Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 07:05

Benthhh schreef:
Dat sokken die ik als paar in de was gooi, er niet als paar uit komen en dat je er dus steeds 1tje van een paar hebt.

Van oma geleerd: sokken in een waszak doen. Ben ze nooit meer kwijt :D

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]


Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 17:54

Dat m'n sandalen na 2 weken eindelijk zijn bezorgd en het weer nu slechter wordt -O-

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 14:59

Tigress schreef:
Dat ik nu alweer door de afleveringen heen ben van Avatar, the last airbender.
Ik door het einde daarvan weer nieuwsgierig ben geworden naar hoe dingen nou zijn verder gegaan. Er is geen vervolg op gemaakt, en zal ook niet komen vermoedelijk. Stom genoeg ben ik er best sneu om :')

Er zijn strips van (welke je op youtube kan kijken) en in legend of Korra is ook info over het verloop :)

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 17:29

Tigress schreef:
Ik weet, maar ik wil zo graag een echte cartoon vervolg op Aang _O-
Ik bedoel, Korra was heel tof! Maar ik ben zo nieuwsgierig naar hoe alles is gegaan in het volwassen worden met de groep :=
Ik had inderdaad al wel gelezen dat er stips over waren. Dat wordt maar even zoeken en lezen dus :))

Dat heb ik ook hoor! Het einde is niet compleet :')

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 11:18

Anoniem schreef:
Het nutteloos gebruik van engelse woorden tussendoor.
De flipside van iets.... neeeee gewoon de andere kant!
Flipflops... ja slippers dus.
Fishnetpanty... ja, dat heet hier ook gewoon (vis)netpanty. Al heel lang. Is nog korter ook.
Hoe iemand scoort op reliability? Of hij betrouwbaar is wil je weten dus? Zeg dat dan.
:+
Zo. That clears up.

Dat ja :')
Zag laatst op Facebook: vandaag gratis shipping! Want verzenden is een raar woord?

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 07:38

Mensen in de sportschool die hun gewichten niet opruimen :roll: Heb geen zin om eerst 40kg weg te slepen en dan m'n eigen gewichten erop te hangen.

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:29

Klagen over klagen over klagen... dat kan alleen hier :')

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 16:48

DezeNaam schreef:
SavannahNx wat erg... := Ken het wel van die leerkrachten die de klas niet onder controle kunnen houden.. Bij sommige vakken zat onze klas samen met een andere klas want wij warenj0 maar met 6-7. Maar de samengestelde klas bestond dan uit meer dan 20 mensen (of misschien wel bijna 30?), en bij bepaalde leerkrachten was het echt een hel... Keer op keer liep ik de klas buiten met barstende koppijn en kon ik me niet concentreren.
Mooie is dan nog dat ik op mijn rapport als commentaar kreeg door een van die leerkrachten 'Ja, je moet je wat meer inzetten in de klas.'
Mens, letterlijk niemand doet iets in die klas, ik hou mijn bek dan ten minste nog dicht maar met al dat lawaai kan ik niks doen hoor. :')

Mijn ergernis op dit moment... Ik ga op kamers gaan. Maandag begint school al maar het is nog steeds niet in orde. Ofja, ik kan er leven maar ik voel me er gewoon niet thuis. Toen ik ging kijken zag het er veel huiselijker uit maar toen ik er gisteren binnenkwam moest ik bijna de hele tijd tot ik terug thuis was wenen... Ik voelde me gewoon zo rot op de een of andere manier.
De kamer is donker, de muren hebben drie verschillende kleuren waarvan één paarsachtig (en geen mooi paars), het raam is kleiner dan ik dacht en er zit nog een vliegenraam voor dat vastgelijmd is.
Ik wil dat vliegenraam er graag uithalen zodat ik wat uit het raam kan zitten, maar ik weet niet of dat mag.. En alles staat gewoon dicht op elkaar, het was stil etc etc.. Nja, misschien moet ik er gewoon wat rommel maken en ga ik me dan wat meer thuis voelen..

Nu kan ik vandaag niet naar daar gaan want ik moet vanavond naar een vriendin en ik haal dat niet (trein naar mijn kamer, terug naar huis, dan de bus naar die vriendin...), en morgen ben ik ook pas tegen 8 uur 's avonds terug thuis en dan moet ik nog naar mijn kamer om er te blijven slapen..
Zit eraan te denken om misschien toch zondag maar te gaan maar ik weet niet of ik dan ga kunnen slapen aangezien school letterlijk de dag erna begint. Pfft.

Ik voel me gewoon zo bedrukt, alles komt plots op me af en ik heb nergens controle over.


Kan lastig zijn he :(:) Lekker met de tijd je eigen spullen en rommeltjes erin. Foto's, mooie poster enz. Mag je de muur een andere kleur verven?

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 07:46

DezeNaam schreef:
Eske_B schreef:
Kan lastig zijn he :(:) Lekker met de tijd je eigen spullen en rommeltjes erin. Foto's, mooie poster enz. Mag je de muur een andere kleur verven?

Inderdaad. :o Heb helaas niet echt posters om op te hangen, dacht wel nog een soort van 'vlag' te kopen die ik leuk vond maar dat is al direct 40 euro. Heb gelukkig mijn regenboogvlag wel maarja. xd

Ik weet niet zeker of ik de muur mag verven, dat stelde een vriendin ook al voor. Maar mag je wel in een pas geverfde omgeving blijven zitten en slapen? Anders moet ik het toch maar eens vragen.. Al had ik niet direct zin om te schilderen. :+ (Schilderen zelf vind ik niet erg maar wel alles afdekken etc.

Morgen is het zover en maandag begint school al, ben eens benieuwd hoe het gaat verlopen..


Ik zou het bij de huisbaas navragen, bij ons mag bijvoorbeeld 1 muur wel :) En met de tijd wordt het je eigen plek! Ik woon hier nu 2 jaar en voel me echt thuis.

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:36

Dat ik ook na een avond feesten om 7.45 wakker wordt en nu doodmoe ben. Leuk zo'n ritme doordeweeks, maar je kan overdrijven :')

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 15:59

MarlindeRooz schreef:
Mijn hak die al sinds april zeer doet. Ben het zat, kan niet winkelen (want lopen) en geen schoenen kopen (want alle schoenen behalve mijn asics doen zeer). :x

Hielspoor? Zijn speciale behandelingen voor :)

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 17:01

Trui schreef:
Brrrrotterdam

Maar... het is niet koud :')

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 11:17

Trui schreef:
ik heb al n hele tijd berg. een soort iets op mijn hoofdhuid.... kregen we zalf tegen en t was weg. nu sinds kort weer veel jeuk... dus ik vraag aan mn ma wil je weer kijken.... en ja.... een luis :(

mn eerste keer en ook nog eens middenin de toetsweek... ik hoop dat ik gewoon naar school kan als k t was met luizen shampoo


Haar in een knot en 2 weken kammen :)

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 17:55

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik avatar the last airbender voor de twintigste keer helemaal uit gekeken heb |( , ik voel me nu echt leeg. Wat moet ik nu doen met mijn leven?

Pokemon :))

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 09:15

Webwinkels die op zondag dicht zijn :roll:

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 11:57

xPabloBokt schreef:
Lau schreef:
Dat ze net op rtl verkondigen dat er door een zuurstof te kort in de hersenen autisme is ontstaan. Nee, nee en nog eens nee... autisme is aangeboren dat krijg je niet. Die persoon heeft een hersenbeschadiging geen autisme of de autisme was er al.


Nou idd hè.. autisme is puur andere verbindingen in je hersenen dan een "normaal" persoon. Dat heeft echt niks met zuurstoftekort te maken.


Zuurstoftekort kan zorgen voor die andere verbindingen :) Het is een andere (afwijkende) ontwikkeling van het brein. Zuurstoftekort kan daar zeker een rol in spelen, heb ik iig geleerd bij m'n studie psychologie.

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 08:51

'Stem op vrouwen in de Top 2000!' Nee, stem op een liedje omdat het goed is, niet omdat het van een vrouw is :roll:

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 08:41

sasika schreef:
Dat ik de verkeerde matroute rijd en daardoor een busrit 10 min te laat vertrek.. whaaa

Matroute :o?

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]


Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 08:13

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die echt ineens waanzinnig inflexibel en moeilijk gaat lopen doen omdat ik een hor op het slaapkamerraam wil. We zouden gezeik krijgen met de buren als we zo'n ding plaatsen omdat het nieuwbouw is.

Ga toch fietsen. 8)7

Hor met klittenband van de action :D Kost je 2.50 en blijft goed zitten. Maar haal je er ook zo weer af.

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, CarpeDiem_, GoogleAdsense, loadihra en 22 bezoekers