelde me idd ook ongemakkelijk en niet fijn en ik heb ook het idee gehad achteraf dat ze meer misbruik heeft gemaakt van me - ik deed het gratis voor haar, wat natuurlijk heel goed uitkomt want dat spaart behoorlijk wat centjes uit... Ik heb dus op een bewust 'niveau' niet veel meegekregen van haar dag en als vriendinnen zijnde, wil je toch juist dat je van elkaar zo'n gebeurtenissen meemaakt? Heel apart vond ik dat.

Maar toen ook geen nee durven zeggen en dan zit je met de gebakken peren. Je zou denken dat ik ervan geleerd heb - en op veel vlakken heb ik dat ook, want ik ben hierin op persoonlijk vlak echt in vooruit gegaan - maar situaties als deze laten me weer terugvallen in m'n oude patroon. Zo slecht.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 15:30

taartjee schreef:
De lieftallige dame die mij heeft gevaccineerd. Ik ben al geen held wat dat betreft, prikt ze me ook nog zodanig dat ik voel dat ze, nadat de naald in mn arm zit, ze die weer terug trekt en opnieuw in mn spier zet. Mijn gehele bovenarm voelt ontzettend beurs en hoewel ik de prik vanochtend om half 12 heb gehad, doet het nog steeds pijn en is de pijn inmiddels naar de achterkant van mn schouder getrokken en zit het ook in mn elleboog. Ik heb nog nooit in mijn hele leven zo'n pijn van een vaccinatie gehad

Omg huilen dit! ;(

Zo had ik de laatste keer met bloedprikken een stagiaire die mij stond op te wachten. De medewerkster achter de balie keek naar mij en had volgens mij zoiets: zij is nog jong, zal wel goed te prikken zijn. Wat ik niet ben, mijn aders zitten diep en ik ben enorm panisch, wat nog zacht uitgedrukt is, lol. Dus ik zag de bui al hangen: een stagiaire die wat 10x moet prikken... Ze ging voelen naar m'n ader en toen begon het al: 'O jee, je ader zit diep zeg' en maar voelen voelen.. Toen ik op het punt stond te vragen of ze iemand anders wilde halen, ging ze zelf steun zoeken bij een ervaren medewerkster en die had de ader meteen te pakken, prik en klaar. Ik ben ook zo huiverig telkens dat ik weer iemand tref die gewoon nog niet veel ervaring heeft en dan me helemaal lek prikt. Oefenen doen ze maar op mensen die niet bang zijn voor naalden, doei :')

cursebreaker

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 06:27

Dat ik net de iPad van de tafel stoot en terwijl hij bij mijn man en zoon al vaak gevallen is, het scherm nu in 1000 stukjes ligt. Huilen dit |o

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:38

Robijntjah schreef:
Aan sterfelijkheid.

Vanavond mijn kattenoma in gaan laten slapen...

Sterkte! Y;(

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:40

Divers schreef:
Ik maak op mijn werk altijd een feest van iedereens verjaardag (slingers, surprise party, taart) en die van mij zijn ze vergeten.

Bah, wat naar zeg -O- Dan zou ik toch ook snel klaar zijn nu met het vieren van andermans feestjes op het werk.

Alsnog van Harte Gefeliciteerd.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 10:09

lotthje schreef:
Iemand op mijn weggeefhoek die standaard de 'ij' vervangt door 'y' dus dan krijg je 'zyn' bijv. Mens doe normaal zo moeilijk is het niet om gewoon een 'ij' te typen. Persoon in kwestie is ook nog 50 plus. |o

Eén van de moeders van school waar ik vrij veel contact mee heb, want onze zoontjes zijn vriendjes, doet dit ook altijd en dat strijkt me Echt tegen de haren in hahaha. Niet dat ik altijd een wonder ben met typen, maak veel foutjes door het te snel willen typen bv. maar mijn hemel wat vind ik dit toch irritant ja haha *Zover ik weet heeft ze geen dyslexie, maar gebruikt ze het gewoon bewust of weet ze gewoon het verschil niet? Geen idee. Maar elke keer zit ik weer met m'n ogen te rollen, lol.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 14:05

Independence schreef:
Maar de ij door en y vervangen heeft toch niks met dyslexie te maken? Oprechte vraag hoor, ik wil niemand ermee beledigen. Ik heb alleen het idee dat dat hetzelde is als dat we vroegâh togh schreven ipv toch in ons rebelse MSN-tijd

Ik wilde ook niemand beledigen, daarom dat ik ook erbij zette dat ik ook dacht dat zij geen dyslexie had. Ik weet niet of mensen met dyslexie dit namelijk wel of niet door elkaar halen bv - ik ben niet zo bekend ermee. Mijn zusje heeft bijv. enorm veel moeite om de EI en IJ juist te gebruiken, om maar wat te noemen, maar heeft geen dyslexie verder.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 06:25

Mandarijn schreef:
Dat mijn hoofd blijft malen. -O-

Zo herkenbaar!

Heeft me vannacht ook een goede nachtrust gekost en nu heb ik een lange dag voor de boeg -O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 08:14

Dat ik een Ramp met haren ben.
Een week geleden €325 uitgegeven om mijn haren een make-over te geven bij de kapsalon, wat echt heel mooi is geworden. En als ik zelf m'n haren was en droog föhn, ik de ochtend erna zoals nu wakker wordt met een ontploft Strokapsel.. F... my life -O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 08:25

Ineke2 schreef:
Wat een geld :wow:
Heb nog nooit zóveel geld uitgegeven in een kapsalon en als het zo erg is als je omschrijft zou ik terug gaan naar de kapper :=
Hebben ze er niet bij gezegd / laten zien hoe je het beste je kapsel zelf mooi kunt krijgen thuis?

Haha, nou ik was ook al een jaar niet meer geweest en aangezien ik lang haar heb (Op de voor foto's hadden ze mijn dode/gespleten punten al eraf gehaald; dat was zo'n 15 cm, oeps. Maar het is verder nog niet mooi geknipt, dat hebben ze op het laatst pas gedaan. ) ontkleurt moest worden, opnieuw gekleurd moest worden + balayage en shampoo e.d. mee kreeg is het echt niet mega duur ofzo hoor :) Mijn haren waren Echt toe aan een make-over. Het was een smak geld in 1x maar zoals gezegd: lang haar, veel werk en ik was al een jaar niet geweest dus dan valt het in verhouding wel mee voor wat je krijgt.

Afbeelding

En ze kunnen je veel laten zien, maar dan moet je het alsnog zelf kunnen :')
Ik ben gewoon een ramp met stylen, lol. Kunnen ze me nog 100x laten zien.
Dit is gewoon het effect als ik haren was en dan waarschijnlijk niet goed droog föhn en dan woel in bed.
Daar kan ik echt de schuld bij de kapsalon niet bij gaan leggen.

Ik heb dat probleem elke keer als ik was en föhn en dan naar bed ga haha.
Maar het is dan jammer als ik idd vorige week daar mooi weg liep met prachtig haar,
en ik zelf dan zo'n ramp ben met stylen e.d. :') Na het borstelen 's morgens springt het gewoon alle kanten uit omdat ik giga statisch ben bv. Dus daar kan de kapsalon echt niks aan doen < Ik erger me gewoon aan het feit dat ik niet overweg kan met haren en dus aan m'n eigen onkunde. :')
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 20-04-19 08:33, in het totaal 4 keer bewerkt

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 08:28

Ineke2 schreef:
Pas als je haar droog is gaan slapen dan? Of s’ochtends je haren wassen en föhnen?

Ik denk dat ik idd of 's morgens de haren moet gaan wassen idd of pas slapen als het Echt droog is.
Ik denk dat het nog te vochtig is geweest op sommige plekken.
En als ik dan idd 's morgens nog eens uitkam, dan springt het echt alle kanten uit :')

@Lau
Bedankt voor de tip, dat ga ik eens proberen *\o/*

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:42

Aan mezelf. Ik heb al twee uur honger maar geen zin om eten te maken en wordt nu alleen maar chagrijniger met de minuut :')

*het helpt ook niet dat ik slaapgebrek heb aangezien we tot half 3 opzaten met zoonlief die pijn aan z’n oor had :(

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:17

Myfairytale schreef:
Aan dat ik mezelf opvreet van de zenuwen en de stress maar dat ik eigenlijk nergens écht stress voor hoef te hebben.
Ok, het is een ongelooflijk drukke en spannende periode, dat dan wel weer... maar toch.

Sterkte en succes en beterschap voor iedereen die het kan gebruiken.

Zoooo herkenbaar! Vreselijk als je jezelf zo gek maakt he :(

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:17

Sophie_Wind schreef:
Dat is de aardbei op mijn beschuit net in de prullenbak heb laten vallen |( :')

Neeeeee! Zou mij ook gebeuren zoiets ja, zo zuur.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 16:59

oomens schreef:
Tica_81 schreef:
Dat hysterische gedoe van mensen over acties tegenwoordig.
Neem nu Jumbomunten, die actie loopt t/m morgen. In een aantal zaken zijn die munten al op. Ja dat kan gebeuren. Het is toch gewoon "zolang de voorraad strekt." De voorraad strekt niet meer, het is op. OP = OP. Waarom dan janken en zeuren dat het zo ontzettend belachelijk is dat ze vandaag geen muntje meer kregen? 8)7 8)7
Nog even en niet alleen de kindjes staan in de kooien tijdens dergelijke acties van supermarkten.

Lijkt mij juist een goede ontwikkeling. Winkelt ook veel prettiger als zulke mensen samen met hun kroost buiten in de kooi staan in plaats van door de winkel lopen/rennen/krijsen/eisen.

Dan mogen ze gelijk net zo goed de volwassen mensen/tieners/oude mensjes erbij zetten die zich net zo goed niet weten te gedragen met winkelen. Er zijn genoeg volwassen mensen en/of oudere mensen die mij vaak genoeg nog meer irriteren als ze gewoon tegen je aan beuken en zonder sorry doorlopen want ze hebben geen tijd want ze moeten naar de sportschool of weet ik wat rennen want druk druk druk, oude mensjes die tegen je aan rijden met de kar waar ook geen sorry vanaf kan, want dat doen ze misschien nog wel erger als de kids met zo'n klein karretje. Gelukkig bestaat er online boodschappen doen tegenwoordig waar ik gretig gebruik van maak wat grote weekboodschappen betreft en dan hoef ik tussendoor maar 1x voor klein spul wat ik dan samen met mijn kroost haal die zich gelukkig wel gedraagt over 't algemeen want je kunt kinderen gewoon opvoeden hoor, ze zijn niet allemaal terrors, lol ~~}> Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan winkelen en al die mensen om me heen haha.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 14:52

wemkelover schreef:
aan dat beide kinderen zo jankerig zijn terwijl ik ook best moe ben.
nu kan de baby daar niks aan doen. die is voelt zich echt niet ok volgens mij. vanmiddag 37,5 nu net weer 38,5.

off-topic: hij is 6 maand bijna. ik ziet twee witte puntjes op tandvlees. maar voel geloof ik niks aparts. kunnen dit toch doorkomende tanden zijn? hij schommelt steeds tussen 37 en 38, nu net dus zelfs 38,5. wil nog slechter drinken als normaal. wil bijna niet slapen. fruit at hij wel goed, dit was wel aardig koud.

Ik gok idd dat het de tandjes zijn! Iets kouds om op te knabbelen vond mijn zoontje altijd wel fijn - die had zo’n bijtring ding voor in de diepvries te leggen bv.