Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 14:19

Mezelf: dat ik me niet kan beheersen als het op chocolade aankomt... |o


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 22:17

Lestrange01 schreef:
Nabster schreef:
Aan mensen die de knipoog smiley gebruiken terwijl ze iemand een enorme sneer geven. Bah.


Ja echt hè, als ik zo'n typische reactie zie dan zit ik zeker 5 seconden naar de smiley te kijken of hij knipoogt of niet :')


Amen, komt heel neerbuigend over die smilie, brrrr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 22:14

laraxXxemma schreef:
Die uitslag van die verkiezingen tot zover :roll:


Echt... vreselijk! :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 08:03

lenaa_tje schreef:
Foaly schreef:
Groningen valt ook nog mee

Ik vond het vrij hoog voor een partij die de gaskraan niet wil dichtdraaien en een lijsttrekker die zich gewoon niet heeft laten zien. 5 uiteindelijk ook.


Amen! Ben nog steeds ondersteboven van de uitslag... vreselijk! -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 09:23

MarcoBorsato schreef:
Jolien87 schreef:
Ik ben ook enorm geschrokken van de uitslag.
Dat er 1 zo iemand bestaat in de politiek vind ik al geen fijn idee maar het feit dat er dus kensen zijn die massaal achter hem staan, beangstigt me.


Ik ben wel blij dat hij zo goed gescoord heeft. Hij is gebakken lucht, kan het niet waarmaken. Mensen zullen zien dat ze zich vergist hebben.


Ik hoop zo dat je gelijk hebt MarcoBorsato! Het beangstigd mij wel dat er dus blijkbaar mensen zijn die er net zo over denken als hij. Heb het idee dat ze (de kiezers die gestemd hebben op FvD) slechts willen aanschoppen tegen de gevestigde orde en zich niet verdiept hebben in waar deze (enge) partij voor staat. Dus ik hoop van harte dat je gelijk hebt. Mijn man zei hetzelfde als jij gisteravond: hij kan het nooit waarmaken, het is een relschopper en een acteur. Desalniettemin maak ik me best zorgen over de ontwikkelingen in dit land.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 10:08

Amandavd schreef:
Calixae schreef:
Jolien, de FVD stemmers hebben zich zeer zeker wel verdiept in waar de partij voor staat. Daarom hebben ze ook gestemd. ;)


En dat is juist het enge eraan.


Inderdaad, dat maakt het nog enger imo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 08:04

Aan iemand die de osteopaat met een apparaatje liett bepalen hoe het gesteld was met de organen van haar paard.... wordt er dan niet een onderzoek en bloedonderzoek overgeslagen door een dierenarts?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:19

Lau schreef:
Ohja natuurlijk sorry die arme gehandicapte kinderen. _-:(
De dag van hun leven die elk jaar opnieuw hebben mag je natuurlijk niet afpakken.

Ik gun ze van alles zolang het maar stil is. Mijn hele dag is dan naar de knoppe. 10 minuten herrie die zeer ongewenst is trek ik met mijn handicap niet. Maar joh daar word niet naar gekeken.
Ze kunnen prima op een andere manier de dag van hun leven hebben.


Onderweg gewoon ff een paar keer op de toeter slaan dan val je niemand lastig.


Als je weet welke dag het is, wellicht elders een slaapplek zoeken voor die dag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 20:24

Anoniem schreef:
Dat je in Nederland een huisdier om vanalles aan redenen een spuitje kunt laten geven, maar dat je wel machteloos moet toezien hoe een zieke man van 86 moet smeken of hij alsjeblieft dood mag.
En dat het antwoord dan nog nee is ook. Omdat er geen euthanasieverklaring is en het daar nu te laat voor is.


Vreselijk. Heel veel sterkte! Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 07:37

Anoniem schreef:
Anoniem schreef:
Dank jullie.
De behandeling en medicijnen zijn stop gezet en hij is nu alleen op morfine gezet. Hopelijk slaapt hij vannacht rustig in.

Vanmorgen om 05.30 is hij vredig heengegaan.



Gecondoleerd Tica... eindelijk rust voor hem dus... heel veel sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:49

Lau schreef:
Dat mensen zulke egoïstische klootzakken zijn. Ik snap dat je niet lekker in je vel zit. Maar ik ga ook gewoon door een stressvolle periode. En ik kan je hulp nu gewoon heel goed gebruiken. Maar nee je helpt mij morgen wel |o
En morgen wordt maandag en dan heb ik geen tijd meer want dinsdag is die poedersuiker test al en donder dag moet ik een les geven die ik nog niet eens voorbereid heb.
Dit wordt echt een succes ben er nu al klaar mee denk dat ik het gewoon niet ga doen.... laat gewoon maar.


Misschien is diegene die zelf niet lekker in zijn vel zit, niet in staat om jou te helpen? Wat maakt dat jouw dip erger is dan de zijne/hare? Sterkte! Hoop dat je eruit komt! Y;(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 17:01

Dat hele volksstammen toeristen met hun kinderen op de hunebedden gaan ouwehoeren alsof het een speeltuin is.... >;)


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 07:46

Het gebruik van 'me' ipv 'mijn', 'hun' ipv 'zij', 'als' ipv 'dan' en 'na' ipv 'naar'... En ik besef dat het me niet een prettiger mens maakt, maar ik vind het zo knullig en lelijk staan en ik kom het steeds meer tegen in de schrijfstijl van tegenwoordig. Verder ben ik heel aardig :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 14:49

M'n 'dove' been... :roll:

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 08:32

De ikke-ikke-ikke mentaliteit van veel mensen... Beetje begrip, tolerantie en behulpzaamheid mag best hoor. :)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Ashleytjuhh, Charlies, Eefje_Sammy, eva1969, Lanoca, Leukertje, luuntje, LWDaisy, Tucktuck, ulaantje, VuurVleugels, xmirax, xPearl en 67 bezoekers