Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 08:48

Gewoon nee zeggen en aangeven dat je graag geniet van het feest zoals elke andere gast.


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 10:23

Dat de man van mijn schoonzus en mijn vriend dezelfde naam hebben. In een getypt gesprek is het dan constant: Uwe Jan of mijne Jan (fictieve naam) Hatelijk.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:02

Aan de instellingen van het koffiemachine op het werk dat weer was veranderd. Ik zet deze weer op orde, neem een foto, zet deze in de groepsapp met een korte uitleg. Algemeen dus want ik had geen flauw idee wie deze had veranderd. Reageert de desbetreffende collega direct zo: Kon ook prive gezegd worden MORGEN vb.. Moest iedereen hier fotos maken van elkaars fouten.. Ja amaii..

Hallo? Ik wist niet dat jij het was. Ik ben 5 dagen niet op het werk geweest. Ik zit er nu van te janken. Ik weet dat het iets doms is om over te janken maar ik ben zoooo moe. Zo uitgeblust en leeg voor de moment. Al die drama voor zo dwaze dingen altijd.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 05:13

Aan mijn vriend zijn humeur toen ik hem deze nacht wakker maakte om naar de kleine te kijken. Ik kijk er al elke nacht naar, vaak meerdere keren wat ze slaapt echt slecht. Hij gebruikt altijd als excuus dat hij het niet hoort en hij vroeger moet beginnen. Behalve vandaag. Vandaag begin ik vroeger. Duuusssss kerel ~~}> Gaat hij nog klagen ook :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 13:01

Aan mijn werk. 1 van de manager heeft net een gesprek gehad met mij van 25 minuten. Het was pas ok toen ik ben gebroken en ben beginnen janken. Toen pas was het gesprek afgerond volgens hun en mocht ik naar huis want mijn shift was al lang klaar. Ik weet nog altijd niet wat ik heb verkeerd gedaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 13:56

Dat ik zo moe, leeg en kapot ben. Het afgelopen jaar is gewoon te veel geweest met baby, verhuizen, huis opleveren, weide opleveren, beginnen verbouwen etc. Geen vriend om mij te ondersteunen want die werkt ook keihard om alles tijdig klaar te hebben. Slaaptekort er nog eens bij.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 14:05

Ja je hebt gelijk hoor. Heb het gewoon verkeerd verwoord. Wij kunnen beiden momenteel geen werk uit handen nemen van de ander omdat er zo bizar veel te doen is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:58

En nu springt mijn oudste paard nog over de draad en sloot in blinde paniek. Weg over, bos in. Word ik gebeld op het werk. Pfff. Ondertussen heeft mijn vriend hem kunnen vangen. Zijn achterbenen zijn flink geschaafd maar hij krijgt hem niet verzorgd omdat paard in kwestie nog altijd in paniek is.

Man man man...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-04-19 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:38

Aan de kopers van ons huis. Vanavond wordt alles getekend en tot zelfs nu zeiken, janken en klagen ze over alles! Wij hebben hier geen tijd voor!!!! Hou gewoon jou smoel, zet jou handtekening en klaar!!! Ga geen foto’s doorsturen van muren waarop er schaduw valt en dan beweren dat het vocht is en het dak nog op onze kosten moet gerepareerd worden. Dat is geen vocht!!! Ga niet zeiken over de meterstanden. Die zijn gewoon correct! En jank niet dat wij de boiler en ketel moeten weghalen omdat jullie gas willen ipv mazout. Dat is niet ons probleem! En nee, jullie krijgen ook de sleutel niet vroeger. Stik er in!!! -:(- _-:( -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 18:16

DeMolenhoek schreef:
Aan de kopers van ons huis. Vanavond wordt alles getekend en tot zelfs nu zeiken, janken en klagen ze over alles! Wij hebben hier geen tijd voor!!!! Hou gewoon jou smoel, zet jou handtekening en klaar!!! Ga geen foto’s doorsturen van muren waarop er schaduw valt en dan beweren dat het vocht is en het dak nog op onze kosten moet gerepareerd worden. Dat is geen vocht!!! Ga niet zeiken over de meterstanden. Die zijn gewoon correct! En jank niet dat wij de boiler en ketel moeten weghalen omdat jullie gas willen ipv mazout. Dat is niet ons probleem! En nee, jullie krijgen ook de sleutel niet vroeger. Stik er in!!! -:(- _-:( -:(-


Gaan ze nu nog serieus zeiken ook dat wij inboedel hebben mee genomen dat zij wouden. Sterker nog, ze hadden het al aan familie beloofd. Hallo?! Wat snappen wij niet aan het woord inboedel?! Dat is van ons!

Man man man. Nog even rustig blijven en dan is het ons probleem niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 08:17

Dat het maar niet regend. Onze tuin en bomen kunnen het heel goed gebruiken.


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 08:24

Doen wij hier nu ook. Maar is toch telkens een flinke klus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 08:52

Dat babyspul gewoon niet verkoopt. Ik wil er vanaf...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 10:43

Dat ik al meer dan 24 uur vol spanning op mijn eendenkuikens wacht. Een hoop gepiep, wiebelende eieren, meerdere aangepikt, sommige meerdere keren, ander al best flink. Maar nog altijd geen kuikens. Komaan baby’s, ik kijk jullie zowat uit jullie ei :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 11:10

Jep. Maar ze mogen zich wel beginnen haasten. Geduld is niet mijn sterkste kant _O-

Ik zal een foto plaatsen als ze zijn uitgekomen :D

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 12:29

Heb ik ook gehad ondanks 2 x ingeënt te zijn geweest.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 12:59

Hier had de inenting geen werking meer.
Mijn zusje heeft gelijktijdig de bof gekregen. Ook zij heeft zich laten testen en ze had een 3 denk ik en het moest minstens een 10 zijn voor voldoende te werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:24

hagelslag schreef:
Nederlandse snelweg |o
Duitse is zoveel fijner.
Ik heb zoveel moeite met braaf 130 te rijden _O-


Kom dan in België eens rijden. Verrekte 120 + klotebaan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 16:52

DeMolenhoek schreef:
Dat ik al meer dan 24 uur vol spanning op mijn eendenkuikens wacht. Een hoop gepiep, wiebelende eieren, meerdere aangepikt, sommige meerdere keren, ander al best flink. Maar nog altijd geen kuikens. Komaan baby’s, ik kijk jullie zowat uit jullie ei :+



Eerste ei is uit *\o/* Betere foto’s volgen nog eens alles uit is + uit de broedkast :D


Afbeelding

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 03:31

Dat ik zo had uitgekeken naar onze week verlof en we nu sinds dinsdag al zijn geveld met de griep. De dagen ervoor was baby flink ziek. Dus verlof? Niet van kunnen genieten :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 06:56

Dat ik mij ziek zou willen melden, maar dit echt verkeerd gaat over komen op het werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 14:53

Aan de vriendin van mijn vader haar opmerking op dat wij een caravan niet hadden kunnen kopen omdat iemand ons voor was: ‘Misschien maar best, dan hebben jullie meer tijd om het geld bij elkaar te krijgen.’

Dus jij weet wat op onze rekeningen staat? Heb langs mijn neus weg gezegd dat dat zeker geen probleem is en wij een veelvoud daarvan hebben staan. Trut, waarmee bemoei jij jou?

Ze kon dat moeilijk geloven :+ Nou dag dan :evaw:

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 06:31

Aan mijn vriend die pannenkoeken voor mij wilt bakken als ontbijt. Superlief natuurlijk, buiten het: Schaaaat, waar kan ik nog eieren vinden. Schaaaat, waar is de koekenpan. Schaaaat, moet daar een halve liter melk in. Schaaaat, hoeveel eieren moeten daar nu in. Schaaat, waar staat de mixer. Schaaaat....

:')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:34

Carol_beer: Wat snap jij niet aan droge stof (stro) + vonk (sigaret/as) = brand? Snap je het niet of wil je het niet snappen? Het maakt niet uit wat een ander wel of niet doet. Jij brengt heel de stal in gevaar. Moest jij mijn pensionklant zijn en je zou na 2 verwittigingen mij dit verder blijven flikken stonden jij en jou paard per direct op straat. Contract of niet, ik laat het leven van andere dieren en mijzelf niet in gevaar brengen door iemand die te lui is om buiten te gaan roken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:43

Dus jij fikt liever de paarden van een ander en die van jou op omdat jij een peuk wilt roken? Lekker persoon ben jij. Heb je ze wel op een rij?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-05-19 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Andreeaa, Besje, boyca, Charaz, ComscoreBot, Dax, Dees, DotBot, evelien1000, goesju, Googlebot, inge_romeo, katinker, Letje01, Marleen_L, Mo_86, roxiie, Solleke_Noah, Thami, Theseus, Vuri, YandexBot en 76 bezoekers