Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 19:32

Dat gisteren een plukje haar aan mijn neus zat te kriebelen, ik die uit mijn gezicht wilde schudden, maar bij de eerste zijwaartse beweging van mijn hoofd mijn nek compleet vastschiet. Kolere. Vanmorgen - na vannacht 30 keer wakker te zijn geworden van de pijn - was het nog niks beter, dus vriendje moest me maar mijn werk rijden, autorijden wordt hem niet.

Het is inmiddels een stuk beter dankzij mijn lieve fysio-schoonbroer, maar man wat een rotdag zo ^)


black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 02:48

nicole_floor schreef:
Dat ik niet kan slapen.

Dat -O-

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 23:18

Maflinger_S schreef:
Hm, ze zijn allebei zwart. Zou er een oorzakelijk verband zijn tussen zwarte katten en niet kunnen plassen?

Ik denk dat het wel met de kleur te maken heeft, niet persé diersoort :j


Afbeelding

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 19:39

Via Marktplaats iets gekocht, stond aangeboden met merknaam en maat. Foto's leken oké, niet heel scherp maar duidelijk genoeg. Vandaag ontvangen en nu blijkt het er heel erg op te lijken, maar niet van dat merk, en ook een andere maat. Verkoper reageert niet ^)

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 23:18

Aan mijn nek die ondanks herhaaldelijk fysio en tapen zo onderhand al een maand erg pijnlijk vastzit. Gaat elke keer net weer wat beter en vanmorgen was het weer misse boel _-:(

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 03:20

Dat ik om half 9 op de bank in slaap ben gevallen, om 12 uur pas wakker ben geworden en nu niet meer moe ben |o

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 01:22

Aan de hoeveelheid Chinese namaak-merkproducten op Marktplaats. Ik heb er maar weer eens een paar gemeld :r

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 18:53

Dat de afgelopen 4 dagen de paardenstal op mijn werk niet is uitgemest, ik dat vanmorgen heb gedaan en nu nog last heb van mijn ogen door de ammoniakdampen. Bedankt he, collegaatjes.

Het is trouwens een inloopstal voor 2 paarden, ze staan er dus niet continue in, maar mijn god wat een paasei...

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 12:18

Vuurwerk |o |o |o :x

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 21:20

Steeph schreef:
Dat ik morgen weer moet werken, ik wil gewoon 2 weken vrij :')

Ik moest vanmorgen alweer {:)-:( Morgen ook. Bleh.

En aan het feit dat ik alweer hoofdpijn heb. Gisteravond ook al.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 00:10

Dat ik alweer niet naar de sportschool ben gegaan vanavond voor de groepsles die ik normaal 2x per week doe. Motivatie is nul. Baal van mezelf -O-

Aan de andere kant, als ik wel was gegaan had ik de advertentie op de weggeefhoek niet gezien, was ik niet de eerste die had gereageerd en had ik dus nu geen vrijwel nieuwe Meindl Borneo wandelschoenen voor nop gehad :Y)

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 17:57

Dat mijn auto met een beetje moeite toch netjes start na 4 weken stilstaan, maar ik er na 30 meter rijden achter kom dat 1 van de achterbanden lek is |o

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 16:15

Dat mijn Ariats die net 2 jaar oud zijn en die ik maar de helft van het jaar draag al losse naden hebben bij het buigpunt van de tenen. Beide schoenen. Grrrr.

Schoenmaker maar eens vragen of hij er wat mee kan.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:06

xPabloBokt schreef:
Aan weer een dikke rekening die ik eigenlijk helemaal niet kan betalen.

Godsamme. Rotgeld.

Same here |o

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 02:01

Dat mijn vriend voor de zoveelste keer kapot thuiskomt van de rugby. Leuke sport hoor, maar breek eens niet constant van alles _-:(

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 01:18

Aan dat ze de straat waar ik elke dag tig keer doorheen rijd éénrichtingsverkeer hebben gemaakt voor gemotoriseerd verkeer, alleen toegankelijk vanuit een zijweg ergens halverwege die straat. Dus van beide kanten mag je er niet in. Gloeiende gloeiende. Hoe verzinnen ze het |o

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 16:03

Een gat in de zak met extra fijn kattenbakstrooisel. Die ik het halve huis door heb gesleept voordat ik dat doorhad. Zucht.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 23:06

Bedorven kip van de HelloFresh waar ik achter kwam nadat het in mijn hoofd verdween. En nou ben ik misselijk.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:39

Aan een app, waar ik best voor wil betalen, dus een abonnement afgesloten. Er stond een bedrag bij per maand, en ik heb een abbo voor een jaar afgesloten. Hebben ze het hele bedrag voor een jaar in één keer afgeschreven. Nou mooi niet dus _-:(

Via de appstore mijn geld teruggekregen, dus ze zijn mooi een betalende klant kwijt.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 02:58

Ik wil slapen maar ben misselijk dus dat lukt niet zo best |o

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 00:53

Laten we de Seats&Sofas reclame er nog maar eens ingooien. Allemachtig _-:( _-:(

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 09:45

Jikkeee schreef:
Toch vind ik die beter dan de achterlijke Becam reclame. Verschrikkelijk.

Absoluut, absoluut :')

Ik krijg ook jeuk van Hadewych Minis, en ben daarom al jaren niet bij het Kruidvat geweest. En zolang ik me elke dag stoor aan die rotstem ga ik dat ook niet doen.

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 23:50

Esaqar schreef:
De 'Heb jij een kinderwens' vraag.

Einde gesprek.

Ik baal er bijna van dat ik niet het standaard huisje-boompje-beestje leven wil.

Fijn hè. En dan vooral de "oh maar dat komt nog wel hoor" er achteraan. Nee mens dat komt niet, hou je muil _-:(

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 10:06

Esaqar schreef:
Naja ik was dus met een jongen aan het praten... Dus dat zal wel niks meer worden hahahahaha.

Neu, dat denk ik ook niet :') Ik herken het "bijna willen dat ik het zou willen" wat je zegt wel trouwens, maar het zit er nou eenmaal niet.

In mijn omgeving zit werkelijk iedereen tussen de luiers, en men is van mening dat mijn eierstokken zo ongeveer uit mijn lijf zouden moeten rammelen. Doen ze niet, gaan ze ook niet doen.

Het is zelfs wel eens zo erg dat er vanuit gegaan wordt dat ik ze dan vast niet kàn krijgen, geen kinderen willen bestaat niet blijkbaar.


black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 21:57

ScarOfWars schreef:
Nee helaas niet mogelijk, zou wel graag meer met hem willen doen hoor, maar het wil niet.
Nee geen hulp, of nou ja niet meer.
Hopelijk ooit, maar eerlijk, ik heb het al opgegeven.

:(:)


Ik zit te wachten op een berichtje. Nu weet ik niet waar ik aan toe ben en daar kan ik vrij slecht tegen ^)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, Danseresje, Facebook, GrapeshotBot, hooi, IASCrawler, Jintexx, mriek1990, ynskek en 193 bezoekers