Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 01:09

Dat mensen die kanker overleven dan schijnbaar sterk zijn en de ziekte hebben overwonnen. fiets you, mijn vader is nog steeds een winnaar en een held, ook al heeft hij het niet overleefd.
Ik weet niet waarom het me zo raakt en ik weet waarom mensen het zeggen maar het houdt me al uren wakker. Dit leek me wel een fijne plek om het even er uit te gooien.


Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 08:43

Bedankt lieve mensen <3

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:40

ScarOfWars schreef:
Probeer ik eens iets te doen met iemand, vergeet ie compleet de tijd.. Kijk, als ie hier was geweest (in NL) dan was het geen probleem geweest.. maar we hebben een tijdzone van een aantal uur..


Dan ben ik wel heel benieuwd wat dat dan zou zijn :oo

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:42

MarcoBorsato schreef:
Niobe schreef:
Bedankt lieve mensen <3


Ik wilde dit filmpje op je fb zetten maar laat ik het hier delen, misschien vrolijkt het meer mensen op.

[ Video ]


Dit helpt :')
Ik ga nog een keer kijken en doen alsof hij mijn naam zingt

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 20:51

Oh ja heel graag MarcoBorsato <3 :oo


ScarOfWars schreef:
MarcoBorsato schreef:
"Gamen" <<)

Niobe, zal ik voor je zingen?


Haha niet zo! :') ik vind hem tenslotte niet eens leuk en dat weet hij.


Ik vermoedde al zoiets!
Ik heb gamevriendjes gehad, maar niet met zo’n tijdsverschil. Noorwegen en Zweden vielen dan nog wel mee :')

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 23:48

Kirania schreef:
Dat ik na een bijna-paniekaanval in hartje Brussel vandaag gewoon een paniekaanval kreeg tijdens een college/les en ik twee keer de klas uit ben gelopen hopend dat de hartkloppingen en de oncontroleerbare tranen snel zouden stoppen, en de les dan nog zo uitgerekt word door de idiote opmerkingen van twee (altijd dezelfde) studenten dat ik totaal geen feedback kreeg op mijn presentatie die dag. Fijn als je al staat te bibberen vooraan :n Ik kan tegenwoordig echt niet tegen kelderlokalen en al zeker niet tegen drukke steden die zo dicht op elkaar gebouwd zijn. Ik haat Brussel enorm :')


Och oliebol, dat is erg naar :(:)
Wel heel goed van je dat je wel teruggaat en zeker heel knap dat je de presentatie hebt gedaan!

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 10:33

Britta31 schreef:
Net door gelezen.En toch maar ogen dicht en gaan :+



Ogen open, verstand op 0, doet iedereen daar :')

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 20:16

Anoniem schreef:
Dat je in Nederland een huisdier om vanalles aan redenen een spuitje kunt laten geven, maar dat je wel machteloos moet toezien hoe een zieke man van 86 moet smeken of hij alsjeblieft dood mag.
En dat het antwoord dan nog nee is ook. Omdat er geen euthanasieverklaring is en het daar nu te laat voor is.


Gatver. Vreselijk dit ;( heel veel sterkte

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 20:31

HorseTimeXL schreef:
Dat ik me continu zoveel zorgen en druk maak sinds ik eigenaar van een eigen paard ben.. ik wil het zo goed doen. En bij elk dingetje wat voor mijn gevoel anders is dan anders ben ik meteen bang dat er wat ergs met me paardje is en dan ga ik google etc. en dan lees ik nog meer erge dingen. Gaat dit ooit over -O-


Ja dit gaat over!
Of althans, je wordt uiteindelijk wat reeeler omdat je dan al het een en ander gezien hebt.

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 17:54

MarlindeRooz schreef:
Viennanova schreef:
Dat er in een bepaald topic constant de gek met een bepaalde naam wordt gestoken. Laat mijn zoon nu net zo heten en wij zijn echt geen geitenwollensokken-hipster-mensen :D .

Oja, en het weer. Het is f***ing april en ik wil niet in de hagel/natte sneeuw langs de lijn staan op een voetbalveld op zaterdagmorgen. Ga de rest van de dag ontdooien.

Dan weet ik direct hoe je kind heet: _O-


Vlinder?

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 19:09

Viennanova schreef:
Nee joh, hij heet Escargot.


_O- _O- _O-

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 01:55

Benthhh schreef:
Dat ik gewoon niet op tijd op bed kàn liggen. Het lukt me niet.
Als ik er nou eens wel op tijd op lig, blijf ik wakker tot Ongeveer deze tijdstippen.


Heel herkenbaar...


Badeendje schreef:
Aan dat ik netjes om half 12 ging slapen na een lange dag, nog één keer op whatsapp kijk en vervolgens een verdrietig vriendinnetje tref. Na driekwartier besloten er maar heen te fietsen en nu dan ein-de-lijk tijd voor nachtrust.


Dat is wel heel erg lief van je! :(:)

Mijn ergenis vandaag is dat ik op Elfia was en gewoon niet mensen durf aan te spreken om een minishootje te houden. Ik weet dat mensen dat leuk vinden en toch voel ik me dan alsof ik hun tijd ga verdoen.
Uiteindelijk heb ik maar met 1 persoon geshoot die ik ken en daarna heb ik het weer de schuld gegeven en het opgegeven -O-
Morgen nieuwe poging.

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:00

Steeph schreef:
Jikkeee schreef:
Maar lieve schat, jouw foto’s zijn prachtig. Ergens weet je al dat jij hun tijd niet verdoet. Plak desnoods een briefje op je rug; spreek mij aan voor een mini shoot :).
Je werk is echt heel gaaf. Ik zou daar als model onwijs blij mee zijn. Hoop dat je je vandaag wat zekerder voelt en wat meer je ding kan doen. Gun ik je :*. Ben je niet met een andere fotograaf samen vandaag?

Ik heb stiekem even gespiekt, en Jikke heeft echt wel gelijk!


Bedankt voor de lieve woorden beiden, ik ga het in mijn hoofd houden!!!

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:30

Crackers, geschraap in yogurtbakjes en 5 snipverkouden collega's |( |(


Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 22:52

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die echt ineens waanzinnig inflexibel en moeilijk gaat lopen doen omdat ik een hor op het slaapkamerraam wil. We zouden gezeik krijgen met de buren als we zo'n ding plaatsen omdat het nieuwbouw is.

Ga toch fietsen. 8)7


Huh, om een hor toch niet?

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 12:45

Collega's van andere afdelingen die bij ons op kantoor theekransjes komen houden en dan het liefst alleen praten over alle ellende uit hun leven en uit die van de zus van de buurman van de ex-collega van hun schoonmoeder.

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 10:00

sanso schreef:
Aan alles. Wat een k.utdag..
Wil eigenlijk gewoon naar huis en een week aan een stuk slapen. Maar dat gaat niet.



Ik doe met je mee. Ben er echt klaar mee -:(-

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 14:19

Ik had echt beter in bed kunnen blijven, mijn onderhuidse boosheid komt naar boven en ik maak echt ruzie met iedereen die me ook maar een beetje in de weg staat. _-:( Op werk dan. Ik denk dat het wel over is als ik straks naar huis ga. poedersuiker.

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 11:52

oomens schreef:
hagelslag schreef:
Dat ik gister tijdens de bbq dacht wel wat "normaals" te kunnen eten.
Kon ik naderhand alles weer uit het gat proberen te spuiten met afgekookt water _-:(
Ik moet het gewoon nog even bij water en brood houden

Duurde even voordat ik je koppelde aan het kaakchirurgverhaal. Zat al te bedenken over wat voor gat het ging en hoe verkeerd het eten dan gevallen moest zijn. Iets met beelddenken en uitgeworpen eten door putjes prakken ofzo.

Sterkte ermee trouwens. Heb zelf ervaring met stukjes komkommer van de dönertent die een paar dagen na extractie precies in het gat van een verstandskies passen. Niet fijn.



Haha ik dacht dat ze had overgegeven in een wasbak ofzo :')
Maar het werkelijke verhaal is niet veel leuker -O-

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 00:13

Dat ik zo’n periode heb waarin ik ineens bang ben om te stikken dat ik ook nog eens moeite heb mijn anti depressiva in te nemen (die ik ook neem tegen paniekaanvallen), terwijl dat ding geen reet voorstelt (iets groter dan een tictac, misschien nog niet eens) en ik het serieus al 2 jaar moeiteloos heb geslikt, elke dag. En ook al is het net gewoon in 1 keer gelukt, ik zit nog te trillen van angst. Grrrsfgehsjshebebsnaj

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 09:26

Amandavd schreef:
Misschien vloeit het ook voort uit het feit dat ik niet zo goed begrijp uit haar verhaal wat er nu precies aan de hand is of waar het probleem zit. Uiteraard kan niemand voor haar beslissen hoelang ze iets mag voelen en in welke intensiteit.


Dat is inderdaad zo. Alleen heb ik het idee dat ze wel heel veel invult voor een ander, zonder echt open te staan voor uitleg. Dat is wel killing voor jezelf, omdat het veel erger kan lijken dan het echt bedoeld is.
En dat neemt in dit geval ook veel weg van de feestvreugde van het aanstaande huwelijk (denk ik) en zet een flinke domper op de "leuke" vrijgezellenavond van haar vriend en dat vind ik ook een beetje sneu.
Even een goed gesprek, goed uitleggen wat je dwarszit, en weer door proberen gaan.
Laatst bijgewerkt door Niobe op 24-04-19 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 09:29

sureido schreef:
Ik ben zelf ook gepest geweest vroeger, en kan soms dingen ook anders oppakken dan anderen, maar ik verwacht niet dat mensen sorry zeggen voor een in hun ogen normale omgang. Ik word er alleen maar beter van want dan moet ik even moeite doen maar dan bedenk ik me dat het normaal is en ik het helemaal niet hoef overdenken.

Daarbij, weet niet of ik nu goed zit, maar een vrijgezellenfeest: das toch normaal, dat de vrouw of man in wording daar niet bij is? :=


Normaal gesproken is dat zo ja :Y)

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 12:49

__Sannne schreef:
sanso schreef:

Sushi als lunch :=



Dat is niet heel gek toch? :')


Ontbijt, lunch, avondeten, tussendoor, midnight snack Y)(^) :~ :9

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 03:34

DeMolenhoek schreef:
Dat ik zo had uitgekeken naar onze week verlof en we nu sinds dinsdag al zijn geveld met de griep. De dagen ervoor was baby flink ziek. Dus verlof? Niet van kunnen genieten :n


Ahh dat is ook naar!! Heb je je ziek gemeld zodat je de dagen nog een keer in de herkansing kunt gooien?
Beterschap!

Niobe

Berichten: 7949
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:46

Dat ik gisteren na het poetsen van mijn paard dr benen mijn rug heb verrekt ofzo en nu kan ik niet eens op mijn zij draaien zonder gruwelijke pijn laat staan opstaan |(


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brenda66, Charlies, Cowboy55, DotBot, Eefje_Sammy, Gee, Josien_, katinker, roucha1, supervon78, Symke, Thrive, xRaisin en 66 bezoekers