Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

DezeNaam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 21:20

Inderdaad... Zal het er in de klas wel eens over hebben met een van mijn leerkrachten, vond het ook echt niet kunnen. :+

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 22:55

Lestrange01 schreef:
Het klinkt als een soort hele harde natte scheet zeg maar :+ . En ze staat naast mijn bed dus dat hoor ik gelijk :')

Ach, mijn slang vond het laatst grappig om op dat ijzeren roostertje te poepen... :') IJzeren roostertje is het verhoogde stuk bij de schuifdeur om het terrarium te openen, maar dat roostertje dient er dus voor om het terrarium te ventileren en alles wat door het roostertje zou vallen komt dus buiten het terrarium te liggen (voor de mensen die niet direct een voorstelling kunnen maken xd)... Nuja, kan je wel raden dat je dat dus ongelooflijk hard ruikt, de klojo. :') (En ik hoorde hem idd ook gewoon schijten. :') )

Verder ergerde ik me vandaag kapot aan mijn klasgenoot waar ik altijd bij zit. Ik kwam vandaag nog net op tijd aan op school, maar voelde op de fiets al dat ik pijn kreeg in mijn onderrug. Op school was het dus zo ver... Ongelooflijk harde buikpijn. Dus ik stuur dat ik pas tijdens de volgende pauze naar de les kom en ik pijnstillers ging zoeken (had er zelf helaas geen bij). Oké, ben ik daar, amper iets gezegd of gevraagd hoe het ging.
Voor de volgende les begon voelde ik me plots terug heel slecht. Ik stuur opnieuw dat ik pas na de pauze ga komen, weer een droge reactie.
Zat ik op de gang even dood te gaan en half in slaap te vallen tegen de banken die er staan. Maar er liepen af en toe mensen voorbij dus ik voelde me ongemakkelijk. Uiteindelijk even de moed bijeen geraapt en naar het onthaal gegaan om te vragen of er een kamer is waar ik even kon gaan liggen. Die was er.

Was het gedrag van klasgenoot nogal beu, ze irriteert me sowieso al en nu kon ik er echt niet meer tegen. Dus ik laat niks meer weten en heb toen gewoon van 11u tot iets voor half twee liggen pitten... Kreeg ik een bericht van haar of ik naar huis was. Stuur ik 'Nope ik heb ff op school gelegen in een kamertje, ik kom zo naar crimi.'
Krijg ik weer een droge 'Ah ok' terug. Ja dan niet hé joh. Wou nog vragen waar ze zat maar dacht echt van laat maar zijn... Dus heb me toen gewoon ergens vooraan geplaatst omdat ik haar niet direct zag zitten in de zaal. Is de les voorbij, loopt ze gewoon door zonder even te wachten? Ofwel had ze me echt niet zien zitten maar joh... Haar gedrag in het algemeen irriteert me al gewoon maar vandaag was het nog wat erger hoor.

Heb gezegd dat ik buikpijn had/me niet goed voelde, denk je dat ze even gevraagd heeft of het al wat beter ging..? 8)7 Of spontaan even vertelt of ik iets belangrijk gemist heb tijdens de les dat ik half dood aan het gaan was (jaja, mijn beleving :') )?
En dit dus again in een sociale richting, de empathie spat er gewoon vanaf joh. :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:52

theadora99 schreef:
Hmm, ligt er wel een beetje aan. Als mijn klasgenoot zegt dat diegene buikpijn heeft en vervolgens de helft van de dag verdwijnt zou ik dat ook niet zo kunnen waarderen eigenlijk... want buikpijn kan ook gewoon een beetje last zijn oid.

Nuja ik heb toen ik aankwam op school direct gestuurd dat ik extreme buikpijn had en vroeg in datzelfde bericht ook al of de leerkracht al begonnen was met de les. Krijg ik enkel terug 'De deur is nog open'
Om daarna op de volgende berichten die ik stuur enkel een 'Oki' te krijgen sorry nee, dan moet je van mij niet verwachten dat ik nog iets laat weten als je zo droog zit te doen. Ze zit de godganse dag bijna op haar gsm met haar vriendje te sturen wat mij al maandenlang irriteert, ze doet wat ze wilt hé maar als het dan even te veel is om te vragen hoe het ondertussen gaat tja...
Als ik expres buiten ga zitten terwijl de les niet eens actief is, en ik dit ook laat weten, lijkt het mij dat ze zelf kan afleiden dat het niet gewoon 'even buikpijn' was.

En het was overigens 'ik blijf waarschijnlijk terug buiten zitten tot de pauze', had dus ook (zoals nu het geval was) langer kunnen zijn...

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 00:05

Zal aan mij liggen dan, al zou het merendeel van mijn vrienden er niet van gediend zijn als zij mij vertellen dat ze buikpijn hebben en ik gewoon 'oke' terugstuur. Vind het nog steeds geen normale reactie en als je een beetje inlevingsvermogen hebt kan je je zelf toch wel voorstellen dat ik niet voor mijn plezier buiten op de gang blijf zitten, maar bon. Ze heeft me nog face to face gezien maar heeft toen amper iets gezegd dus hé.

Misschien reageer ik overtrokken ja. Het is ook dat de frustraties zich gewoon al maandenlang aan het opbouwen zijn bij haar en dit was het nu toch wel even.

Het was al veel moeite om naar beneden te lopen om te vragen of ik op een kamer kon gaan liggen, dus even naar haar wandelen (tijdens de les is dit niet eens mogelijk? :+ ) zat er niet bepaald in.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:21

Asvinia schreef:
Dat mijn klasgenoten zo fiets kinderachtig zijn. Rot gewoon op als je het allemaal niet boeiend vindt, maar ga niet de hele les dwarsbomen omdat het jou niet zint. Ik wil wél hier zijn, aantekeningen maken en kunnen luisteren.

Dit joh. :+ Oké sommige vakken zijn soms iets minder interessant, maak constant zitten zuchten gaat daar niet veel aan veranderen, ga dan gewoon buiten zitten..

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:35

Niet per se een ergernis, maar het valt me op dat er de laatste tijd zoveel topics over kinderen geopend worden op bokt?? :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 18:20

Mijn slang die in zijn drinkbak gescheten heeft... Stinkt als de pest.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 20:09

Mijn moeder die denkt dat ze mijn kindergeld mag houden ondanks dat ik niet meer bij haar woon (zit op kamers). Belde vandaag om te vragen hoe het daar nu eindelijk mee zat, bleek dat ze VORIGE MAAND al kindergeld gekregen had. Dus ik vroeg wanneer ze dit ging doorsturen.
"Dit was toch niet de afspraak?" Euhm, jawel? :+ En al was het niet de afspraak, wat heb jij aan mijn kindergeld te zitten? Volgens mij dient dat nog steeds om eten/drinken/kleren voor mij mee te kopen, en geen nutteloze oliebol voor jezelf.

Anyway, krijg maandag gelukkig dus wel de 420 euro die ze mij nog tegoed had. Wel spijtig weer dat zij recht denkt te hebben op mijn geld. Maar dan wel klagen over mijn vader, die elke maand 175 euro uit eigen zak betaalt.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 18:46

Dat ik nu aan het stressen ben of ik wel aan genoeg uren ga komen voor mijn stage, terwijl ik zou moeten stressen om mijn examens over twee weken. En dat mijn goede mood nu verkloot is en ik op bed niks lig te doen. Functioneren is ook een dingetje soms...

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 19:42

Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn vriendin waarmee ik al drie jaar een relatie heb het uit heeft gemaakt op kerst zojuist omdat ik aseksueel ben

WAAROM NU. NU MOET IK VROLIJK DOEN MET FAMILIE terwijl ik alleen maar wil huilen. |( |(

Had ze niet twee dagen kunnen wachten??? K ben 2 maanden geleden uit de kast gekomen en NU PAS maakt ze het uit, PRECIES OP KERST

Om eerlijk te zijn had ik uit de berichten die je soms plaatste al kunnen afleiden dat dit vroeg of laat zou kunnen gebeuren... Maar man, kerst is nu toch ook wel de slechtste dag die je kan uitkiezen pffft... :(:)
Wel 'speciaal' dat ze zich dit pas na drie jaar realiseert, klinkt eerder als een excuus. Heel veel sterkte...

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 20:37

Dat ik morgen een belangrijk examen heb, maar mijn oren in brand lijken te staan (door de pijn), mijn lymfeklieren aan mijn keel/kaak idioot hard opgezwollen zijn en pijn doen, idem voor mijn amandelen en mijn keel, die doen ook gezellig mee.

Daardoor kan ik nu dus amper nog slikken (eten, drinken... het lijkt ook nog door te schieten naar mijn neus/iets trekt naar beneden in mijn keel, hallo kotsneigingen) en het maakt concentreren vrij moeilijk. :’) Punt is ook dat dit ervoor zorgt dat ik deze nacht waarschijnlijk opnieuw rond 3-4u wakker ga worden omdat ik dus niet meer automatisch slik in mijn slaap ofzo... (Geen idee waar alle zever dan blijft eigenlijk, maar mijn keel en mond voelen 10 keer erger aan in de ochtend. En ja, kussen is gewoon droog. :’) )

Twijfel er echt aan om me morgen ziek te melden en naar de huisarts te gaan... Alleen lijkt het nu niet erg genoeg om hiervoor een examen te missen. Dus als het morgen erger is of over twee dagen niet beter ga ik maar eens langs denk ik..

Examenperiode is ook echt het beste moment om deze oliebol te krijgen. :’)

Veel sterkte Saleisha../:

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 21:04

Saleisha schreef:
Aii veel beterschap dezenaam! Mag je het examen inhalen als je je ziek meldt?

Thanks, ik wil hem absoluut niet terug ofzo maar toch een beetje een steek.

Ik mag het wel inhalen maar tijdens de lesvrije week... Een beetje stom dan./: Zal morgen kijken hoe het verloopt. Nu met pijnstiller gaat het terug even beter maar wil me niet blijven volproppen met pijnstillers.

Begrijpelijk dat je je zo voelt hoor.. :(:)

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 10:46

Esaqar schreef:
Aan dat ik mezelf te dik vind.
Ben 1.84 en weeg nu 72 kilo, maar mijn doel is weer 67 kilo.
Ik ben niet echt dik. Maar wat meer heupen misstaat nogal met borsten die je met een vergrootglas moet zoeken. :')

Ik vraag me af waarom je wilt afvallen als je meer heupen wilt en je je borsten te klein vindt..? := Afvallen zal daarbij niet helpen en overigens ben je dan ook gewoon te licht.. Ik zou eerder hulp zoeken als je in zo'n negatief denkpatroon begint te vallen.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 19:03

Dat ik een mini pooltafel besteld had, zes dagen moeten wachten, krijg ik het eindelijk aan... Zit er een airhockey tafeltje in... .-. En ik haat het dus echt om dingen terug te moeten sturen, dit is echt zo vervelend en een beetje een domme fout ook. I mean, kan gebeuren natuurlijk maar jezus. :') Als je zo'n grote pakketten moet verzenden, naar België van Nederland dan kijk je toch even uit.. xd
De ironie is nog dat we de dag hiervoor de verkeerde pizza geleverd kregen. :') Voor de pizza hebben we gelukkig nog kunnen terugbellen en we kregen al snel de juiste, maar voor het tafeltje wordt het al wat moeilijker. :+

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:49

Klopt, alleen is de pooltafel een stukje duurder en zaten er geen batterijen bij de hockey. :') Maar met poolen kan je gewoon wat langer door, airhockey wordt saai na een tijdje.. xp

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 12:04

Niet zo'n dramatische ergernis maar toch.. Dat de eigenaren van de hond waarmee ik moet wandelen geen leren leiband hebben. Of alleszins iets met zachter stof. Ze heeft nu een jachtlijn (met stop) maar die dingen doen echt zoveel pijn aan mijn handen, zeker met de kou nu. :+ (En ja handschoenen aandoen is een optie, maar dan heb ik schrik de grip te verliezen moest de hond even trekken, hij vindt dingen die rondvliegen door de wind namelijk erg interessant. :') )

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 12:28

Misschien een goed idee om die eens te kopen inderdaad, kan ik eindelijk ook eens beginnen mountainbiken...:')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 20:47

Dorus schreef:
Kan je zelf niet voor een lijn zorgen die voor jou werkt? Handschoentjes zou ik niet aan beginnen. Die gaan gewoon om je hand/vingers heen draaien waardoor je nog niks kan. Iig niet bij het formaat hond waar ik mee loop.

Dit wou ik op zich al langer doen toen ik met meerdere honden wandelde, maar nu op zich... Dit is maar één hond en waarschijnlijk niet voor een extreem lange periode. Al overweeg ik wel gewoon een goede leren lijn te kopen (uiteindelijk kan ik die later nog steeds gebruiken als ik een eigen hond heb). Het ding is dat zij met jachtlijn moeten trainen, en dat is één geheel. Dus dat moet ik even bespreken. :)
Al wouden ze ook een langere lijn kopen, dus ik kan het dan even voorstellen. Het gaat om een Tsjechoslowaakse Wolfhond, nu nog maar zes maanden maar toch wel al een heel kaliber. :p Gelukkig is hij wel vrij braaf, al wilt hij soms nog wel eens trekken om achter bewegende papiertjes/blaadjes op de grond aan te gaan. :+

De ergernis tijdens het wandelen was nu voornamelijk al het glas in de stad.. Echt, dat is toch gewoon niet veilig./= Alleszins niet voor honden. In bepaalde straten kon ik gewoon niet komen omdat er zoveel kleine stukjes glas lagen.
Andere ergernis is dat ik dit zo'n leuke hond vind maar helaas kan ik hem niet hebben.. |( _O-

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 09:19

Cayenne schreef:
Dat onze papegaai het nodig vind om de (ooit mooie |( ) aloë vera plant te snoeien.
En hem ergens anders zetten heeft geen enkele zin :')

Misschien wilt hij zelf een snavelmasker maken, of nog wat aan veerverzorging doen? :’) Het zou alleszins erg goed zijn voor de huid. (Ik neem ook aan dat het niet giftig is voor vogels?)

Nayomie schreef:
Dat ik niet meer naar de studie wil om redenen. Klasgenoten hebben dat echt totaal vergald nu.

Dit is zó herkenbaar helaas. :(:) Moet je nog voor de komende jaren met deze mensen in de klas zitten of wisselen jullie van klas voor het volgende schooljaar?

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 20:10

Aan de Duolingo app. :') Ik heb de basistaal per ongelijk ingesteld in het Engels (denk ik), en nu is mijn Engels nog wel oké, maar als er moeilijkere Duitse woorden komen gaat het misschien niet meer zo vlot verlopen. Het probleem is dat je de basistaal precies nergens meer kan veranderen? Heb de app al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het doet niks..

En ook dat ze claimen dat ze gratis zijn maar toch wel aandringen om zeven dagen een 'premium op proef' te nemen. En je vooral pushen door je levens te geven dus als je te veel fouten maakt kan je even niet meer verder. Is niet erg stimulerend om te leren zo. :') (Al kan je op de laptop gelukkig wel gewoon doorleren zonder levens)

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:42

Aan mensen op de flixbus die nog nooit van sociale regels gehoord hebben ofzo. Zo’n 2/3 van de mensen op de bus hier zetten hun tas naast zich, want daar moeten echt geen andere mensen zitten ofzo. Nu zit ik naast iemand die zo scheef zit waardoor ik niet fatsoenlijk kan zitten.
En het toppunt is dat er iemand achter mij gewoon zonder oortjes naar iets zit te kijken en heel de bus mee kan genieten..? Ugh echtwaar. :’) Het lijkt altijd erger te zijn van Duitsland naar België. :+

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 23:55

Mijn moodswings van de afgelopen dagen, het mag nu echt wel stoppen... Ik voel me nu wel terug soort van oké, maar ik ben zo bang dat ik weer een terugval krijg binnen nu en wie weet hoeveel seconden.. Ugh. :+

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 16:03

De reclame op Youtube. Nu spelen ze soms zelfs al twee advertenties NA ELKAAR af en op het einde van de video. De reclames op FB bij de filmpjes zijn al erg genoeg en nu dit nog. :')
Wat is het volgende vraag ik me dan af, verplicht een bril op moeten zetten die om de vijf minuten even reclame laat zien? :+

Tegenwoordig kan je nergens meer komen/kijken zonder reclame te zien. Vraag me af wat die reclame werkelijk opbrengt ook (behalve voor YT/de eigenaar van de video zelf), lijkt mij niet dat veel mensen er echt naar kijken.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:58

In België hebben we nu twee weken paasvakantie, en ik blijf nu sinds vrijdag een week bij mijn vriendin in Duitsland.. Alleen moet zij nu natuurlijk verdomd ziek zijn. :') Het gaat gelukkig 'maar' om een vrij felle verkoudheid in combinatie met hooikoorts, maar ze heeft wel nog de hele week stage van 9 tot 6. En ik kom elke dag mee naar haar stageplaats om daar op mijn laptop te zitten leren voor school.
Deze nacht bijna de hele nacht wakker gelegen omdat ze niet kon stoppen met hoesten en snotteren. Voor ons beide vrij vervelend natuurlijk en zeker voor haar (aangezien ik toch wel terug als een baksteen in slaap val daarna)...

Nu heb ik alleen een beetje schrik dat ik ook ziek ga worden, wat echt niet handig is aangezien ik de tweede week van de paasvakantie gewoon stage heb. Met kinderen, dus als ik ziek ben kan ik daar echt niet heen... (Ook een bijkomend probleem voor haar is dat de medicatie in Duitsland wel duurder is, maar we misschien best wel even naar de apotheek kunnen gaan om iets te halen voor haar keel en neus.)

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:24

ScarOfWars schreef:
Dat klopt, maar ik studeer niet.. heb momenteel geen werk. Ik ontmoet geen nieuwe mensen meer. Het staat oprecht stil.

Je hebt toch een hond? Ook al heb ik denk ik af en toe vernomen dat het niet echt jouw keuze was en je hem niet extreem leuk vindt (?), door met de hond te wandelen leer je regelmatig nieuwe mensen kennen... Al gaat het gesprek enkel maar even over de hond, het kan echt wel gezellig zijn. Als iemand die in een soortgelijke situatie gezeten heeft als jou (geen werk/studie) heb ik in mijn vrije tijd veel met honden gewandeld en je komt echt wel mensen tegen die je dag even op kunnen beuren, al is het maar voor even. En lichaamsbeweging kan nooit kwaad natuurlijk.

Mijn frustratie op het moment is dat mijn vriendin het zo ongelooflijk druk heeft met stage. Kan zij op zich niks aan doen natuurlijk, maar ik krijg er zo'n angsten door.. :+