Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

laraxXxemma
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:32

Dit
Citaat:
Huis in Harderwijk gevonden via #funda https://www.funda.nl/huur/harderwijk/ap ... aupark-60/

Gewoon goed huis, een prijs waar ik mee kan leven... vragen ze 4x! De huurprijs als minimaal maandelijks inkomen. 2800 als inkomen, wie verdient dat nou als alleenstaande starter? En dan is dit een van de goedkoopste die ik tot nu toe heb gezien.
Ik ga echt nooit een woning vinden |o

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Ik weet het wel, ik weet het wel, het is Sinterklaas, koudwatervrees of Ozosnel ! Of was het stoomboot, piet of schoen?

laraxXxemma
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 13:37

Giolli schreef:
laraxXxemma schreef:
Maar serieus he, ik had van de H&M super mooie blouse gevonden voor sollicitatie. Echt zijde achtig, lichtblauw, mooie gladde stof en onzichtbare knoopjes. Echt die was perfect. En dan pak ik maat 32 (!) Uit het rek en het hangt als een chipszak om me heen zoveel lucht. Echt niet normaal hoe ongelooflijk groot, en dat was nou echt niet het type waarbij oversized gewoon het model was. Echt met verdriet terug gehangen dat dat zelfs bij een 32 al zo was, zo jammer.

Maar ik neem het wel voor lief dat ik enkelbroeken als normale lengte draag. Ik heb niks te klagen over mn lengte, ben er dik tevreden mee.

Bestaat er maat 32? :wow: :')

Niet vaak genoeg :')

Ik weet het wel, ik weet het wel, het is Sinterklaas, koudwatervrees of Ozosnel ! Of was het stoomboot, piet of schoen?

laraxXxemma
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 21:38

Ja hoor! Eerste mug is al gesignaleerd in mn slaapkamer. Echt onmogelijk de eerste echte warme dag van het jaar dat ramen de hele dag open gaan en ze zijn weer binnen hoor |o

laraxXxemma
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 21:27

Ik kan gewoon niet meer stoppen met zoeken naar woningen
Echt continue als ik eventjes niks te doen heb van alles afspeuren in de hoop ergens iets te vinden
Die woningmarkt is zo hopeloos -O-

Edit ik ben eigenlijk gewoon verdoemd :') geen woning waar er werk te vinden is en geen werk waar wel woningen te vinden zijn! -:)

laraxXxemma
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:46

Dat ik mn vriendin gister uitgelachen heb omdat ze met spierpijn opstond na kingsland..
Bij mij heeft dat blijkbaar een dag vertraging :+

laraxXxemma
Sinterklaas
Sinterklaas

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 11:59

Niet weten wat ik met de scriptie aan moet en de stress omg